Αυτό το παιχνίδι είναι πλέον διαθέσιμο στο Steam!

Σας ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας στην επιλογή αυτού του παιχνιδιού για διάθεση μέσω του Steam. Παρακάτω βρίσκονται περισσότερες πληροφορίες συμπεριλαμβανομένου και συνδέσμου για την σχετική σελίδα του καταστήματος στο Steam.

Angry Video Game Nerd Adventures
!nk 18 Απρ, 2013 @ 9:58πμ
"NERD" mode as super hard mode
Suggested this on youtube comments so going here again: There needs to be "NERD mode" where you get 3 hits before death, long password screen every time theres game over (the password doesnt need to be real you just need to put 12 characters on annoyingly long selection to continue. It can be 123456789101112 or 12 A's but still) and everytime you get hit you fly backwards, usually falling to death. Oh and to shoot you need to press different button than normal mode.
Τελευταία επεξεργασία από !nk; 18 Απρ, 2013 @ 9:58πμ
Εμφάνιση 1-15 από 16 σχόλια
< >
JokingMatter(Teh cookie man) 19 Απρ, 2013 @ 12:32πμ 
What about the glitch germlin?
!nk 19 Απρ, 2013 @ 2:28πμ 
Ah true. That would be harder to re-create I think. Also bit unfair if the game suddenly freezes or goes into glitch death or anything like that :P maybe "true end boss" if it isnt in the game yet
nujuat 19 Απρ, 2013 @ 3:48πμ 
Αναρτήθηκε αρχικά από Inkd:
Ah true. That would be harder to re-create I think. Also bit unfair if the game suddenly freezes or goes into glitch death or anything like that :P maybe "true end boss" if it isnt in the game yet
You're thinking too small. You can only play the last few levels if there is a random glitch, where it takes you to the last few levels and they're all crap and they're all level 3 :P
nujuat 19 Απρ, 2013 @ 3:49πμ 
Anyway, what about "hard as balls"?
!nk 19 Απρ, 2013 @ 10:49πμ 
Αναρτήθηκε αρχικά από nujuat:
Αναρτήθηκε αρχικά από Inkd:
Ah true. That would be harder to re-create I think. Also bit unfair if the game suddenly freezes or goes into glitch death or anything like that :P maybe "true end boss" if it isnt in the game yet
You're thinking too small. You can only play the last few levels if there is a random glitch, where it takes you to the last few levels and they're all crap and they're all level 3 :P

Cheetah men style flying jump glitch to get to random levels? Sure works. I know cheetah men didnt have secret levels but would be fun.
Rocket the Dandiest racoon 19 Απρ, 2013 @ 2:38μμ 
Maybe the ghostbusters cartrage could be a boss?
Interrobangin 19 Απρ, 2013 @ 6:13μμ 
I dig it.
Rocket the Dandiest racoon 21 Απρ, 2013 @ 12:36μμ 
Αναρτήθηκε αρχικά από Interrobangin:
I dig it.
Thanks thats nice
Zeus 22 Απρ, 2013 @ 9:43μμ 
I think the long password would be more annoying than a reference lol moment (if that makes sense) but the others mentioned above, yeah
Cube 25 Απρ, 2013 @ 12:49πμ 
it should be like ninja gaiden and contra it only has 1 mode hard.

Then if you pick easy or normal a living ninja gaiden game pak or lucas from the wizard comes in and kicks your ♥♥♥ and makes you pick hard.
Τελευταία επεξεργασία από Cube; 25 Απρ, 2013 @ 12:51πμ
Wallet Monster 25 Απρ, 2013 @ 7:06πμ 
lmao a 'hard as balls' mode would be awesome
!nk 25 Απρ, 2013 @ 11:40πμ 
Αναρτήθηκε αρχικά από Zeus:
I think the long password would be more annoying than a reference lol moment (if that makes sense) but the others mentioned above, yeah

Its for nostalgic factor and its meant to be annoying mode ;) it is Nerd mode its not hard mode. Kinda like when theres realistic mode and hard mode that are two different things in some games
Irish Badger 30 Απρ, 2013 @ 9:41πμ 
Doom difficulties like this:
Super easy = I ain't a nerd, don't kill me
easy = Hey, no falalities
Medium = I'm nerdy enough
Hard = Nerd-mare
Super hard = ANGRY NERD!

brokenscouter 21 Ιουν, 2013 @ 5:46μμ 
Also, you press up to jump, you have to select health power ups to use them, and you can't fall from too high or you take damage.
Rocket the Dandiest racoon 23 Ιουν, 2013 @ 3:58μμ 
Αναρτήθηκε αρχικά από brokenscouter:
Also, you press up to jump, you have to select health power ups to use them, and you can't fall from too high or you take damage.
BEST IDEA EVER RIGHT HERE!
Εμφάνιση 1-15 από 16 σχόλια
< >
Ανά σελίδα: 15 30 50