Dette spil er blevet Greenlight-accepteret af fællesskabet!

Fællesskabet har vist deres interesse i dette spil. Valve har kontaktet denne udvikler for at klargøre til udgivelse på Steam.

Warsow
< >
1,969 kommentarer
Caesar1914 29. jul kl. 9:10am 
Relase date ?
Sgt. Shivers 27. jul kl. 4:09pm 
Warsow has been abandoned and will likely never be released on steam. You can still download the game but the website will be taken down soon. More information here https://www.warsow.gg/forum/thread/16964/1
Blotorden 20. jul kl. 12:01pm 
Until you guy wait for the steam release, you can get the game here: https://www.gog.com/game/warsow
HS|jikata31 11. jul kl. 3:08am 
Legends say this game will come out when HL3 does.
Banana 7. jul kl. 1:43am 
I thinked Warsow is for Warsaw, capital of Poland where I`m living LOL
⚓ 🅵🆁🅴🅶🅰🆃 27. jun kl. 11:54am 
Когда выйдет в Steam? . Мы все ждем эту игру !
⚓ 🅵🆁🅴🅶🅰🆃 27. jun kl. 11:52am 
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
RELEASE DATE ???
⚓ 🅵🆁🅴🅶🅰🆃 27. jun kl. 11:52am 
RELEASE DATE ???
Yaume 25. jun kl. 5:21am 
RELEASE DATE ???
Agent Orange 24. jun kl. 7:36pm 
I bet this game will be dead whenever it's released on steam....WHENEVER. Not many people seem to like skill based such as Quake or Unreal these days.
Demon4ik 18. jun kl. 4:53am 
Nice
Dalton 23. maj kl. 3:55am 
WHEN!!!
Toshiaki2115#1958 22. maj kl. 8:44am 
when?
AndreMan20 6. maj kl. 12:19pm 
this game is cool
[GFA] XiroDan87 6. maj kl. 12:18pm 
This game is very, very cool.
Q-SeNs 2. maj kl. 4:45am 
Warsow on Steam with Workshop for custom maps!
Valve do it already! :D
WhiskeyMan 21. mar kl. 4:35pm 
very cool game
MrPortak #RoadToSilverElite 13. mar kl. 4:47am 
nice
PRO100 MLG GAMER 28. feb kl. 4:17am 
Nice .
XyziteGaming 14. feb kl. 9:19pm 
relese it pls
randomz 14. feb kl. 2:16am 
release it on steam
^1☣^7ғαʂイ 13. feb kl. 3:26pm 
Plz add to Steam need arena shooter on steam THATS SUPPORTS LINUX
◢ ◤ F o r e f r o n t 5. feb kl. 1:20am 
It's 2016, Warsow 2.0 has been released long ago and this game is still not on Steam? I'm waiting for so long!
emile 4. feb kl. 6:17am 
PLEEEEEAAAASEE!
Hazard 31. jan kl. 8:59am 
Good
Agent Orange 29. jan kl. 4:50pm 
People....if you care so much about this game and want to play it now (Which I don't know why would you...) then go download it right now at their website! I'm kind of giving up on Arena FPS...since not many people play these type of shooter nowadays and it's hard to find a game around your skill level so...yea..
mymonekz 18. jan kl. 10:58am 
plz add the game
arKtur 10. jan kl. 2:45pm 
probably the most underrated, competetive, Arena Shooter of all time! It's so balanced out fast paced and so much fun! I remember me and my friends having a blast, playing the older versions of Warsow. It's a great game and even so much better than Quake Live etc.! it deserves to be on Steam.
BigDog 8. jan kl. 9:19pm 
nikitas 22. dec 2015 kl. 1:14pm 
aaaand it's still coming to steam.
QuakeNz 20. dec 2015 kl. 5:39am 
This game is undervalued, it is very good
jh 19. dec 2015 kl. 11:38pm 
Yes please. PLEASE. PLEASEEEEEE
The Abysswalker 19. dec 2015 kl. 8:58am 
Omg, used to play this on my shitty Linux laptop with intel GMA, this game was pure gold.
Almohad 18. dec 2015 kl. 7:38pm 
Even though considering how inactive the community is (saw around 7 servers last saturday night) i sure do hope this game gets to steam, i absolutely love it.
^2C@NIP 16. dec 2015 kl. 5:13pm 
PLS PLS PLS PLS
KFC 16. dec 2015 kl. 5:53am 
YES
envi 6. dec 2015 kl. 7:59am 
yes!
⚓ 🅵🆁🅴🅶🅰🆃 1. dec 2015 kl. 1:59am 
VERY GOOD !!!!!!!!
tojo 22. nov 2015 kl. 2:37pm 
damn son
Damirka #2 17. nov 2015 kl. 1:27pm 
One of the best games in FPS genre imo
Noi 8. nov 2015 kl. 10:31am 
GIVE GIVE GIVE
miDGet 3. nov 2015 kl. 4:32am 
can't wait!
RayzerDD 2. nov 2015 kl. 3:01am 
Normal!
Fire Byte 30. okt 2015 kl. 1:18am 
After Unreal Tournament this is the best fps for linux
Negus 28. okt 2015 kl. 12:14pm 
GIVE US THIS DOPE. i want that right into my veins.
swampisback 17. okt 2015 kl. 12:20pm 
Very good !
Jejey. 24. sep 2015 kl. 5:03am 
I'd like to see on steam, to see more people on this awesome game !
[Milorg] Happy Meal :D 23. sep 2015 kl. 7:02pm 
Awesome game with huge potential! Cant wait for the steam release
gorki 13. sep 2015 kl. 2:23am 
very good quake like with deathmatch instagib race
D3vCas 12. sep 2015 kl. 2:12pm 
Where can I download this fantastic game?!