Left 4 Dead 2
Crawler
< >
Комментариев: 561
SomeWeeb 23 июл в 15:31 
this is common infected version and it does replace all teh common infected
c0l1n_M4 22 июл в 15:55 
If there was a mod to replace all the common infected with these I would shit myself
ShadowThePybroJawa 19 июл в 17:42 
can you make a common infected version?
Octosant0409 4 июл в 14:19 
wont work
kylekomicbro 3 июл в 6:53 
disables gore
conn6orsuper117 29 июн в 19:18 
good old BO1 gas zombies
White Wolf 28 июн в 2:31 
does not work for me
Orix15 24 июн в 6:00 
yep. these seem like they will turn the zombies into pure nightmares. myes...













COMPANION CUBE 13 июн в 13:25 
ain't working for me
Lennon 22 мая в 11:50 
Crap mah pants every time I run into these.

Excellent work!
CheezDoodle 12 мая в 16:43 
.
















































































































Hummus 7 мая в 6:02 
@Night Fire

not necessarily jumping jacks; They were clothed differently and were called "Crawlers" in bo1
Weynan564 1 мая в 7:13 








































...
Rasmus 17 апр в 17:46 
The thing that bother's me most is it doesnt have eyes and it bothers me because it's like. "Why does this humanoid creature not have eyes wtf ugh." Cringy
Vitor__O 31 мар в 18:55 
ain't working for me.
ℕ1ℊℍt ℱ1ℝe 22 мар в 19:34 
nice jumping jacks from cod in l4d2
Forgotten Syrup goodnight 16 мар в 7:55 
ain't working for me.
BoomStick 11 мар в 19:06 
oh hell no, power of jeesus
SGT.FreemⒶn 21 янв в 18:38 
Thanks for the nightmares friend!
Panther Eye 19 янв в 11:21 
That is the scariest thing i've ever seen in my entire life... 0_0
momo 8 янв в 17:26 
I wish it was for all infected :c
ApocalypseBunny 8 янв в 11:14 
can you make this for all common infected instead of just mudmen? pretty pointless other wise xD
Dr. Kaiser 30 дек. 2016 в 8:12 
Mudman = Swamp
Swamp = Swamp Map
Swamp map =Mudmen Crawlers.
It works for me.
Dave 24 дек. 2016 в 9:37 
doesn't work! fix it please!
ezekie 3 дек. 2016 в 11:23 
I wish this worked, but nah.










My game thinks it's too scary.
Glaringheart 3 ноя. 2016 в 16:42 
……
NOVAELITE13 14 окт. 2016 в 19:28 
look like the laviathin from Supernatural
Check Mark 7 окт. 2016 в 14:42 
Guys please, read the gosh dang picture title. It says "Mudman", so it only works on "Mudman". So check your sources before dumping your hate on a great mod.
PlagaMedicum 21 сен. 2016 в 9:28 
autor fix it pls!!!
Hoshii 31 авг. 2016 в 10:51 
mod does not work :_:
Sally Acorn™ 28 авг. 2016 в 21:13 
Also The Mudmen's Shadow Was Broken on this model
PhdFlopper 25 авг. 2016 в 21:36 
these are nova 6 crawler's for bo1 zombies
Ollie 13 авг. 2016 в 10:04 
it doesnt work mate, sort your shit out.
vindeller 27 июл. 2016 в 21:27 
it is cool it is flood
Sophia Hardcore 13 июл. 2016 в 0:38 
Doesnt work
randomaspland 9 июл. 2016 в 7:29 
@pippin.

Its only for mud men.
Pippin 3 июл. 2016 в 3:48 
Doesnt work -_- :(
people=shit 30 июн. 2016 в 3:21 
do they gibb?
Y U R I K O 31 мая. 2016 в 17:18 
HOLY SHIT i`m not gonna play swamp fever anymore haha
SaltNSpicez 27 мая. 2016 в 19:51 
creepy af
Slightly Normal Meat 22 мая. 2016 в 0:15 
@Mermaid Man it only changes the swamp people
gopnik 14 мая. 2016 в 15:46 
wait shit, does this LITERALLY only apply to actual mud men in the one swamp misson?
gopnik 14 мая. 2016 в 15:45 
wtf i subbed to this and i never changed the common infected into this
Major Wibble 30 апр. 2016 в 22:34 
This addon is great but the ragdoll is a bit too stiff.
Deez Nuts ! 17 апр. 2016 в 9:17 
call of
GamerBoy6000 6 апр. 2016 в 2:36 
temy want
Blue cake the alicorn 11 мар. 2016 в 14:45 
Bender they are
Visual Filters 10 мар. 2016 в 13:59 
Looks like the nova crawlers from call of duty zombies
SchzphrnicPanda 13 фев. 2016 в 18:19 
cold stream also has mudmen in original so it should work in both cold stream (on some) and the swamp fever campaign
The_Dolanater 10 янв. 2016 в 13:04 
Does it only work on the Swamp Map? Me thinks it does