Go back to Sovngarde.{SPOILER ALERT}
158 megjegyzés
< >
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] ápr. 14. @ de. 4:33 
cześć ? lol
BartoszPlaysStarbound ápr. 14. @ de. 4:30 
cześc koleś
Knight Templar márc. 22. @ du. 2:08 
what if i use tcl fly to top go in it will i win the game if i kill him.
baconraptor márc. 5. @ du. 1:04 
how about aa fast travel to the dugeon you go through before sovngarde, where you start and at the portal.
morten7913 febr. 24. @ de. 6:05 
ther was a decked word of power in the mist mebby it get fixed when aldurin has been elimeletet
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] febr. 24. @ de. 3:31 
im pretty sure u can but dunno how
morten7913 febr. 24. @ de. 3:09 
can i get a shout ther expet call of valor
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] jan. 20. @ de. 6:24 


Squid-nnie Leonhart jan. 20. @ de. 6:23 
oh, well this comments section just turned into a chat room ._.
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] jan. 20. @ de. 6:22 
chell from portal
Squid-nnie Leonhart jan. 20. @ de. 6:21 
O_O WHAT IS THAT! VVVV
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] jan. 20. @ de. 6:21 
gotta share with my new emote :P
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] jan. 20. @ de. 6:21 
:D lolz
Squid-nnie Leonhart jan. 20. @ de. 6:20 
Thanks, I was kind of sceptical of the 4/5 stars XD
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] jan. 19. @ du. 10:17 
Its not a troll for some reason ppl can't find it.
Squid-nnie Leonhart jan. 19. @ du. 4:55 
I am seeing alot of comments saying this is a troll mod. Idk if I should get it
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. dec. 3. @ de. 5:20 
nope it doesn't i don't even have them so u know try checking if this mod is enabled in your game luncher
thorjonsson 2013. dec. 2. @ du. 12:49 
i couldnt find it does it require anything like dawngaurd or dragonborn
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. nov. 23. @ de. 4:54 
HAH Yeah didn't think of that ;P
JediMasterCoda 2013. nov. 22. @ du. 6:12 
It turns out sovengarde is the basement of the Greybeards. That explains alot.
afederowicz 2013. okt. 10. @ du. 10:17 
It's too late Bob, some other fuzzy type tribble critter allready cut and pasted all of skyrim, so you are actually a cut n' paste of a cut n' paste, post cut n'poste facto... Azz for fuzzies I prefer my ladies one and only :-)
Grenaders 2013. szept. 17. @ du. 4:30 
fail bro
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. szept. 17. @ de. 8:41 
U where searching for it but u could just READ THE DESCRIPTION
niccadimus 2013. szept. 16. @ du. 1:18 
i found it it is behind the word wall
Mushy777 2013. szept. 14. @ du. 7:26 
you could create a key special for it
Grenaders 2013. szept. 14. @ de. 9:44 
Agreed
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. szept. 14. @ de. 2:49 
No option besides using "unlock" command
The One Who Knocks 2013. szept. 13. @ du. 3:34 
How does one get insidew the Hall of Valor?
MrMisties 2013. szept. 5. @ du. 5:35 
So true...
Grenaders 2013. szept. 2. @ de. 10:58 
Lmao
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. szept. 2. @ de. 9:49 
eeeh my wife will do it
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. szept. 2. @ de. 9:48 
i need to make a buisness from it :D
Grenaders 2013. szept. 2. @ de. 9:11 
God if the nords found this theyd be pouring through it
Hurrmageddon 2013. szept. 1. @ de. 3:02 
What happens in Sovngarde, stays in Sovngarde.
Theanotherstory 2013. aug. 31. @ du. 10:18 
It make me feel stange that the door to sovngarde is..... you know.
But thank for the MOD.
Pyrron Cannon Taco 2013. aug. 31. @ de. 9:02 
call me a nerd but i think the shout is the fire breath shout
morepugs 2013. aug. 31. @ de. 8:59 
stupid eh :/
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. aug. 31. @ de. 8:51 
That would be a bit stupid but thanks for idea
morepugs 2013. aug. 31. @ de. 8:49 
maybe if there is a re-release there could be a door in the word wall
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. aug. 31. @ de. 8:49 
:D
morepugs 2013. aug. 31. @ de. 8:48 
lol
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. aug. 31. @ de. 8:47 
OMG
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. aug. 31. @ de. 8:47 
Oh shit nord ahahahhaha
morepugs 2013. aug. 31. @ de. 8:45 
nerd?
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. aug. 31. @ de. 8:45 
Well i'm argonian and i can go there :D but my mother was a nerd so maybe that's why
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. aug. 31. @ de. 8:44 
:D
morepugs 2013. aug. 31. @ de. 8:41 
because they are not true nords!
KleszczuPL (<3 Emily92)  [készítő] 2013. aug. 31. @ de. 8:40 
yeah followers don't enter sovngarde with u for some reason i don't know why
morepugs 2013. aug. 31. @ de. 8:38 
/ This is Bob.
/▌ he is headless.
/ \ stop posting him.
Jooda 2013. aug. 31. @ de. 6:50 
it would be nice if followers tleported to Sovngarde wen getting killed and if it was posible to return them from Sovngarde to bring them to life, but the way to Sovngarde should be throu the portal at Skuldafn(it should be possible to fast travel to Skuldafn)!!!!!!!!