Leon Kennedy
55 Comments
< >
[UNAA]Little Baby Man Dec 19, 2014 @ 3:28pm 
@LEGOs104 Its Clearly Nick look at the thumbnail
Fakenotreal35 Nov 1, 2014 @ 9:21pm 
Can you do leon from RE4 w/ the jacket pls?
wraith Jul 26, 2014 @ 11:50am 
cause ellis uses a sniper coach uses a shotgun rochelle uses a assault rifle and nick uses a assault rifle
wraith Jul 26, 2014 @ 11:50am 
but because of weapon choice nick
wraith Jul 26, 2014 @ 11:49am 
if its l4d2 i would guess ellis
Yeah! Jun 22, 2014 @ 10:16am 
which character does this one replace??
DoomedYoshi Apr 22, 2014 @ 10:10am 
Mr Splinks Sir, would it be possible to port some weapons from Resident Evil 6 too?
Teimurazor Apr 18, 2014 @ 2:50am 
Does this mod include First person view? Like can I see Leon's arms?
Major VunKil Dec 16, 2013 @ 3:30pm 
were is the resident evil hunk mod? was it takin off ?
Zoinho1 Aug 23, 2013 @ 9:54am 
Leon facial animations are kinda weak (it seems for me he just move her mouth), and really need a work for the Holster for all, Ada don't even have one, just because in original game (RE6) she don't have, don't mean you need port without one.
Bender02 Aug 16, 2013 @ 12:24pm 
Wouah la coupe de bolos lol^^
SnowMan Aug 13, 2013 @ 6:23am 
почему он не работает???
Bacon MLG Aug 11, 2013 @ 8:33am 
it would be more cooler if it had leons voice
Angelst Aug 11, 2013 @ 7:49am 
I'm a really fan of this saga, I love Resident Evil thanks for this skins <3
Angelst Aug 11, 2013 @ 7:48am 
JéjéⒶNaRkoPoNk Resident Evil Revelations its a good survival too.. try it
JéjéⒶNaRkoPoNk Aug 11, 2013 @ 3:23am 
this mod is nice but please create a simple mod of base nick head with this clothes ;)
JéjéⒶNaRkoPoNk Aug 11, 2013 @ 3:22am 
Lol resident evil 4 the game which marked the end of the series for me.....
Play at the resident evil Zero, 1 Rebirth, 2, 3 Nemesis and code veronica.
The "reals" resident evil games ;). The others the 4, the 5, raccon city, and the 6 sucks just a big shit and a big fuck for the fans and the films ............ pfffffffffffffffffffff, go die XD Alice, i fuck you !!!!!!!!!!!!!!!!!!
SWAG MAN[PL] Aug 10, 2013 @ 11:45pm 
LOL
Darth Vader Aug 10, 2013 @ 11:13pm 
I have to agree make the Leon from RE4 the one with the RPD costume.The new Leon sucks.
Gio L'Uomo Focaccina Aug 9, 2013 @ 11:54am 
NO
Ninja Russo BR Aug 9, 2013 @ 10:11am 
BRBRBRBR
pay debnts Aug 9, 2013 @ 8:29am 
it sure is homophobes in here
Frost Aug 9, 2013 @ 5:46am 
Yay! :3 I've been waiting for this so fakin' long.
[AutomatedBot] TestBot Aug 9, 2013 @ 5:09am 
Very nice :D
SchnappS Aug 9, 2013 @ 3:58am 
Yes!
Sanapel Aug 9, 2013 @ 3:38am 
good
FoR.DeAD Aug 9, 2013 @ 3:31am 
@@
Backonos Aug 8, 2013 @ 9:33pm 
why not leon from four where he doesn't look like a flaming homosexual
Zoinho1 Aug 8, 2013 @ 4:18pm 
Can't make the holster work? Is kinda silly the pistol/magnum stay "plugged" on survivor leg.
Frank Horrigan Aug 8, 2013 @ 2:09pm 
Fuck no, it makes nick look gay......
MajoRodriGhost Aug 8, 2013 @ 6:06am 
cool
Джерри Aug 8, 2013 @ 4:19am 
Go with that shit!
Light Aug 7, 2013 @ 8:18pm 
@Draco507 Custom names/characters almost always conflict unless they come packaged together. (Hence the Full Survivor Package)
jalmeidao Aug 7, 2013 @ 7:42pm 
vai
Borg Aug 7, 2013 @ 6:38pm 
Dr Rey?
Master[GR] Aug 7, 2013 @ 1:13pm 
awesome
Mike Aug 7, 2013 @ 12:49pm 
пасаси тапай суко
Draco507 Aug 7, 2013 @ 10:41am 
ada wong conflicts with leon, does anyone know why?
Dovahkiinjr Aug 7, 2013 @ 10:31am 
awesome
RAHØ Aug 7, 2013 @ 10:21am 
Very Nice thanks :D
Tsungtsung Aug 7, 2013 @ 8:58am 
LOL
TIMO ♥ Aug 7, 2013 @ 6:03am 
I'm gonna try it soon!!
На100ящий Aug 7, 2013 @ 4:52am 
Lol
FearlessOb1_808 Aug 7, 2013 @ 3:29am 
douche. lol
(|eXult|)BlackSpade{FoxHound} Aug 7, 2013 @ 2:43am 
makes leon look like a dush though
Tweek Aug 7, 2013 @ 12:18am 
не знаю,сестра=с
Dimasya Aug 7, 2013 @ 12:16am 
А как заставить это работать?
The Ludophile Aug 6, 2013 @ 8:51pm 
Works great!
V.A.N. Aug 6, 2013 @ 11:52am 
неплохо неплохо
[kor]eoehd1ek(대동) Aug 6, 2013 @ 2:48am 
good!!