Cats
661 comentarios
< >
That One Heavy hace 3 horas 
This mod is PAWfect,but also a CATastrophy!
Creepah55 24 de mar. a las 15:43 
It's a cat-astrophy!

This joke's catting so old! You've cat to be kitten me right meow!

Here's a gun. You can shoot me now.
Maxwell 23 de mar. a las 19:25 
I'm a cat and I approve.
Jet2507 18 de mar. a las 14:01 
HOLY CATS I LOVE IT
Maikeru 17 de mar. a las 11:43 
i have seen the depths of hell, and purr-sonally i dont wish to go back......
Mega Charizard Azarith 16 de mar. a las 21:48 
You do know that's not him in the video right? It's a Youtuber by the name of Mark, or Allshamnowow.
Vinyl Scratch™ 9 de mar. a las 5:43 
Your Voice is sexy as fuck!
Nurse Redheart 23 de feb. a las 16:42 
Now we just need a sound mod for this. x3
(⌐■_■)︻╦╤─ 20 de feb. a las 8:34 
im a dog person so this mod is perfect for me
Vaporeon The Team Aqua 19 de feb. a las 21:12 
The cats have a missing character :(
Vaporeon The Team Aqua 19 de feb. a las 20:19 
cat eat/kill so many people kill them all i hate cats
MangledRoxy:(Kαу): 10 de feb. a las 19:42 
OH MY FREAKIN' GOSH!! WHY WOULD YOU DO SOMTHING SO HORRIBLE AND CROOL?!!!? DOSE KITTEHS WERE PROGRAMMED TO KILL DON'T KILL DEM BACK! DEY EPIC MEOW MEOW KITTYS...!!
TheKhaozz 5 de feb. a las 6:59 
my game crashes after I shot a cat :(
Spring Trap 4 de feb. a las 8:10 
mke dogs the infected
The Violinist 28 de ene. a las 17:02 
My recurring nightmares have returned.
Well done.
Enomoto7 28 de ene. a las 8:40 
WTH
Mandogcat172 24 de ene. a las 19:14 
CALL PETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WaFFeR 23 de ene. a las 10:44 
WHAT A FUCK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
Tiberius-Rancor 20 de ene. a las 2:57 
Best mod ever !
|MG| erik 8 de ene. a las 14:33 
Nice!!!!!!!
Grimmalex 7 de ene. a las 23:09 
LOL cats
♀ÐƸmØℕPøƬα†ѺΣ♂ 7 de ene. a las 18:07 
WHAT THE FUCK ?!?
Benyed 7 de ene. a las 11:31 
This mods looks awesome, but it's not replacing my Teletubbies zombie mod.
Halo (Offline Alot :C) 4 de ene. a las 5:08 
Even though I am a cat lover I really like this addon. I only use it when I am somewhere else without my cats. One of the best common infected mods out there.
TheJShine 31 de dic. 2014 a las 12:22 
best. mod. ever.
♥ BeaЯs ♥ 27 de dic. 2014 a las 9:00 
WHAT THE FUCK ?!?
yams4lunch 18 de dic. 2014 a las 14:40 
An invisible hitbox? Those darn awfuls cheetahs! And I always I feel bad when I have to puma them with a baseball bat. Still, I'd be lion if I said I didn't like the mod. I'll be sure to send my friends the lynx to it, and the videos.
Jammer115 13 de dic. 2014 a las 1:41 
дерьмо
Banana Cat 6 de dic. 2014 a las 15:39 
The Horde Has been alerted:
THEY'RE COMING!!!!
Ricky 29 de nov. 2014 a las 9:26 
Thanks Now i cant kill a zombie without crying xD
Bryndr 27 de nov. 2014 a las 18:02 
Omg you should add the keyboard cat music to it
Baah I'm A Goat 26 de nov. 2014 a las 10:23 
Available meow!
Bill Nein the Nazi Spy 26 de nov. 2014 a las 0:39 
@Mr. Owl
How catty of you to make such a remark!
Mr. Owl 25 de nov. 2014 a las 13:27 
You've cat to be kitten me right meow...
Grungydoughnut 24 de nov. 2014 a las 21:39 
You could make this into one big map pack! change the pipe bomb to look like a mouse (because cats chase them), molotov into, i don't know, a big thing of water (because cats hate water), boomer bile into milk (to attract them) and you can give the servivors "pest control" uniforms! It would be so cool! If anybody else has skin mod ideas post them.
Jonnytost 24 de nov. 2014 a las 12:50 
im not gonna download this i like cats
IM GOOD AT GAMES 20 de nov. 2014 a las 18:25 
All we need now is a meow horde theme.
Questriolu 14 de nov. 2014 a las 19:12 
I think Firestar killed me...
Der Schneemann 9 de nov. 2014 a las 6:27 
I don't want to kill cats...
sonicdh1 7 de nov. 2014 a las 22:12 
um splinks, you ok, splinks can you get up, um your cat just teared you up, splinks RUN for you're life, haha, plus spinks you sound 35 years old, i didn't know you was that older wow, i'm gonna be 22 years old soon, but that was alot of meow's coming at you, they love you so much, haha, poor splinks, i think the cats got very lonely and wanted splinks so bad cause he takes good care of them, so they all came to him, hey splinks you got alot of cats, did you keep count of each one you named, ooh this is to funny messing with splinks,
Sidney 7 de nov. 2014 a las 21:00 
review: killing cats felt good, but they were just too damn hard too shoot D:
Утёнок 4 de nov. 2014 a las 21:54 
meow attack
Bonnie 4 de nov. 2014 a las 10:08 
please no kill cats
Sidney 3 de nov. 2014 a las 2:00 
YES! gonna kill all those evil creatures cuz clearly i couldn't do anything with my own cat *facepalm*
Pikachu 23 de oct. 2014 a las 8:49 
that first video xD
Dangerlurking 12 de oct. 2014 a las 17:00 
cats overran a carnival and killed all the survivors 10/10 would cat again
Obi Wan's Ghost 7 de oct. 2014 a las 15:02 
Meow cats brown
Kaname Chidori 7 de oct. 2014 a las 14:04 
10/10 Killed by ginger tabby's
Battery 6 de oct. 2014 a las 15:33 
ROFL
ՀkՀ*Bogdan♛ 2 de oct. 2014 a las 10:09 
haha funny,but is too hard to kill them,theya re soo tiny