Boomer played by Michael from RoosterTeeth's RageQuit
Комментариев: 174
< >
Perfect Strange Pony 23 июл @ 18:14 
ITS TO PERFECT!
Sergeant Schlock 16 июл @ 1:29 
I want one for Barb now. Maybe Witch? Or Smoker?
Deadpool 3 июл @ 14:52 
Make this for the tank
monst3rp3nguin 3 июл @ 14:08 
I cant stop laughing! this is too funny
Noob ▄︻̷̿┻̿═━一 29 июн @ 13:48 
Too funny.
=Slither=[Knight] 26 июн @ 3:23 
lol, please make more. e.g basicallyidowrk for smoker
EmazingOmega 26 июн @ 1:41 
this is fucking halarious
David Ralphsky 13 июн @ 5:27 
This is genius.
Biohazard 11 июн @ 9:37 
This is my #1 favorite mod of all time - THANX so much, I love RQ and this just makes the game epic!
R Kely P N on U 29 мая @ 9:57 
dudei cant lmao, im in tears over this from laughing so hard abahaha
lazyspongie 27 апр @ 3:54 
lol the video made me crack up when he kept shoving the boomer
Faux Pup 26 апр @ 15:28 
I've been on a mod download spree recently and this has to be my favorite mod. Everytime I hear him screaming in the distance it cracks me up. Doesn't really seem to work well with the female boomers, aside from death sounds apparently. Anyway, I'm really looking forward to more from this mod and more from you, especially if you continue to make Achievement Hunter related stuff. Great job making a great game greater ^^
Thrawn«¦ 26 апр @ 6:34 
More please :D
Owndby Kev 26 апр @ 3:11 
So Awesome xD
Ocelot 23 апр @ 16:55 
i love this so much
beverlydc 22 апр @ 16:47 
Thank you so much for this omg
Pro Killer 20 апр @ 8:44 
lol
Revanchist 18 апр @ 20:03 
lolololol, god damn, its soo good.
Serious 16 мар @ 22:20 
i had a heart attack
LOL so funn
Serious 16 мар @ 22:19 
LOL
Lightning Larry Luciano 2 фев @ 11:24 
WHAT THE FUCK WAS THAT,HE DID IT AGIAN (Micheal)
Wind 30 янв @ 21:04 
dude ive had this mod for months and i still laugh my ass off while playing, great job
PipokinhaDeQualidade 26 янв @ 20:41 
VERY NICE!!
Veggie ~ sXe! 26 янв @ 2:35 
nice one
Dr. Bees 12 янв @ 13:15 
I can't stop laughing. Help.
SpindleNali  [автор] 7 янв @ 22:02 
Oh, I see. I use Cool edit. And good to know!
WiZ 7 янв @ 21:19 
Cool, no was wondering since I use audacity for edits.
But the sound is good to me.
SpindleNali  [автор] 7 янв @ 21:11 
@ WIZ, I just adjust my in game speakers for the device I am using and recorded it like that with an in-game demo. I don't run a lot of other sound mods concurrent with this so I wonder if myabe other mods are drowning mine out. If you play as the boomer himself and can't hear Michael, I fear the problem may not be able to be fixed by me!
WiZ 7 янв @ 21:02 
This is a very funny mod I had it for a long time.
What software you use to pump the volume up for this?
Just wondering! Thanks!
HDSounDI 5 янв @ 12:45 
imagine if this was done with amnesia?
Nick_The_Ninja 1 янв @ 10:57 
was so funny i watched it again and again and again XD
ЯเŽらō 27 дек, 2013 @ 11:10 
@Andenali Okay, id love to hear a Raging Michael running round the Streets so ill be waiting :)
SpindleNali  [автор] 27 дек, 2013 @ 10:26 
@Rizbo, A lot of people have said that it's too quiet. But I have pumped up the audio to the point of near distortion and don't know how to fix it further. I can hear his cursings echo through the streets. Source does have its own audio processing in game to make things sound far away, echo and so forth and I am not entirely sure how it works. There is one last update coming and I hope this can rectify and remaining problems.
ЯเŽらō 27 дек, 2013 @ 10:05 
@Andenali you have to make this ALOT louder Please. ive tested the mod for about 4 hours now and i could only hear him once, that being 2 words. It seems very funny because i like Michael very much, but i just cant hear Shit so please make it louder. Thx ^^
SpindleNali  [автор] 3 дек, 2013 @ 15:49 
@ People like grapes, I started making a Gavin one and then some life stuff happened. He isn't as easy to get clips for considering the amount of repetition the special I chose has....so I have been monitoring his videos since then for the perfect lines. Of course, if anyone else out there has ideas for using more Rooster Teeth personalities, I welcome them to make them!
People like grapes 3 дек, 2013 @ 15:28 
Are you going to make any more Rooster Teeth and/or Achievement Hunter sound mods? Because this has almost too much potential to ignore.
Soraku "Broken Computer" Fett 11 ноя, 2013 @ 13:17 
Maybe Geoff as a Tank and just have him giggling like when he has the WiiU pad...
Soraku "Broken Computer" Fett 11 ноя, 2013 @ 13:16 
Funny how, as I watch a Let's Play, I find this.
Haans Job 8 ноя, 2013 @ 14:56 
Ray/Mr.Diddlez as a hunter
Soloporminombre 31 окт, 2013 @ 14:18 
you're a genius... a genius
BACONCHEESEBURGER 27 окт, 2013 @ 19:02 
somebody email this or something to AH! Michael will love this!
☠Death™ 16 окт, 2013 @ 11:19 
XD INSTANT THUMBS UP AND SUB XD
The One True Demoknight 30 сен, 2013 @ 3:50 
I have not laughed at a mod for the longest time. THis is so humorous!
Henryhunter12345 29 сен, 2013 @ 6:58 
it is a bit quiet
Henryhunter12345 27 сен, 2013 @ 10:10 
Hahahahaha
such infamous 14 сен, 2013 @ 2:18 
best boomer mod ever
People like grapes 9 сен, 2013 @ 18:28 
I wonder which special infected the other AH crew members would fit?
DeathReaper2050 4 сен, 2013 @ 16:19 
GO U !@#$ LOL
Revanchist 29 авг, 2013 @ 21:49 
This is AMAZING!
Pickle 18 авг, 2013 @ 10:48 
oh my god you have made this game the best