Pokemon in Skyrim
566 comentarios
< >
Ghost's Veil 11 de Sep a las 14:34 
AHAHAHAH OMFG THIS IS FACKING AMAZING, THE CREATIVITY M8, you shold get a medal or something xD
Navaara6 1 de Sep a las 16:18 
Good try! I know how hard it is to create completely new models. So good job with the retextures! :)
evans912 1 de Sep a las 15:52 
thats pretty cool
lavaface 29 de Ago a las 19:45 
skeeverchu i choose you!!!!
Speci The Doomeon 23 de Ago a las 10:30 
Skeever Pikachu...
O.o


KILL IT WITH FIRE
*flys up and breaths fire*
The darkness Turtle☭ 22 de Ago a las 1:07 
where's magikarp?
öSHö 18 de Ago a las 14:31 
picachu make me cry
benderisgreat34 9 de Ago a las 10:56 
FIS THIS every time a respawn charizard i get a dragon soul im agianst this
MikeyG 8 de Ago a las 10:07 
this is the most disgusting thing i have ever seen
the herped derper 6 de Ago a las 10:56 
hey, i can't seem to find rayquaza. do you happen to know the player id so i can just spawm em? thanks
HardcoreGamerX 2 de Ago a las 8:36 
best pokemon mod ive ever seen........... HA HA HA HA HA!!!!! sure it is (not)
connorpu 31 de Jul a las 20:05 
the modells are crap...
garin.mouat 30 de Jul a las 17:11 
how do you get them to return?
orimu3232 30 de Jul a las 0:58 
this is definitely pokemon XD
tepig360 27 de Jul a las 16:34 
ok found team rocket hq and the cave
tepig360 26 de Jul a las 11:44 
he gliches ALOT!
tepig360 26 de Jul a las 11:43 
I randomly encountered Charizard when i wasnear the house you added
rubberbandboy 25 de Jul a las 20:42 
please add legendary pokemon
tepig360 25 de Jul a las 14:43 
i really wish it would work properly because it seems really cool
tepig360 25 de Jul a las 14:42 
and the house
tepig360 25 de Jul a las 14:39 
It wont work the only thing that will work is summoning pikachu
2 Para-UK 23 de Jul a las 12:26 
plz answer my question
2 Para-UK 23 de Jul a las 10:39 
where do you find rayquaza?
dylan64285 22 de Jul a las 11:29 
just a thought you could make a daedric banish spell for the pokemon and make the texture in the shape of a pokeball to catch them, and script it to add the pokemon to your inventory
hawkeyeii2003 17 de Jul a las 22:02 
I want kickboxing banana
gaysianlollol 13 de Jul a las 12:58 
urm k then
dlaekdnlt123 8 de Jul a las 21:54 
this is hilarious
metalauke 7 de Jul a las 13:17 
awesome
SilentHero 6 de Jul a las 18:02 
lmao that pikachu. xD
darkzero 6 de Jul a las 9:30 
all i can say is WTF
Sogeking 6 de Jul a las 8:58 
put in furfrou
Mr. Derp 5 de Jul a las 14:24 
...is that a yellow skeever?
matthewrsadler 4 de Jul a las 12:04 
MAKE XERNEAS
King Chaos 28 de Jun a las 23:30 
I wanna be the very best
dun un un oo
like no one every was
do noo noo noo
i will travel accross the land. searching dar and wide!
doo noo noo noo
to catch them is my real test to train them is my caaaaause!
POKEMON!
GOTTA CATCH'EM ALL!!!!
OOO
GOTTA CATCHE'M ALLL!!!!!
OOO YOUR MY BEST FRIEND
POKEMON
YEA YEA YOUR MY BEST FRIEND IN A WORLD WE MUST DEFEEEEND
POKEMON!!
Navaara6 28 de Jun a las 5:54 
That us actually hilarious! Good job!
8BitBoss 28 de Jun a las 3:50 
what the.... lol
I am the Oshawott 27 de Jun a las 22:02 
MADE FROM SCRATCH MODELS PLEASE
wicpenn 26 de Jun a las 19:20 
So are the new ones out yet or wut
jerryds 25 de Jun a las 7:07 
When i saw that pikachu i said,"What in Fucking Bloooody HELL IS THAT?!"
wicpenn 24 de Jun a las 13:10 
Oh jeesus that pikachu
BaiXiaoZhu 23 de Jun a las 16:00 
The Pikachu has given me nightmares.
Dinolord97 22 de Jun a las 16:56 
whut
T.L.H Blade 22 de Jun a las 14:34 
i must do a series with this!
drewmathews118 22 de Jun a las 11:18 
plz
drewmathews118 22 de Jun a las 11:18 
add bulbasaur
Captain_Mayday 20 de Jun a las 1:17 
it would be nice if someone made a pokemon mod customized from scratch so pikachu and the other pokemon look beter and act and are pokemon
Captain_Mayday 20 de Jun a las 1:15 
Pikachu is a skeever his honor is now damage :( pikachu is my favorite
TheGamerOfTexas 19 de Jun a las 23:15 
well its this the "best" worst mod really just now that great pikachu is a skeever yellow its now good sorry but congrats on BEST WORST MOD EVER MADE
DJSuperGenius  [autor] 19 de Jun a las 22:54 
BEST worst mod Mr. The Gamer of Texas, the BEST of the worst, so the top of the list you're on i guess.
randomguu 18 de Jun a las 11:41 
Psyduck