Left 4 Dead 2

Left 4 Dead 2

Servant Grunt
< >
644 commentaires
LucasAU42 18 août à 16h14 
creepy as fuuuuk
A spy crab 16 août à 1h32 
Engi+This=Vagineer
KuKu The Watermelon 12 juil à 14h05 
it's funny
@justintime39 - cause that's called spawn mode, and if it's not that then she's blue so u can locate her, like if you're a jockey then u know where she is so u can walk suirvivors over to her.
But if you're a survivor and she's blue then that's out of my reach and you got a problem with your game lol
Mr Larson Lisper 8 juin à 3h04 
are you able to turn the bride witch into this also?
Strangicus 14 avr à 12h00 
i get your pun
xXxX420XxXx 8 avr à 19h32 
4Spooky5Me
Krίstίλη 4 mar à 10h35 
This is soo cool
justintime39 20 fév à 2h49 
how come the witch model still glows bright blue in versus matches for me?
FlameRider19 20 jan à 22h17 
it doesent that its swearing at u!
lol got a sound mod that makes the witch swear at its halarious
Papaminas 18 déc 2014 à 22h06 
try it with 'witching hour' but dont forget your diapers xD
tohtori tikku 16 déc 2014 à 12h03 
I don't even wanna know how this turns out in the game ......
TheFrenchyStar BrB (one year) xD 9 déc 2014 à 8h57 
Warning: Do not play this game at night is not recommended for the elderly and pregnant women and children ; when u sub this witch
Mister Fahrenheit 2 déc 2014 à 17h38 
The witch is already scary. But this? OMG
ShadowWolfHount 18 nov 2014 à 11h59 
Awesome mod and best mod for this game
The King of Ducks 7 nov 2014 à 2h46 
whoa ._. good
TheUnseenOutcast 26 sept 2014 à 4h36 
I'd shit myself if I startled THIS!
Davos 23 sept 2014 à 15h13 
Do you reckon you could do the noise when you startle him/her/IT?
M0useE 21 sept 2014 à 5h06 
F****ng Amnesia Grunt guy >:(
M r S o c k 15 sept 2014 à 15h35 
I see what you did there <:
Kudo6987 27 août 2014 à 23h14 
ba dum tiss
Macaroni™ 14 août 2014 à 17h18 
Welp gonna miss that girl
Zer0_ 12 août 2014 à 17h43 
2spooky4you
Infiniti 7 août 2014 à 12h27 
Who gives a s*** about PUKEYpie. Proud to say I'm NOT subbed to him on YT
Tunnel Snakes Rule 4 août 2014 à 10h10 
this+ guy yelling at cat= HAHAHAHHAAHHAHAHA
Gandalf the Grey 23 juil 2014 à 9h08 
you should make another one when the witch is Muhammad Ali that would be hilarious
Stormageddon 19 juil 2014 à 18h54 
great now i can piss my pants even more in heavy rain
xBobx476 6 juil 2014 à 21h26 
so much love for pewdiepie....jesus....
o--(=SRMSlayer=> 5 juil 2014 à 16h15 
WHY BRO WHY!!!
Pinhead Larry 29 juin 2014 à 21h32 
when pewds playes this game im gonna tell him to download this mod to scare away the barrels
jjh49012 24 juin 2014 à 10h01 
i am getting it because when i see it i think of pewds so SUBSCRIBE AND BECOME A BRO!!!!!!!!!!
spookaloo 23 juin 2014 à 11h36 
this is for pewdiepie...... BARRELS!
Doge master 21 juin 2014 à 19h19 
Im gonna download the sound for the grunt from amnesia with this mod it should really be in the description.
MajesticWaffles® 16 juin 2014 à 5h18 
Imagine the really eerie sound when it chases you attatched with this mod.
#2SPOOKY4ME
<hsv=[time()*1000]>FAWAZ-511 10 juin 2014 à 5h23 
really he play all the time for this game
<hsv=[time()*1000]>FAWAZ-511 10 juin 2014 à 5h22 
^_^
Lord_SnowFake 8 juin 2014 à 5h49 
8===>
kmatic 6 juin 2014 à 7h01 
normal witch sounds?
Soup Lord 5 juin 2014 à 13h22 
potto, if you're gonna say things like that then go rave on an anti pewdiepie forum. THIS IS NOT FROM PEWDIEPIE. THIS IS A GAME HE PLAYED, FOR CRYING OUT LOUD ;)
OoozingCrotchSmegma69 (Spooky) 2 juin 2014 à 4h20 
PewDiePie is scum!
Ryan [8 days til Bday!] 1 juin 2014 à 0h05 
Awsum. Simply Awsum. ; )
marcin4007 30 mai 2014 à 13h14 
█▀▀░█░░█░█▀█░█▀▀░█▀█
▀▀█░█░░█░█▀▀░█▀▀░█▀▄
▀▀▀░▀▀▀▀░▀░░░▀▀▀░▀░ ▀
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀
Miss Pauling 29 mai 2014 à 6h36 
PewDiePie :)
ShadowBlaze 27 mai 2014 à 11h50 
█▀▀░█░░█░█▀█░█▀▀░█▀█
▀▀█░█░░█░█▀▀░█▀▀░█▀▄
▀▀▀░▀▀▀▀░▀░░░▀▀▀░▀░ ▀
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀
BagMvision [ITA] 26 mai 2014 à 5h56 
█▀▀░█░░█░█▀█░█▀▀░█▀█
▀▀█░█░░█░█▀▀░█▀▀░█▀▄
▀▀▀░▀▀▀▀░▀░░░▀▀▀░▀░ ▀
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀
[A.K.] Ramirez 25 mai 2014 à 12h16 
It's R@PING TIME! lol
고기방패 21 mai 2014 à 3h28 
█▀▀░█░░█░█▀█░█▀▀░█▀█
▀▀█░█░░█░█▀▀░█▀▀░█▀▄
▀▀▀░▀▀▀▀░▀░░░▀▀▀░▀░ ▀
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀
Shalex 18 mai 2014 à 8h31 
█▀▀░█░░█░█▀█░█▀▀░█▀█
▀▀█░█░░█░█▀▀░█▀▀░█▀▄
▀▀▀░▀▀▀▀░▀░░░▀▀▀░▀░ ▀
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀
DJ Pon3 12 mai 2014 à 12h21 
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀
█▀▀░█░░█░█▀█░█▀▀░█▀█
▀▀█░█░░█░█▀▀░█▀▀░█▀▄
▀▀▀░▀▀▀▀░▀░░░▀▀▀░▀░ ▀ :P
RevinX18 2 mai 2014 à 14h48 
█▀▀░█░░█░█▀█░█▀▀░█▀█
▀▀█░█░░█░█▀▀░█▀▀░█▀▄
▀▀▀░▀▀▀▀░▀░░░▀▀▀░▀░ ▀
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀