Backstabber's Boomslang
GabeN Aug 14, 2013 @ 8:26am
Animated? Or Not Animated? (Or Jiggle Bones?)
One question. Is it gonna be Animated or Not? (Also will it have Jiggle Bone's like other Hat's?)
Showing 1-15 of 18 comments
< >
Evil_Knevil  [developer] Aug 14, 2013 @ 8:53am 
His neck is jiggleboned and his mouth too, so it opens and closes while moving!
GabeN Aug 14, 2013 @ 9:01am 
Originally posted by Evil_Knevil:
His neck is jiggleboned and his mouth too, so it opens and closes while moving!

:D Favorited!
SkullShy Aug 14, 2013 @ 1:15pm 
yeah it will be cool if it's animated plus it would make it awesome if it has a taunt for example on taunting snake hisses and the spy say's "well done my friend"
Legionary Aug 15, 2013 @ 3:16am 
I dont think valve would add a 'sound' because of a misc. Perhaps he could hiss and the spy could say a command like 'great job' or 'excellent' One of the voices that exists.
Mayushii Aug 15, 2013 @ 7:12am 
"My appreciation, amigo."
WastedMarkers Aug 15, 2013 @ 9:27am 
I really like skullshy's idea with the hissing animation.
Evil_Knevil  [developer] Aug 15, 2013 @ 11:24am 
As much as I like the idea, Valve doesn't accept costum sounds unfortunately.
WastedMarkers Aug 15, 2013 @ 11:44am 
Oh that stinks,i still love this item
CanzarSlime Aug 15, 2013 @ 11:46am 
You could use this http://tf2wiki.net/w/images/0/0b/Spy_jeers01.wav :D its still a TF2 sound piece so nothing custom about it
yep. Aug 15, 2013 @ 12:56pm 
There should be a taunt where the snake bites the enemy from the back, like a backstab, PLEASE :D
XTechnomancer Aug 15, 2013 @ 3:05pm 
That would be cool. It might take extra time but it would be SOOOOO worth it.
Jaystorm the Illuminati Wizman Aug 15, 2013 @ 4:06pm 
its a misc, and miscs dont effect tuants.(except maybe voice change sometimes) i hate it when people over estimate the steam workshop (MAEK IT SO EET IS ONLY PRICE AT 1 SCRAP!!!-people who dont understand things ) anyway, this is a REALLY cool item, and i'd love to own one even if I don't play spy
Last edited by Jaystorm the Illuminati Wizman; Aug 15, 2013 @ 4:06pm
Sazul Aug 16, 2013 @ 1:34am 
Originally posted by nope:
There should be a taunt where the snake bites the enemy from the back, like a backstab, PLEASE :D
Maybe this could replace the generic knife fencing taunt.
Kumonga Chrono-rex Aug 16, 2013 @ 4:39am 
Originally posted by Potassium:
Originally posted by nope:
There should be a taunt where the snake bites the enemy from the back, like a backstab, PLEASE :D
Maybe this could replace the generic knife fencing taunt.
yeah maybe the snake opens his mouth wide and takes a bite out of the air or if a player on the other team the snake bites him!
Kumonga Chrono-rex Aug 16, 2013 @ 4:40am 
Originally posted by nope:
There should be a taunt where the snake bites the enemy from the back, like a backstab, PLEASE :D
i was thinking that to!
Showing 1-15 of 18 comments
< >
Per page: 15 30 50