dragon priest masks found
38 Comments
< >
Mister Bubbles Feb 15 @ 6:42pm 
there are no mask dumbass
martin.wanzenboeck Dec 18, 2014 @ 1:26pm 
no mask
Ghitefwe Sep 1, 2014 @ 5:32am 
No masks!!
galletto galerunner Feb 1, 2014 @ 12:47pm 
unless this peoson is still working on this it should just be deleated from the workshop
[Z]Mr.Monopoly Nov 14, 2013 @ 4:52am 
пффффффффффф 0 мегабайт чего вы ожидали?
ikethehawk Jul 8, 2013 @ 2:58pm 
there are no masks dumb ass
Jinx Von Miku Jun 29, 2013 @ 11:44am 
lol i needz to go getz da dragon priest makz but i don o were do get dem!
Kel Jun 12, 2013 @ 11:00pm 
LOL. OMG 3 STARS?
Das_vogt92 The Blue Exorcist Feb 25, 2013 @ 9:40am 
0 mb? FAKE!!!
Bigfive Feb 22, 2013 @ 5:47pm 
lol good one no masks
Lord of Cheese™ Feb 20, 2013 @ 9:04am 
BUUUUUUUUUUUGSZ!
[W-G] Caban Dec 7, 2012 @ 1:10pm 
i think you wanna troll us all...they arent inkynareths temple in witherun
Beardo Man Dec 4, 2012 @ 12:59am 
This mod is broken...
Beardo Man Dec 3, 2012 @ 12:31pm 
Do the mask busts/statues work?
Slayerwolf123 Aug 1, 2012 @ 10:47pm 
Wait... How does it even have three stars if it dosnt even have the masks!
andrewsmith916 Jul 6, 2012 @ 6:46pm 
were are the masks
TheSirTobin Apr 20, 2012 @ 2:40pm 
Yeah this mod sucks!
sadTrex Apr 20, 2012 @ 6:18am 
i cant find the masks :(
Drifher Mar 21, 2012 @ 10:45pm 
lol this is so undetailed that it is just hilarious
TheSirTobin Mar 17, 2012 @ 8:18am 
Euan_T, you are friends with th author so when you say; Oh this is the best mod ever, you sir are lieing
Major Hurt Mar 12, 2012 @ 2:42am 
Where are the masks?
Freelancin Mar 7, 2012 @ 4:52pm 
Unsubbed.
Peaches Mar 5, 2012 @ 7:03pm 
could you give us more facts, like is there a trap door, or you spawned a priest you need to talk to, cause they are not there.
Totalloverlord Mar 5, 2012 @ 2:00pm 
где они там @%^&@^$(!&!!!!!!!!!?
Pauketsjr Mar 4, 2012 @ 12:29pm 
wtf no masks

Pumppari_Jaska Mar 4, 2012 @ 6:53am 
Where is the masks?
JubJubBird Mar 3, 2012 @ 8:19pm 
mod is 0.000 MB's...
Damion Mar 3, 2012 @ 8:22am 
Might be a good idea to actualy TEST your mod out in advance just to see if it actualy works ... Cause it doesnt!
petrov59vova Mar 3, 2012 @ 1:57am 
где ,все нашел а куда нести эти маски.
dlunn1810 Mar 2, 2012 @ 11:00am 
nothing there-unsubscribing!
i3loomy Mar 2, 2012 @ 1:01am 
im in the temple and its not there... wtf?
=T$E=Mythology Mar 1, 2012 @ 11:12am 
hey cant find a thing
Mr. Knife Mar 1, 2012 @ 11:07am 
creates a duplicate since im assuming this doesnt make the dragon priests disappear
johnweythek Feb 29, 2012 @ 9:10pm 
does this make copies of the masks and put them there or moves them here?
Peaches Feb 29, 2012 @ 5:45pm 
i cant find them either
TheSirTobin Feb 29, 2012 @ 3:28pm 
they r not there
TheycallmeQ Feb 29, 2012 @ 3:08pm 
he he he
SabreFinger Feb 29, 2012 @ 1:13pm 
wow this is so much better than all the outhers out there!