This game is now available on Steam!

Thanks for your help in getting this game selected for distribution via Steam. More information including a link to the Steam store page can be found below.

Dreaming Sarah
Dreaming Sarah just got greenlit!
April 29, 2014 - Yin

Yay!

Thanks so much for all your help, everyone. It's been a really bumpy ride but thanks to you, we can finally finish this game and have it on Steam.

We intend on having the next update on the early access version on may 20th, and I'll also update the desura and itch.io builds by then. Sorry for the long delays, I'm currently working on it by myself and it's been really slow. Still, the next update will bring a lot of new features and better performance on slower computers!

Cheers and thank you!

- Andre "Yin" Silva

< >
26 Comments
"That" Technique! Jun 27, 2014 @ 6:41am 
woo hoo! grats
Yin Jun 13, 2014 @ 10:14pm 
Thanks!!
Ozium Jun 13, 2014 @ 10:09pm 
good luck
Yin Jun 13, 2014 @ 9:38pm 
No problem, gonna stay up all night figuring things out haha
Yin Jun 13, 2014 @ 9:38pm 
I'm rushing to try and release the game next month, but I'd like to sort out this whole Steam thing before the release (and get some feedback).
Ozium Jun 13, 2014 @ 9:36pm 
wow, that was fast! Thanks for the update...
Yin Jun 13, 2014 @ 9:35pm 
I'm actually working on that right now, might try to release it as an early access title. Everyone who already bought it on Desura, Itch.io or any other website will get a Steam key asap too.
Ozium Jun 13, 2014 @ 9:31pm 
when can we steam please
Hellbear88 May 23, 2014 @ 10:03pm 
=( wanna play so bad
Yin May 20, 2014 @ 10:00pm 
Thanks a bunch!