Into Darkness - Part 1
31 commenti
< >
ThePotato 14 set 2013, ore 10:06 
the end part took me by surprise but the level is good
ƦɅƉ∑LIƬE 2 ago 2013, ore 19:11 
Me two
Linking-Yellow 2 ago 2013, ore 18:54 
Nice surprise at the end. I hope you continue this series.
Big_assasin_guy 31 lug 2013, ore 18:32 
U Killed me Why
ƦɅƉ∑LIƬE 29 lug 2013, ore 10:49 
short but fun
Pey'j 29 lug 2013, ore 9:30 
Very nice!
smeenz 29 lug 2013, ore 4:11 
I liked it, but it seemed a bit short
Lewis 29 lug 2013, ore 2:00 
AWESOME,
Twenty Four 28 lug 2013, ore 16:40 
dang that scared the shit out of me! LOL :)
DeathWish808 28 lug 2013, ore 12:52 
I know it's only part 1, but it felt far too short. If you're going to start off with a simple puzzle like that then maybe add a room or 2 more. Otherwise it's only a 1 or 2 minute map.
Gemarakup 28 lug 2013, ore 11:23 
Maybe 2 puzzles with a BTS between them.
Dont Friend Me Im A Monster 28 lug 2013, ore 11:09 
I AMK GONNA PLAY!
doodledemon 28 lug 2013, ore 10:29 
took me way too long to figure that out T_T and the very end startled me :P good level.
123robot 28 lug 2013, ore 7:43 
Cool, and kind of simple but still clever. I managed to get Wheatley without cheating - it was a bit of a complicated manuever and difficult to describe, but I made an infinite fall loop to gain velocity (orange portal at bottom, blue on top), shot the blue on the ground below Wheatley and used my momentum to shoot up and grab him. I doubt that's intended but it was pretty cool carrying him around. And yeah, that end did scare me a little, but this was at least something different from the norm, so that's cool. Thumbs up.
Gemarakup 28 lug 2013, ore 4:43 
Also, I solved it by portal bumping. Fix that.
Gemarakup 28 lug 2013, ore 4:43 
Nice detailing, but my first thought was if this was on fast compile. The end was a bit frightening, so, yeah, I'm waiting for good maps.
Sam_Boston 27 lug 2013, ore 21:59 
Okami,I agree.
Okami Amaterasu 27 lug 2013, ore 15:42 
Am I the only one who wished that Wheatley would WARN you?
Im trying it out, looks... AWESOME
Nytro 27 lug 2013, ore 13:00 
nice
Prince Luna 27 lug 2013, ore 0:26 
great start. very short test but it looks there is more to come! the last part surprised me btw.
Tzigon 26 lug 2013, ore 23:01 
try mine its called eather "dificulty increases" or "first time in hell" its my first map i made
ManBearChihuahua 26 lug 2013, ore 15:26 
You can get Wheatley down... With noclip.
ロスヴァイセ 26 lug 2013, ore 10:20 
Nice one.
Gibbs 26 lug 2013, ore 9:40 
One Word: AWESOME!
Andi 26 lug 2013, ore 9:38 
An excellent start. I look forward to Part 2. Thumbs up.

Would you mind trying one of mine? It's a bit tricky.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=102328177
{A4F}Tank420uk 25 lug 2013, ore 15:38 
the fall at the end actually made me jump a little
Ghost-Mactavish 25 lug 2013, ore 14:51 
Seems Cool, but how do you get it to look like the old labratorys?
Bayram 25 lug 2013, ore 10:43 
Nice atmosphere, but the puzzle is rather easy and the ending very sudden, so the test as a whole isn't very rewarding to play. Thumbs up for encouragement.
BUG 25 lug 2013, ore 7:23 
Nice job but a little short.Thanks
Truffleh0g 21 lug 2013, ore 14:24 
Cool chamber, but is there any way to get Wheatley down?