The End Is Nigh

The End Is Nigh

View Stats:
Jocke Jul 26, 2017 @ 11:06am
Anquish really?
Is this some joke or wtf? I dont mind the levels being hard but i just died on like anquish 15 and it gave me a f*n game over screen and i havent spotted a lives total anywhere that i need to be under and now im at the start again.. Probably just me being blind again but still that was a big f you to my face when that game over came from nowhere ;(
< >
Showing 1-11 of 11 comments
TemmieNeko Jul 26, 2017 @ 11:07am 
you need to collect tumors in the past to get "lives" in the future.
you get the tumors yo lost back after a gameover, or when you use a warp point.
Jocke Jul 26, 2017 @ 11:14am 
Oh sweet jesus thats gonna suck ;( im at about 240 tumors and 4k deaths already :D
Martin Cruise Jul 26, 2017 @ 12:16pm 
Originally posted by Jocke:
Oh sweet jesus thats gonna suck ;( im at about 240 tumors and 4k deaths already :D
What til you get to Neverland, you'll look back at the fun days of Anguish.
TemmieNeko Jul 26, 2017 @ 12:17pm 
Originally posted by Martin Cruise:
Originally posted by Jocke:
Oh sweet jesus thats gonna suck ;( im at about 240 tumors and 4k deaths already :D
What til you get to Neverland, you'll look back at the fun days of Anguish.
^ This. haha.
nevermore *
Martin Cruise Jul 26, 2017 @ 12:18pm 
I was about to edit it, but I thought I'd leave it out there :)
TemmieNeko Jul 26, 2017 @ 12:18pm 
Originally posted by Martin Cruise:
I was about to edit it, but I thought I'd leave it out there :)
=P I'd be happier in Neverland though
itsmes3 Jul 26, 2017 @ 9:21pm 
Originally posted by Jocke:
Is this some joke or wtf? I dont mind the levels being hard but i just died on like anquish 15 and it gave me a f*n game over screen and i havent spotted a lives total anywhere that i need to be under and now im at the start again.. Probably just me being blind again but still that was a big f you to my face when that game over came from nowhere ;(
Anguish is probably the hardest out of the future levels.
Jocke Jul 27, 2017 @ 11:39am 
And here i was thinking that i got through meatboy pretty nicely(not all of it though) so thisll be pretty much the same.. Oh how wrong i was ;_;
TemmieNeko Jul 27, 2017 @ 11:42am 
Originally posted by Jocke:
And here i was thinking that i got through meatboy pretty nicely(not all of it though) so thisll be pretty much the same.. Oh how wrong i was ;_;
if youre used to SMb, then yup! prepre for die.
but if you never played it ( liek me) it's no so bad, you dont miss the wall running, ince you never had it before ^^b cheers ~
Last edited by TemmieNeko; Jul 27, 2017 @ 11:42am
notaboofus Aug 20, 2017 @ 9:35pm 
Originally posted by itsmes3:
Originally posted by Jocke:
Is this some joke or wtf? I dont mind the levels being hard but i just died on like anquish 15 and it gave me a f*n game over screen and i havent spotted a lives total anywhere that i need to be under and now im at the start again.. Probably just me being blind again but still that was a big f you to my face when that game over came from nowhere ;(
Anguish is probably the hardest out of the future levels.
SERIOUSLY? try to get the cart in acceptance. That's ♥♥♥♥ing stupid.
Shadowspaz Aug 20, 2017 @ 10:42pm 
Originally posted by Love_Eater:
Originally posted by itsmes3:
Anguish is probably the hardest out of the future levels.
SERIOUSLY? try to get the cart in acceptance. That's ♥♥♥♥ing stupid.
gottagofast
< >
Showing 1-11 of 11 comments
Per page: 15 30 50