Acestui joc i s-a dat undă verde de către comunitate!

Comunitatea şi-a arătat interesul privind acest joc. Valve a contactat acest producător pentru a începe demersurile către lansarea pe Steam.

BROFORCE
Yogscast
Great to see your game on the yogscast on you tube, made me come here and check it out. look forward to full release.
Editat ultima dată de Stolen-Rogue; 16 iul., 2013 @ 10:50pm
< >
Se afișează 1-15 din 68 comentarii
The same here, I had so much fun watching their video that I came here to take a look at it myself.
+1
waiting for a chance to buy it!
The Dude 16 iul., 2013 @ 9:41am 
same here
Moose IV 16 iul., 2013 @ 3:04pm 
yep
Datacrazed 16 iul., 2013 @ 4:37pm 
if they added BROly then i woukd give them all of the money
and broly because shut up reasoins
Jimothy 16 iul., 2013 @ 6:45pm 
there's an s in yogscast
just saying
there's an s in yogscast
just saying
lol thanks, my spelling isnt the greatest.
Piglatin 17 iul., 2013 @ 12:07pm 
Hehehe...
I may or may not be watching them right now...
Leezeebub 17 iul., 2013 @ 12:20pm 
Piglatin a scris:
Hehehe...
I may or may not be watching them right now...

And I definitely didnt watch it an hour ago...
Draven 17 iul., 2013 @ 12:25pm 
Piglatin a scris:
Hehehe...
I may or may not be watching them right now...
*Boo Laugh x20*
I do love the Yogscast. always cheers me up.
Leezeebub 17 iul., 2013 @ 12:37pm 
Stolen-Rogue a scris:
I do love the Yogscast. always cheers me up.

Meh its ok, but the Squeaky one gets annoying while the other stares at and poses for the camera too much, IMO.

Leezeebub a scris:
Stolen-Rogue a scris:
I do love the Yogscast. always cheers me up.

Meh its ok, but the Squeaky one gets annoying while the other stares at and poses for the camera too much, IMO.

lol that can be true, but they do make me laugh a lot. love sips and sjin to.
< >
Se afișează 1-15 din 68 comentarii
Per pagină: 15 30 50