The Knitted Nessie (cyclops style)
53 Yorum
< >
Manny Calavera 26 Ağu @ 3:34am 
This needs to be added! just perfect for demo
Sentry Gun (Dispenser) 13 Ağu @ 2:25pm 
It's cuter with a missing eye.
mikeramirezsr 8 Ağu @ 8:15pm 
Its so kawiii!
Purple 1 Ağu @ 5:15pm 
the most amazing thing also another reasone its awesome is that thats my dogs name yay
Aldawolf 10 Kas 2013 @ 10:17pm 
cute hat, would wear it on my derpdemo loadouts. Loved the comic
///I-8 19 Eki 2013 @ 3:15pm 
I'll buy it for tree fiddy
The Tardis 18 Eki 2013 @ 10:43am 
i lobe loch ness monster ppppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllsssssssssssssssssssssssssssssssssssss add it!
Xx_XxX_xxX_xXx_Xxx_xX 13 Eki 2013 @ 6:52am 
SO ADORABOWL!!!!!! ;w;
Green Gooblin 9 Eki 2013 @ 10:09am 
only for demo :(
Buck 28 Eyl 2013 @ 10:55pm 
Demoman now promotes child alcoholism! Yay!
Bannana face castle 22 Eyl 2013 @ 8:45pm 
valve please add it
Drake Merwin 21 Eyl 2013 @ 12:51am 
Very Cute :3
Squidcakes 20 Eyl 2013 @ 2:37pm 
This is literally the COOLEST THING EVER :D
FREE_RAINBOWS 15 Eyl 2013 @ 12:35pm 
     ∧__∧
             ( ͡° ͜ʖ ͡°)
            ⊂  つ
             (つ ノ
              (ノ
     \      ☆
             |     ☆
          (⌒ ⌒ヽ   /
    \  (´⌒  ⌒  ⌒ヾ   /
      ('⌒ ; ⌒   ::⌒  )
     (´     )     ::: ) /
  ☆─ (´⌒;VALVE ADD THIS PLZ::⌒`)
     (⌒::   ::     ::⌒ )
    / (    ゝ  ヾ 丶  ソ
BrightsideRy 15 Eyl 2013 @ 6:24am 
I lost it when I saw the pricetag. XD

Awesome stuff!
Graysonn 10 Eyl 2013 @ 4:29pm 
I love the comic. Hope it gets added.
яα∂ισα¢тινє 10 Eyl 2013 @ 1:58pm 
so cute <3
Tiber Septim 9 Eyl 2013 @ 5:57pm 
I like da comic
ezedserds 9 Eyl 2013 @ 3:54pm 
so cute add it
Gandalf! 9 Eyl 2013 @ 2:30pm 
valve pls
Sir Scrub Lord the First. 9 Eyl 2013 @ 10:47am 
So cute! :3
Celebratory cactus 8 Eyl 2013 @ 3:54pm 
want
R ONE-OH-SEVEN 8 Eyl 2013 @ 12:58pm 
Please add this item :D
WEEDLE 420 BLAZE IT. 8 Eyl 2013 @ 2:50am 
Mine Turtle. "Hello"
kagerou 7 Eyl 2013 @ 9:15pm 
add
Magical Pink Hoovy TheDuelist 7 Eyl 2013 @ 5:04pm 
yes!
Glaze_ 7 Eyl 2013 @ 3:08pm 
I love how it costs TREE FIDDY!
Carrot Addict 7 Eyl 2013 @ 2:01pm 
best hat ftw
bryn 6 Eyl 2013 @ 5:15pm 
:3 so cewte
The Doctor 6 Eyl 2013 @ 3:12pm 
heartwarming
♪ Duster ♪ (➶ Shinon ➶) 6 Eyl 2013 @ 10:59am 
Adorable.
Catbug 5 Eyl 2013 @ 4:16pm 
ADD IT NOW VALVE!

CAUSE ITS EPIC!
mexican  [yaratıcı] 5 Eyl 2013 @ 10:24am 
thank you!
User With No Name 5 Eyl 2013 @ 10:21am 
Ah, gotcha. Great work, nonetheless! I really hope to see this in-game
mexican  [yaratıcı] 5 Eyl 2013 @ 10:20am 
yup, neck and head
User With No Name 5 Eyl 2013 @ 10:19am 
Yeah, to be fair there was a "jigglebones" tag, but I'm guessing that's reffering to Nessie's head/neck and limbs.
mexican  [yaratıcı] 5 Eyl 2013 @ 10:16am 
nah, just the neck and head. that detail's too small to warrant it imo
User With No Name 5 Eyl 2013 @ 9:43am 
Very nice concept. Redundant question but does the tag on the side have jigglebones?
mexican  [yaratıcı] 5 Eyl 2013 @ 9:42am 
yeah I made him look the wrong way on accident so I flipped the panel.... then I realized his eyepatch was a dead give-away >.>
Master-Staten 5 Eyl 2013 @ 9:21am 
Sir! I'll pay you a million dollars! for that hat!
I like it, suites the demoman like no other i've seen and I hope Valve adds it!

oh yeah Page 2, first panel...demoman's eyepatch changes sides
mexican  [yaratıcı] 5 Eyl 2013 @ 8:52am 
I purposely made it a sea-green unique from any paint in game

But valve doesn't really make decisions based on stuff like that
Nue 5 Eyl 2013 @ 7:01am 
Wouldn't add since its green by nature and valve can't sell the ugly ass green paint for 5€ per paint with the hat.
Give me my money back! 5 Eyl 2013 @ 5:30am 
░░░░░░░░░█░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░█░░░░█
███████▄▄█░░░░░██████▄
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░ Valve add this ░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░ Please! ░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█
░░░░░░Because it's░░░░
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░
legonutso 4 Eyl 2013 @ 7:43pm 
so cute
Miles Edgeworth 4 Eyl 2013 @ 2:10pm 
I'd pay 400,000 real United States dollars to buy this hat to only wear it for 12 seconds. Thankfully, I'd only be alive for 11 seconds.
FROBRO!! 4 Eyl 2013 @ 12:28pm 
░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░█░░░░█
███████▄▄█░░░░░██████▄
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░ Valve add this ░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░ Please! ░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█
░░░░░░Because it's░░░░
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░

redfacedone 4 Eyl 2013 @ 11:46am 
hey valve valve valve, hey valve add this!
♫ Wuff ♫ 4 Eyl 2013 @ 10:26am 
i cried when i saw this, that adorable.
I realised somthing... WHAT IF SOMONE HEADSHOT YOU D:
Nefnoj 4 Eyl 2013 @ 9:55am 
*Gasp!*

It's back, and better than ever!
[APOBB]MidnightChipmunk 4 Eyl 2013 @ 9:50am 
And cute too