Left 4 Dead 2

Left 4 Dead 2

Leon Kennedy
< >
61 件のコメント
Leon Kennedy 2015年12月22日 8時23分 
I like your RE6 addons, but is it possible for you to disable the blood marks on their faces? It is kinda disturbing to look at... Still, cool mod!
EasyTarget15 2015年11月1日 19時56分 
Nice work! Thank you very much.
Erma Ermine™ 2015年10月15日 13時33分 
And Then Barry Burton From RE: Revelations 2 Replace Louis
Erma Ermine™ 2015年10月15日 13時27分 
plus it needs Facial Animations and Icons
Erma Ermine™ 2015年10月15日 13時23分 
Do Rachel From RE: Revelations Replace Bill
Karkat Vantas #tempyro 2015年8月21日 20時03分 
if you know what homestuck is can you make kankri from homestuck if you do i am gonna be happy and put the char replacement for nick ok?
[UNAA☭]Little Baby Man 2014年12月19日 15時28分 
@LEGOs104 Its Clearly Nick look at the thumbnail
Fakenotreal35 2014年11月1日 21時21分 
Can you do leon from RE4 w/ the jacket pls?
wraith 2014年7月26日 11時50分 
cause ellis uses a sniper coach uses a shotgun rochelle uses a assault rifle and nick uses a assault rifle
wraith 2014年7月26日 11時50分 
but because of weapon choice nick
wraith 2014年7月26日 11時49分 
if its l4d2 i would guess ellis
JoJoStar 2014年6月22日 10時16分 
which character does this one replace??
DoomedYoshi 2014年4月22日 10時10分 
Mr Splinks Sir, would it be possible to port some weapons from Resident Evil 6 too?
Teimurazor 2014年4月18日 2時50分 
Does this mod include First person view? Like can I see Leon's arms?
Police skull 2013年12月16日 15時30分 
were is the resident evil hunk mod? was it takin off ?
Zoinho1 2013年8月23日 9時54分 
Leon facial animations are kinda weak (it seems for me he just move her mouth), and really need a work for the Holster for all, Ada don't even have one, just because in original game (RE6) she don't have, don't mean you need port without one.
Bender02 2013年8月16日 12時24分 
Wouah la coupe de bolos lol^^
DaGra 2013年8月13日 6時23分 
почему он не работает???
BaconMLG(Jett Cinders) 2013年8月11日 8時33分 
it would be more cooler if it had leons voice
Angelst 2013年8月11日 7時49分 
I'm a really fan of this saga, I love Resident Evil thanks for this skins <3
Angelst 2013年8月11日 7時48分 
JéjéⒶNaRkoPoNk Resident Evil Revelations its a good survival too.. try it
JéjéⒶNaRkoPoNk 2013年8月11日 3時23分 
this mod is nice but please create a simple mod of base nick head with this clothes ;)
JéjéⒶNaRkoPoNk 2013年8月11日 3時22分 
Lol resident evil 4 the game which marked the end of the series for me.....
Play at the resident evil Zero, 1 Rebirth, 2, 3 Nemesis and code veronica.
The "reals" resident evil games ;). The others the 4, the 5, raccon city, and the 6 sucks just a big shit and a big fuck for the fans and the films ............ pfffffffffffffffffffff, go die XD Alice, i fuck you !!!!!!!!!!!!!!!!!!
HaQ4K 2013年8月10日 23時45分 
LOL
Robin 2013年8月10日 23時13分 
I have to agree make the Leon from RE4 the one with the RPD costume.The new Leon sucks.
Gio L'Uomo Focaccina 2013年8月9日 11時54分 
NO
Boca JR 2013年8月9日 10時11分 
BRBRBRBR
Wake Up Sheeple 2013年8月9日 8時29分 
it sure is homophobes in here
Frosty 2013年8月9日 5時46分 
Yay! :3 I've been waiting for this so fakin' long.
[AutomatedBot] TestBot 2013年8月9日 5時09分 
Very nice :D
Lucky Scorpion 2013年8月9日 3時58分 
Yes!
Sanapel 2013年8月9日 3時38分 
good
FoR.DeAD 2013年8月9日 3時31分 
@@
Backonos 2013年8月8日 21時33分 
why not leon from four where he doesn't look like a flaming homosexual
Zoinho1 2013年8月8日 16時18分 
Can't make the holster work? Is kinda silly the pistol/magnum stay "plugged" on survivor leg.
The Danger 2013年8月8日 14時09分 
Fuck no, it makes nick look gay......
MajoRodriGhost 2013年8月8日 6時06分 
cool
Джерри 2013年8月8日 4時19分 
Go with that shit!
Light 2013年8月7日 20時18分 
@Draco507 Custom names/characters almost always conflict unless they come packaged together. (Hence the Full Survivor Package)
jalmeidao 2013年8月7日 19時42分 
vai
Borg 2013年8月7日 18時38分 
Dr Rey?
Master[GR] 2013年8月7日 13時13分 
awesome
violoncello_ 2013年8月7日 12時49分 
пасаси тапай суко
Draco507 2013年8月7日 10時41分 
ada wong conflicts with leon, does anyone know why?
Dovahkiinjr 2013年8月7日 10時31分 
awesome
RAHØ 2013年8月7日 10時21分 
Very Nice thanks :D
Tsungtsung 2013年8月7日 8時58分 
LOL
RipclaSS 2013年8月7日 6時03分 
I'm gonna try it soon!!
На100ящий 2013年8月7日 4時52分 
Lol
FearlessOb1_808 2013年8月7日 3時29分 
douche. lol