Bu oyuna Topluluk tarafından yeşil ışık yakıldı!

Topluluk, bu oyuna olan desteğini gösterdi. Valve, oyunun Steam'de yayınlanması için geliştiriciyle irtibata geçti.

Veteran Combat
137 Yorum
< >
aganel 17 Haz 2014 @ 2:16am 
Looks AWFUL! I'll buy :D
Zs4sZB0t 30 May 2014 @ 6:53am 
The sloppiness of the early Mortal Kombats meets Shaq Fu and Shadow War Of Succession on 3DO ...
http://www.youtube.com/watch?v=HUVmTAZKoHc


... and I somehow like it ...
helton_ls 13 Nis 2014 @ 4:59pm 
Jogo diferente, estilo que lembra o nostálgico Mortal Kombat!
krazedlion 9 Nis 2014 @ 6:46pm 
nope
Plrip 6 Nis 2014 @ 7:42am 
Прикольная игра, можно купить.
Ганфайтер 26 Şub 2014 @ 12:36pm 
В стиме мало файтингов,выпускайте.
АВСОМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HADES2001 18 Oca 2014 @ 3:25pm 
looks horible not even for a dollar
Sparky 5 Oca 2014 @ 5:50pm 
Too cheesy looking I would only buy if it was under 2 dollars.
Nekit Russ 2 Oca 2014 @ 5:49am 
Да выпускайте игру в Стим Отличная игра мне очень понравилась)!
Deathcom 1 Oca 2014 @ 6:00am 
Reminds me on Hogan’s Heroes: Is Oberst Klink a playable character ?
Sablicious 25 Ara 2013 @ 11:28pm 
Is this game coming, going, breathing heavily or D.O.A.?
Deux 25 Ara 2013 @ 12:54am 
It reminds me Bikini Karate Babes 1/2 which were decent, there has been boobs at least
watch?v=IxnEdP5gyeo
Chernov 7 Kas 2013 @ 6:44am 
well if it will be under a pound I will buy it :-)
MasterDrood 5 Eki 2013 @ 6:15am 
horrible
Mrs How Plane 4 Eki 2013 @ 10:28am 
looks cheesy, i like it!
Sablicious 22 Ağu 2013 @ 6:31am 
When? Or is it vapourware?
chachahui(Krusky) 19 Ağu 2013 @ 12:07am 
omg, the sound is really cool
フランク 11 Ağu 2013 @ 6:10pm 
Very funny!
But no!
ZoidbergForPresident 9 Ağu 2013 @ 4:53am 
WTF... nope!
FreshMeat 8 Ağu 2013 @ 5:29am 
Also ill buy if it's under a pound
FreshMeat 8 Ağu 2013 @ 5:28am 
Funny LOL
FernanDK 22 Tem 2013 @ 4:00pm 
well i voted for it, and i would happily pay and play
MadDog 15 Tem 2013 @ 11:56pm 
Okay, I'm not taking it seriously. And I'm not voting for this piece of uninspired garbage.
OLDbespreDEL 8 Tem 2013 @ 7:11pm 
наркомания
gustavdh 8 Tem 2013 @ 12:59pm 
That looks awesome!!!
Grimmy 20 Haz 2013 @ 7:10pm 
This is one sad excuse of a game...
Lepris 18 Haz 2013 @ 10:37pm 
the hell did I just watch?
Blatant Euphemism 12 Haz 2013 @ 2:48pm 
I see you went for the worst mortal kombat game look
Pudge 9 Haz 2013 @ 12:28am 
This looks super dumb. I love it!
wittygiraffe 4 Haz 2013 @ 1:25pm 
I get the feeling this was a drunken dare/ plan involving some dressup props that went too far?
I know it's meant to be a joke but it's an unfunny one that you're expecting people to endorse/ pay money for...
kmyc89 2 Haz 2013 @ 1:29pm 
CoD have realistic graphic? Nope, this-yes (+1)
Shady Shariest 2 Haz 2013 @ 9:21am 
*Chuck Norris Thumb up Gif*
SSSINDHREY 30 May 2013 @ 5:28am 
Pixelize the hell out of characters. Then you have my vote; otherwise it's horrid. Honestly.
lamun417 30 May 2013 @ 1:59am 
mortal combat?
Ingajke 29 May 2013 @ 8:45am 
BEST FIGHTING GAME EVER
Fox Fine 28 May 2013 @ 9:20am 
@Hells Malice

I supported this just so you can keep your promise. Please- quit Steam. Forever. Loser.
Kana 27 May 2013 @ 2:48am 
"I have a great idea! Let's make a fighting game!"
"And to differentiate from the crowd, let's put a pointless sepia filter over it! With film tape effect! Yeah, it'll be excellent!"
bobrodobro 26 May 2013 @ 6:11am 
говноделы сраные добрались до стима
Springmaus2006 25 May 2013 @ 3:34pm 
no support for crap like this
Karrasclet¡ 23 May 2013 @ 8:09am 
funny but free better :D
molamolaman 21 May 2013 @ 5:15pm 
nope looks bad seems as if pays bad and alot of other stuff too
Everything 20 May 2013 @ 7:59pm 
the pitfighter style sold me on this. i hope this gets through; i'll buy it.
Hells Malice 20 May 2013 @ 4:27am 
If this goes through i'm quitting steam forever
grillo12 19 May 2013 @ 12:28am 
like pitt fight lol , and same tecnic used on mortal combat lol
DeMaShi! Satananas 18 May 2013 @ 3:36pm 
seems to be funny :) great music !
Big Jeffrey 17 May 2013 @ 3:32pm 
Yes
SwitchKnife 17 May 2013 @ 2:08pm 
Aha!.. Yes.
Stop Calling 14 May 2013 @ 7:55am 
It's sounds funny!
Koren 14 May 2013 @ 2:59am 
Looks as bad as Mortal Kombat,
So Yes XD
i just wanna ride my bike 13 May 2013 @ 3:29pm 
sorry man, no