Cats
617 条留言
< >
Ellis 10月23日上午8:49 
that first video xD
Dangerlurking 10月12日下午5:00 
cats overran a carnival and killed all the survivors 10/10 would cat again
プリンセスケニー 10月7日下午3:02 
Meow cats brown
Kaname Chidori 10月7日下午2:04 
10/10 Killed by ginger tabby's
Battery 10月6日下午3:33 
ROFL
ՀkՀ*Bogdan♛ 10月2日上午10:09 
haha funny,but is too hard to kill them,theya re soo tiny
MR.awesome132 9月29日下午5:49 
this is horror evil kittens
zomana9 9月27日上午7:50 
who knew abuse could be so horrifying
Spookology 9月20日下午7:41 
It doesn't include the sound :c
ScubaScoop 9月16日下午3:00 
They don't even move, they just kinda scoot around
FeralGryphon 9月8日下午4:33 
Wrong page.
Get meowta here, please.
oniiguy 8月29日下午2:18 
can you please include meows and purs to replace zombie talk? PLEASE I NEED MY IMMERSION!
Shrek the policeᶘ ᵒᴥᵒᶅ 8月22日下午9:45 
omg
Livin' Dead 8月21日下午6:34 
Oh my god, that second video was so funny!
JAWSAWN 8月21日下午2:51 
animal ab00se
reports sent to peta
your account will get VAC ban ;)
Wattati 8月19日下午9:07 
"omg animal abuse reported for killing cats" then why are you here to complain about it?
Terminator Champion Zeski 8月16日上午5:16 
Just Like Dwarf Fortress
GamerFlutterShyLunaRainBow Dash 8月6日上午9:38 
you know theres cheats some maps dont haves cheats on addons maps
Spookist Mearasmus 8月5日下午4:36 
now we need the other zombies skins to replace with other types of cats! :D
notkingbw1 8月5日下午1:26 
THE SUBMARINE CATS!
Lastplanet115 8月3日下午1:46 
the cats have been plotting against us. do not pray for better lives, men, pray to be stronger men.
Juraian Emperor 7月31日下午4:41 
its called messing around
Sammy 7月31日下午12:45 
@skelly lol i hate cats i would slaughter them all the mess everything up.
☭Яed 7月29日下午5:45 
._. I hate you so much, they are super cuddly and cute ;_; why would you make a mod where you have to turn the infected into cute cuddly cats?
The Wilhelm Gamer 7月29日下午1:19 
XD OMG 10/10 BEST WTF COMMON INFECTED MOD EVER MADE BY A HUMAN BEING I LOVE CATS AND I LOVE YOUR WORK SPLINKS THANKS YOU
♠_mr.VoRon_♠ 7月26日下午2:51 
Хуйня, не качайте.
PSquiddy 7月25日下午1:25 
I don't wanna hurt them now.
PSquiddy 7月25日下午1:21 
Holy friggin' horsesh*t!
Greevee 7月24日上午11:47 
If only we had a mod to make them Meow...
Sturmgewehrz 7月14日下午2:13 
need a mod that replaces the pipebomb with a ball of yarn and the trail with string
-*[GSR]-*Yenshi 7月13日下午7:56 
oh never mind
-*[GSR]-*Yenshi 7月13日下午7:52 
it missing texture at my computer. what am i post to do?
zpp policeman33 7月13日下午2:50 
Make a mod for dogs.
smoker 7月12日下午4:07 
wtf omg
Freddy Fazbear 7月12日上午4:22 
i love dis c:
SpaceRat2010 7月7日下午12:29 
The Cat Lady is planning to take over the world! Everyone run!
SubmarineSubwoofer 7月5日下午3:32 
How do hitboxes work on these, like at all?
xRip 7月4日上午11:31 
I'm now thinking of cat common infected, dogs special infected, mouses as survivors and Nyan cat as a tank, make it into a pack, call it The Screw You RSPCA Pack, make it! It'll be GREAT!!! No of course I'm kidding, this actually makes the game harder and I'm glad I got it, this is one of my favourite mods now ^_^ :)
The Batting Brawler 7月1日上午9:40 
ok...who else things now of doge infected?
metalman 6月30日下午7:14 
I HATE CATS....SO... I LOVE THIS
Dragos2197 6月29日上午4:55 
I don't like it :(
KevinTheSweDoge 6月27日上午8:26 
Now we need dog survivors xD
PSquiddy 6月26日下午1:13 
Cute,but I wouldn't shoot a cat
wubs1av3 6月23日下午4:30 
WTF is a hit box
the awkward pikachu 6月23日上午4:30 
turtle sandwich i argree with your idea and it would be a funny sight and hear of the big puffy grey cat
the awkward pikachu 6月23日上午4:27 
the cat army came to attack all human kind so after the surviviors beat the zombies then came the cats
Halo master 6月22日下午10:53 
The poor kittehs!!!!!
the awkward pikachu 6月19日上午4:47 
yay i don't like cats
Found: Kitten 6月17日下午7:23 
all my cats are checkerboards meaning they are missing heir tecture packs, what/how do i find the individual texture pack?
SSM.WiTeKK 6月17日上午11:58 
Take all my yes.