Questo gioco è stato approvato dalla Comunità!

La comunità ha mostrato il suo interesse per questo gioco. Valve si sta accordando con lo sviluppatore per il rilascio su Steam.

Chroma Squad
562 commenti
< >
Grognard_87 3 mag, ore 10:10 
Just saw the advert on GoG and it was wonderful! I would love to get this!
Shonver1 3 mag, ore 7:12 
Aee! Mais um jogo loco dos br huehuehue mau posso esperar pra compra-lo! :D
Banshayz 12 apr, ore 6:29 
Only 18 more days<3
Saekawaii 7 apr, ore 13:40 
A sharp strategy game with beautiful pixel art. I love the premise and its sense of humour.
rafael_magioli6 13 mar, ore 10:08 
jogo doido
Victor 10 mar, ore 19:47 
Outro jogo de nós brasileiros que eu vou comprar com gosto!
darm88 1 mar, ore 22:15 
screw saban and their dirtbags legal tactics
DeivisD 24 feb, ore 18:15 
Irado!
HanterBR 13 gen, ore 6:44 
eu preciso disto,meio que preciso msm ;-;
Vinicius 4 gen, ore 21:03 
;-;
BubberlyGhost 29 dic 2014, ore 13:48 
Argh. Hope this gets a release. I want to play this so badly.
Dark Rage 14 dic 2014, ore 21:56 
se possível disponibilize uma demo para ver realmente como vai ser o jogo
Dextruider 12 dic 2014, ore 4:10 
Com certeza vai ser muito bom esse jogo, Behold Studios sempre com inovações!!!! Go Go Behold Studios!!!!
Vinicius 10 dic 2014, ore 5:35 
Meu deus, Tatical rpg e super sentai <3, melhor combinação
diegoloiola 5 dic 2014, ore 6:07 
A brazucada mandou bem demais nesse jogo...
Link 26 nov 2014, ore 13:32 
When will you launch this game? I had just bought Knights of Pen and Paper and Loved it, I bet this game will be awesome as well.
BurnBabyBurn 22 nov 2014, ore 7:19 
Wow, looks impressive!
Oldsage 13 nov 2014, ore 9:08 
caralho muito show de bola...ainda mais sabendo que é um projeto de brasileiro...ja vou comprar quando lançar
jpsaraiva 7 nov 2014, ore 12:53 
It´s Chroma Time!
-=KbçA=- 1 nov 2014, ore 12:44 
A galera brasileiras marcando presença, parabéns pela iniciativa. Parece ser um jogo bem divertido!
Apiz 27 set 2014, ore 19:52 
I need This!
BrenTenkage 26 set 2014, ore 12:09 
How we looking on full game release, seriously can't wait to let's play the full game ^_^
Konzi 19 set 2014, ore 8:23 
rageselect brought me here
Déjávü 19 set 2014, ore 0:58 
:-)
Kaad 4 set 2014, ore 19:06 
We got a date for steam version being available?
hartar.j2 2 set 2014, ore 5:58 
Quando chega para eu comprar?
Uba 2 set 2014, ore 4:21 
Definitely buying on release
phillcampos 28 ago 2014, ore 7:57 
Aguardando o lançamento! To apaixonado pelo jogo antes mesmo de jogar!
Alguém sabe quando estará disponível para compra aqui na Steam?
Nerdbert 18 ago 2014, ore 15:55 
played this at gamescom. this is a great game and i will buy it!
NoiseMan 29 lug 2014, ore 21:15 
When will the full game come out? I have been trying to find out since I heard of chroma squad.
Joe Stanley Laserpants 28 lug 2014, ore 22:53 
*Throws money* NOTHING IS HAPPENING!
Zero 7 lug 2014, ore 14:09 
Uma Pergunta.a beta É Gratis ?
????????
xFQnT4sy™ 2 lug 2014, ore 18:30 
awesome *-*
wingzero5555 11 giu 2014, ore 22:09 
Any updates on the release date. Its just because I want to eagerly hand you my money for this awesome game
Vladek 11 giu 2014, ore 4:24 
Que ganas de que salgaaa
happylink 27 mag 2014, ore 9:58 
quero mt >< indie,
BR e tudo q dlç nossaaaaa :3
hartar.j2 20 mag 2014, ore 17:30 
quando vai dar pra fazer a pre compra,ou comprar ja o jogo?
HankinoEX 20 mag 2014, ore 5:39 
omg i can wait
KLONE 13 mag 2014, ore 13:43 
huehue quero esse jogo vei kk
Mathias 12 mag 2014, ore 13:28 
Parabéns galera da Behold!
Ravin 8 mag 2014, ore 15:36 
Congrats to you guys for tackling something wildly different and unique. I'm highly looking forward to this game.
King COXA 24 apr 2014, ore 9:42 
hu3hu3hu3 BR RULESSS KKKKKKK
Avatar_Y™ (っ◕‿◕)っ 23 apr 2014, ore 9:24 
It look amazing :)
kratosps 19 apr 2014, ore 11:02 
Aguardo ancioso o lançamento do jogo e espero que tenha alguma referencia aos HueHue igual a quest do saci no Knigths of Pen and Paper +1, caras vcs são miticos!
RedNonsens 17 apr 2014, ore 7:30 
man loves thi is games i want look this game a steam
DehSiano 12 apr 2014, ore 0:27 
I NEED IT!
mewki 11 apr 2014, ore 20:07 
I...love...you....guys...! Keep doing it, PLEASE!
Ameyama 10 apr 2014, ore 13:37 
Big Super Sentai fan, can't wait for this.
Gilamex 10 apr 2014, ore 9:41 
Love colors. Instant fav.