TV Screen - zombie news
56 kommenttia
< >
MrThirsty247 5. joulu 9.36 
Thanks TOG | K1CHWA :)
TOG | K1CHWA  [tekijä] 4. joulu 15.16 
@MrThirsty - yes.
MrThirsty247 4. joulu 12.52 
Nice! Does this work on multplayer i.e if host and client both have a copy of your file??
Jäger-Soldat 30. syys 21.30 
Awesome!
Perfectly fitting! Nice one!
amy lee 22. kesä 8.15 
cool really nice
FrootLoop 14. maalis 14.15 
It's*
FrootLoop 14. maalis 14.15 
I FUCKING LOVE IT. I'ts fitting for the zombie apocalypse.
TOG | K1CHWA  [tekijä] 9. maalis 16.22 
hate to break this to you...none of the tvs in l4d are 'plugged in'
I before A except after K 9. maalis 15.53 
Could you set it to work with the static-y TVs instead? It's kinda weird to see an unplugged TV sitting on a shelf playing the news.
xXthatshadowXx 9. helmi 9.31 
bobs an idiot
xXthatshadowXx 9. helmi 9.31 
l l
l l__ this is my foot say hello bob my foot will kick you to the moon
L___l
Blockhead 11. tammi 11.40 
I saw police officers. WHERE'S THE ANTI-ZOMBIE POLICE WHEN YOU NEED 'EM!?
xtoturnwithinx 8. tammi 23.37 
I love this so much.
Fidel 2. tammi 7.12 
that's it!!!!!!!!
Vintage Løuis™ 7. joulu, 2013 0.14 
"they ain't vampires man, they are zombies!" - Louis L4D 1
bronyfan24 30. marras, 2013 12.21 
and this is not zombies its infected ppl
Renderman 14. syys, 2013 12.23 
diary of the dead :D
WTF Woody 25. elo, 2013 14.11 
This goes perfectly with the zombie apocalypse in L4D2. Thx for this great addon.
Use More And Less Trollgun 4. elo, 2013 15.58 
The zombies on the TV is diffrent, the zombies you see move very fast and doesnt take headshots to kill them.
Uroboros 20. heinä, 2013 12.54 
es bacan y super realista
Brian 15. heinä, 2013 2.09 
This is a great mod. It's very distracting. Just relax, watch television, and get killed by zombies.
Chris Redfield [S.T.A.R.S.] 26. kesä, 2013 18.57 
can you make Weyland logo

tv,monitor
Q. 14. kesä, 2013 18.59 
it tells it is about zombies and it is a zombie game that is awesome
it goes together
Rocket Man! 14. kesä, 2013 13.39 
They dont run though like in the game, get some 2 weeks later video or something
\☻/ RaVe I'm A NiNjA \☻/ 13. kesä, 2013 22.01 
I love this is perfect!!! It works super nice !! +900000000
Schim 13. kesä, 2013 15.36 
thats a scene from the movie diary of the dead bro
GizmoTheWorldDesolator 13. kesä, 2013 15.31 
aweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hi, its me again.... 13. kesä, 2013 12.38 
Valve works in mysterious ways my boy, lol
TheReaWar 13. kesä, 2013 12.34 
They're transmiting while this apocalypse happens,that TV isn't even plugged in......WTF?!?!?!?!
Z3LKRAPS 13. kesä, 2013 11.20 
Cool i love it..
Annoyed 13. kesä, 2013 11.06 
Fantastic!
Lewosch 13. kesä, 2013 10.53 
What I wanted since I started playing L4D2 and saw the TV
ه 13. kesä, 2013 9.13 
awesome!
OneBiTTerBit 13. kesä, 2013 9.04 
Really cool!
Largo 13. kesä, 2013 7.51 
Very nice :-)
Soedric 13. kesä, 2013 2.38 
I remember what movie thats from , good job with your creativity of doing that XD
PullMull[DE] 13. kesä, 2013 0.15 
pretty cool idea. but a little short. why not something from the Dawn of the dead remake?
there is a long special one the dvd
Hales Own ◄VG► Rebellious 12. kesä, 2013 23.19 
zombies want brains,these might be zombie looking hobos,you never know XD plus,if zombies where that slow,whoever gets caught sucks at running,plus if it is real there not zombies,we dont even know wtf they are
Padawelts 12. kesä, 2013 17.01 
You have good taste in skins for Zoey ;3 Nice mod btw, will download.
Thatcher-t matches those pants 12. kesä, 2013 7.58 
Inspirational quote of the day:
"Where are you ?"
-Bill
LoadBay DUB 12. kesä, 2013 3.45 
fuck you
a waffle iron 10. kesä, 2013 10.16 
Oh niiiiiiiiiiiiice I love this thank you
jakey1995abc 10. kesä, 2013 3.12 
Next time you film the TVs please move around as well to show how it reacts to movement.
WARTHOG!!! 9. kesä, 2013 16.52 
Diary of the Dead! lol good one I'll give it a whirl
✮☭МІΖТДЄƓƓ 9. kesä, 2013 14.51 
Thanks K I would take this one!
TOG | K1CHWA  [tekijä] 9. kesä, 2013 11.28 
in maps that have tv (i.e. c1m1 hotel would be good place to look for example)
gr8 b8 m8 i r8 8/8 9. kesä, 2013 7.10 
Awesome
forealdo 8. kesä, 2013 22.57 
Can you make it as a replacement for the static TV screen?
Chris Redfield [S.T.A.R.S.] 8. kesä, 2013 20.04 
yes yes

that's it!!!!!!!!