The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

Pokemon in Skyrim
< >
639 kommenttia
Sopaipilla-chan 27. syys 16.25 
I LOVE IT
P E R F E C T I O N 2 O 1 3
fam update this shit
Gordon Fremf 9. syys 20.53 
wow good job being on criken2 mate clap clap
red skull fire 9. syys 18.46 
wtf is this XD
Blueberry sans 10. heinä 13.25 
it has ugly mewtwo
Blueberry sans 10. heinä 13.25 
wtf
tompool25 9. marras, 2016 22.57 
Lolz
Winterblade 7. marras, 2016 17.28 
Is there a way to stop from being thrown halfway across the map everytime you get hit?
jonahrsmith 4. marras, 2016 9.58 
These textures made me shit blood and piss lightning...
「MŁĞ」bLaCk 9. loka, 2016 14.16 
wtf

Plasma Explosion 1. loka, 2016 17.49 
spawn crature by pressing ` or the button under esc then type help (pokemon name) click enter then it should come up with some codes type player.placeatme (code) also make sure it says [NPC] at the start
AriDeHunter 10. syys, 2016 12.12 
well
gyrados is
A SLAUGHTER FISH
zorich_michael 30. elo, 2016 16.20 
i want gyrados!!
lp288807 19. elo, 2016 17.36 
#CREEPYPKMN
cd.scarlett.davey 30. heinä, 2016 6.17 
were are all da pokmon at
jck244 28. heinä, 2016 11.35 
Omg
CoconutandLime 14. heinä, 2016 12.34 
u should add he spider pokemon and mammoth pokemon
A Bloody Spy! 24. touko, 2016 9.02 
is this mod been updated?
Omnical 2. touko, 2016 9.41 
when i got this mod i keep getting dragon souls after i killed a charizard aka caught it
Omnical 2. touko, 2016 9.32 
i like it this is good like doge very pokemon much raichu
BloodshedRaiden 1. huhti, 2016 15.44 
How do you spawn Magikarp? Please respond, I have all the others and I Gotta Catch Em All!




Sorry about that lame refrence...
TheForerunnerNerd 16. maalis, 2016 12.00 
-Catches mewtwo-
-Summons mewtwo-
-Slaughters mewtwo with buster sword-
-Do it 284 times-
13/2 would slaghter mewtwo again
Meme Smith 13. maalis, 2016 17.38 
I tried this mod, then got challenged and slain by Ash with a insta-death pikachu. Then when I respawned I was still dead and Ash was teabagging me. 0/10000000000000000.0000110001
UltraGaming49 20. helmi, 2016 4.27 
Pika pika!
TheBacon2UrSoap 16. helmi, 2016 18.52 
Bahahaha so delightfully hideous... I love it.
Fred 26. tammi, 2016 21.50 
i'm lookin for a pokeball swep, if this is it i don't get it
sitechaos 25. tammi, 2016 5.30 
this is the stupidest and funnyest thing ive seen all day
[D]eluxe* 18. tammi, 2016 17.26 
Majestic.
spbbot 17. loka, 2015 18.12 
how do i spawn mgickarp
WizFox9000 26. elo, 2015 14.40 
Dear God...it's so beautiful...
Coryn, The Threatened. 16. elo, 2015 10.53 
so do you find legendaries in the team rocket bases and so this would be a conjuration class thing right.
🐾QueenOfFurry🐾 29. heinä, 2015 13.39 
okay so the pic shows the house in whiterun
zak1204 23. heinä, 2015 15.59 
the clerk wont sell me any thing
Windows vista 5. heinä, 2015 7.53 
add meloeta and make it so we can marry it k? thanks
dragonlord 4. heinä, 2015 13.25 
lol awsome
Games all day 23. kesä, 2015 18.18 
update the mod plz
Fenrir 12. kesä, 2015 23.19 
no luck on finding the house
Xintract 8. kesä, 2015 6.47 
Lol this is fucking hilarious
Person 17. touko, 2015 2.48 
where is team rocket den and house?
Vault_Boy321 16. touko, 2015 17.31 
Anybody know where i can find the house?
I've been looking and i cant seem to find it anywhere.
ftb_customer_service 25. maalis, 2015 17.45 
Hi. Your mod would work perfectly in my Easter mod I am going to be creating. With your permission I will add it to mine and give you credit for your work on my mod page. Thank you for your time
Bugillions 13. maalis, 2015 19.42 
in the house
DylanDMR16 17. tammi, 2015 7.01 
WHERE DO U FIND UR MOM
Butters 7. tammi, 2015 8.36 
but there r more coming but yer his stopped it so pretty sad he even decided to start let alone finish it.
Dirty Bryce  [tekijä] 5. tammi, 2015 15.35 
in case any of you fellas read this, there is an importnat message at the top.
Bob Pink 3. tammi, 2015 19.57 
please ;)
Bob Pink 3. tammi, 2015 19.57 
add gengar now!!!!!!!!!
Brickachu 3. tammi, 2015 10.36 
does this normaly take a long time to download?
Muddykiperitis 2. tammi, 2015 14.23 
plz add mudkip
Crunch 30. joulu, 2014 17.59 
Gotta retexture the purple orb for conjuring spells to a pokeball, that would be dope