28 Days Later Death Music (Standalone)
51 коментара
< >
❅Major Kitty❅ 13 август в 1:53след. 
wait can you make this for the first Left for dead campain too?
❅Major Kitty❅ 13 август в 1:50след. 
lol
RobCoxxy  [автор] 22 юли в 3:07след. 
Спасибо!
hh 21 юли в 1:14сут. 
Отличная работа!!!
RobCoxxy  [автор] 25 юни в 10:34сут. 
Aaaaaaaaand now I have the sads.
CormacXYZ 24 юни в 1:32след. 
*sniff* this reminds me of when half life 3 wasn't announced E3
RobCoxxy  [автор] 24 юни в 10:24сут. 
You okay there buddy?
CormacXYZ 24 юни в 4:35сут. 
*sniff*
Foxy 13 септември 2013 в 12:38сут. 
in 28 weeks later i like the song when there in the helicopter flying away
RobCoxxy  [автор] 10 септември 2013 в 12:56сут. 
Cheers, really appreciate it!
fluffy bunny whiskers! 9 септември 2013 в 3:50след. 
Lol, damn. Thanks anyway! I subbed this - makes the pain of dying a little easier to swallow. Great soundtrack.
RobCoxxy  [автор] 9 септември 2013 в 5:12сут. 
I tried, fluff. It sounded horrible, haha.
fluffy bunny whiskers! 1 септември 2013 в 5:07след. 
Is there a way to replace the traditional horde music with Granddaddy's AM180 (the song that plays while they're all in the grocery store in 28 Days Later)? The horde music is all broken up in these small looped pieces it seems like - but perhaps a way to do the AM180 song in pieces too without playing it in some nonsensical order? I'd LOVE to kill zombies to those bleepy guitar riffs at the start of the song.
Gunswald the pirate cat 19 август 2013 в 7:49след. 
Not working, Booo
Sergei Ilyich 12 август 2013 в 12:54сут. 
would you somehow know why i cant get any mods that modify the death tune (left 4 death) to work? i dont have any mods modifying left 4 death, but when I add one, i still get the old one. i have other sound mods and they all work perfectly, i just cant change left 4 death.
RobCoxxy  [автор] 11 август 2013 в 12:42сут. 
Yes, yes it will.
Inquisitive Iguana 10 август 2013 в 5:13след. 
will this work online?!
mgsf 29 юли 2013 в 5:11сут. 
I have no other death music but this wont work. HELP ME PLEASE!
swat_army99 25 юли 2013 в 10:49след. 
thx
Dyborg 16 юли 2013 в 11:06сут. 
non va
BL00DY MESS 7 юли 2013 в 8:00сут. 
I've got no other death music mod. Or any music mod at all. Try to fix it pls!
RobCoxxy  [автор] 7 юли 2013 в 4:31сут. 
If you've got another mod affecting death music, it won't work. You'll have to disable one of them in your "addons" menu in-game.
BL00DY MESS 6 юли 2013 в 5:27след. 
Doesn't work for me too... -.-'
Goliath933 27 юни 2013 в 11:45сут. 
Doesnt work for me :(
RobCoxxy  [автор] 27 юни 2013 в 3:04сут. 
Thanks, Ace.
*cough* You should try the entire collection *cough* it's really good *cough cough*
Acedew 27 юни 2013 в 1:41сут. 
omg so fitting
RobCoxxy  [автор] 22 юни 2013 в 7:25сут. 
The songs from this mod are both from 28 Days Later.
"Franks' Death" and "Then There Were Two", replacing Left 4 Dead's "Death" and "Left4Death" respectively. :P
Mothman 22 юни 2013 в 4:33сут. 
could you please add a list of all the songs from this mod if you dont mind?
RobCoxxy  [автор] 20 юни 2013 в 8:17сут. 
Grazie
[X-Ray] Lup0ps ! 20 юни 2013 в 7:15сут. 
davverro simpatico!
Amazing Horse 18 юни 2013 в 10:55след. 
good file cant be more happy with this :D
OG45 18 юни 2013 в 9:28след. 
ehh
FemMUTO 18 юни 2013 в 4:42след. 
@Californication Welp, that's your opinon. I personally liked Season 3 the best, but the ending to it was kinda crappy, I was expecting Rick to trap the Prision like Morgan did to his town so The Governor would be traped in the deadly Prision fighting off Zombies while getting picked off by Traps, which would have been too badass for words. Season 1 was better than S2 though, I'll give you that. (Spoiler Aleart) In S2 the Episode where they find Zombie Sophie or whatever her name was, was the number 1 highest viewd Episode of anything in Telivision History, as was the final episode for S2, it broke it's own record.
Californication 18 юни 2013 в 4:25след. 
@Shashaaaa The Walking Dead sucks... the third season was too lame to watch only the 1st one was good
( ͡º ͜ʖ ͡º) Cheeki Breeki 18 юни 2013 в 11:49сут. 
Someone should make The Walking Dead sountrack to L4D2!
.::Z.O.O.M.E.R::. 18 юни 2013 в 1:41сут. 
best film. a love this music
3DSoundBlast 17 юни 2013 в 9:26сут. 
Nice! "28 Days Later" is much more scary than "28 Weeks Later"
Assassin 17 юни 2013 в 5:40сут. 
good
Assassin 17 юни 2013 в 5:40сут. 
прикольно
Ojmerek 17 юни 2013 в 2:52сут. 
Nie dla mnie...
RobCoxxy  [автор] 16 юни 2013 в 9:06сут. 
Speak for yourself, Nightscout. Tut tut. :P
Nightscout 16 юни 2013 в 8:54сут. 
that movie that everyone knows, but has never seen.
Chet Manley 16 юни 2013 в 7:07сут. 
I gave it a like, but its not for me
Chris Redfield [S.T.A.R.S.] 16 юни 2013 в 4:03сут. 
wow
Drust 15 юни 2013 в 11:14сут. 
Thanks for uploading this!
RobCoxxy  [автор] 14 юни 2013 в 3:20след. 
Cheers!
Hiche 14 юни 2013 в 2:23след. 
good job
RobCoxxy  [автор] 14 юни 2013 в 12:14след. 
No worries Rick, enjoy.
Forrest 14 юни 2013 в 11:56сут. 
my deaths need to be more dramatic.Thanks!
FirmOmelette 13 юни 2013 в 9:34след. 
I'm really happy you did this!