Nordic Mountain Dew
65 Kommentare
< >
FaZe Super 19. Aug. um 21:46 Uhr 
what is the item code so i can spawn some in.
FaZe Super 9. Aug. um 13:55 Uhr 
"It's like Skyrim with Dew" - IGN
Inconspicuous 9. Aug. um 10:32 Uhr 
DEW (lol, crappy pun) all the different types of mountain dew!
<< GrimeTime >> 5. Aug. um 14:36 Uhr 
MOM GET THE CAMERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nekohibiki 23. Juni um 9:08 Uhr 
Can you do some for Caffeine Free Coke, 7UP, and A&W Root Beer?
thegamematthewjames2005 15. Mai um 19:20 Uhr 
AWEESOME I LOVE MOUNTAIN DEW YOUR BRILLIANT!!!
RyanWuzHere69 18. März um 19:27 Uhr 
Can you make a coca- cola one of these?
Sky Lord Gliscor 25. Dez. 2013 um 17:09 Uhr 
does this mean you buy the mountain dew from belethor?
Haunter 20. Dez. 2013 um 0:12 Uhr 
I have alot of mountain dew in my Fridge here in my house... if only drinking some gave me the effects that the Mods dew does .__.
kimchi 10. Dez. 2013 um 19:36 Uhr 
i just can't even believe this is real still but i thank sweet baby jesus every day for it
Twelve 11. Nov. 2013 um 18:03 Uhr 
O__O
kidfusion3000 9. Nov. 2013 um 12:25 Uhr 
DO THE DEW!!!!!
daveleveque 6. Sep. 2013 um 14:39 Uhr 
This is Awesome!!!
Falloutman606 4. Juni 2013 um 17:21 Uhr 
AWSOME
Aplestormy  [Autor] 15. Apr. 2013 um 4:37 Uhr 
@Rainbow, Better late the never! SUREOO!
LegitMcnuggets 7. Apr. 2013 um 16:51 Uhr 
Hey applestormy i was wondering if i could use you mountain dew mod to go with my mod im making The unique soda mod?
TheSurpriser 25. März 2013 um 9:43 Uhr 
You know you're a god, right ? ^_^ xP
#2_:3 19. März 2013 um 18:58 Uhr 
lol
gigolo 9. März 2013 um 13:21 Uhr 
Of course its nordic Elves cant take the cafine....Damn Thalmor
Saint Alastor 8. März 2013 um 11:04 Uhr 
love this can you make it so i can buy it at inns
Blut und Boden 4. März 2013 um 13:46 Uhr 
This will be fitting with my master cheif armor set
aFallenSentinel 4. März 2013 um 5:57 Uhr 
wat abot dem doritos
Pacifish 3. März 2013 um 18:07 Uhr 
Mountain Dew is the best soda ever!!! I must have it in Skyrim aswell as my 2 24 packs!
timmy-451 2. März 2013 um 16:27 Uhr 
lookes good
Leech111 1. März 2013 um 18:27 Uhr 
I got a 2nd idea, can you add this to other citys? and like adding them to barrels? something like that?
[TFDN]DerpTrooper 1. März 2013 um 13:41 Uhr 
francis oughta see this mod
Shay the Kitty Femboy assassin 1. März 2013 um 13:05 Uhr 
Finaly something I will drink.
Latvian Special Forces  [Autor] 1. März 2013 um 4:05 Uhr 
@joyfull4030 Thanks dude it is always good to see pepole liking my mod.
Jbros201 28. Feb. 2013 um 22:31 Uhr 
LOL this is what i call an epic mod. thumbs up
Akuma (Raging Demon Time) 28. Feb. 2013 um 15:37 Uhr 
I'll drink to this!! *drinks can of gaian mountain dew*
Latvian Special Forces  [Autor] 28. Feb. 2013 um 5:07 Uhr 
@Luke Well they could use the console to spawn in gold, but we don't want to make it a exploit that you can use without having to use a console.
Luke 27. Feb. 2013 um 15:48 Uhr 
But if people wanted to exploit Skyrim on PC would they not just console command a million gold?
Leech111 27. Feb. 2013 um 12:37 Uhr 
Oh, okay. still a good mod.
Latvian Special Forces  [Autor] 27. Feb. 2013 um 12:08 Uhr 
@Leech111 We could try and make the inn keepers sell it, but we won't be able to make the price because we don't want to make it like a exploit.
Leech111 27. Feb. 2013 um 11:52 Uhr 
I love this mod.
IDEA: can you make inn keepers sell this? and the price should be 100-300 gold, sence it's powerful.
*seb 27. Feb. 2013 um 10:33 Uhr 
subscribed
SPAM223 26. Feb. 2013 um 17:36 Uhr 
Captainmar-Exactly what this world needs... and maybe some cheetos.
Honey Badger 26. Feb. 2013 um 15:13 Uhr 
this is pretty damn legit, i hope you dont get nailed for copyright infringment tho XD
Captainmar 25. Feb. 2013 um 18:55 Uhr 
now you just need doritos
|>LN<| Evenmagic 25. Feb. 2013 um 17:55 Uhr 
best location would be on top were u meet the dragon i forget whats the name of the place tho :(
Dusty 24. Feb. 2013 um 15:37 Uhr 
These should really be located on a mountain near some dewy plants.
Aplestormy  [Autor] 24. Feb. 2013 um 13:13 Uhr 
@FrostofLava It's just the mountain dew logo, edited onto the texture. Nothing too special! :)
Aplestormy  [Autor] 24. Feb. 2013 um 13:13 Uhr 
@Lordargin I'm pretty sure they'd sue me, or Shmogurts for that matter.
Lordargin 24. Feb. 2013 um 12:14 Uhr 
Cool and fun. Perhaps you could make some money out of it ;-) Talk to Mountain DEW and tell them of your mod.
Salty Bill 24. Feb. 2013 um 11:45 Uhr 
I approve of this! also, no code red? :)
Frost 24. Feb. 2013 um 8:04 Uhr 
May I please ask you, my fine sir, what mod you used for the item text?
Latvian Special Forces  [Autor] 24. Feb. 2013 um 4:08 Uhr 
@Strugglebuggy No sorry
Strugglebuggy 23. Feb. 2013 um 17:29 Uhr 
is this a craftable thing?
eugene.and.darlene 23. Feb. 2013 um 11:29 Uhr 
I LOOOOVVVVE MTN DEW
Patriot 23. Feb. 2013 um 10:12 Uhr 
lol, I like it.