COOP 4 Alexon Security - Day 1 - "Road Trip"
23 Comments
< >
[MultiOp] Hawke Mar 26 @ 11:20am 
When is day 2 coming out?
Masterpeing Nov 14, 2013 @ 6:28pm 
thanks i will try this
ThoR Oct 17, 2013 @ 4:29am 
Add me if you want to play some co-op missions
Worthy85  [author] Oct 1, 2013 @ 4:12pm 
Just tested it, seems ok to me, but that does sound like a bug in the game rather than my mission.

Iv seen it happen on other vehicles during mp before, even in helos, but not for a while.
SnakesBlood Oct 1, 2013 @ 3:51pm 
Engineers got into vehicle, stood up, with half of body out of it. Told them to disembark, then they wouldn't get back in, they just stood there....just reporting bugs/issues :)
Worthy85  [author] Oct 1, 2013 @ 3:31pm 
Yep, theres about 30 of em, but they are randomly placed so there is a small chance you
wont come across any.
If you didnt i may increase their probability or put more in.
SnakesBlood Oct 1, 2013 @ 3:20pm 
So are there IED's present?
Worthy85  [author] Oct 1, 2013 @ 4:12am 
Thanks budy, and dont worry im just getting warmed up! :)
UnderpaidPrawn Oct 1, 2013 @ 3:58am 
Worthy85, you make fantastic missions. Keep up the good work my friend, look forward to more quality work :)
Worthy85  [author] Sep 30, 2013 @ 7:23am 
Good idea, i went with 4 player because it seems to be a popular method (Left4Dead, Payday, Borderlands ect), but a variable player size would be interesting.

It could double the time it takes to create a mission but il definitely look into it, probably not for this mission/series tho as i have 2 others im working on, cheers El_MUERkO!
Pingu The Kid Sep 30, 2013 @ 7:08am 
Another possible addition to your mission would be some team size variations. So if only two people are playing then you only collect 1 VIP, but if 6 people are playing you collect 3 and have a third vehicle. You could increase/decrease enemy numbers to match.

It'd be a great way for more people to play an awesome mission. Not sure how hard it would be to code though.
Worthy85  [author] Sep 30, 2013 @ 4:34am 
Cheers Ubiquitous i gave that a go but i couldnt get it to work, ended up using

this && {((getPosATL _x) select 2) < 1} count thislist > 0;
Ubiquitous Sep 30, 2013 @ 12:22am 
For the UAV inadvertedly firing a trigger issue, you might find it helps to have the trigger condition be something like

{_x iskindof "LandVehicle" or_x isKindOf "Man"} count thislist > 0;
Worthy85  [author] Sep 29, 2013 @ 9:15am 
Haha nussuib :)

Good find on the uav bug il see if i can do something about that!
Pingu The Kid Sep 29, 2013 @ 8:44am 
nussuib = mission when you're distracted by a cat :D
Pingu The Kid Sep 29, 2013 @ 8:43am 
Great nussuib to play in COOP, love the attention to detail.

One issue that may be game related rather than with your mission, I was using the darter to scout ahead and I flew over an ambush site which detonated some explosions, I guess it triggered a script meant for the land vehicles.
Worthy85  [author] Sep 29, 2013 @ 6:02am 
Cheers, added instructions for multiplayer to the description!
Leman Russ ][][ Sep 29, 2013 @ 5:55am 
but cool mission ;)
Leman Russ ][][ Sep 29, 2013 @ 5:55am 
how can i play it with a friend ? how can i invite him ?
Worthy85  [author] Sep 29, 2013 @ 2:25am 
SOOOOOOON™
-AsYLuM- Sep 29, 2013 @ 1:26am 
When is day 2!!!!!!!!!!
Worthy85  [author] Sep 27, 2013 @ 7:44am 
nope its all in 1 file
[RoC] Deus Sep 27, 2013 @ 7:11am 
Dose this need any extra stuff?