This game is now available on Steam!

Thanks for your help in getting this game selected for distribution via Steam. More information including a link to the Steam store page can be found below.

Greenlight is being retired. For more information on how to submit games to steam, refer to this blog post.
Fortress Forever
< >
1,312 Comments
SOROKA#1(G.W.E.P) Jun 6 @ 5:14am 
LOL
Kapitan xxxwilkusxxx Apr 16 @ 12:49pm 
LOL
Razers Apr 13 @ 6:31am 
lol
Geralt z Rivie Mar 23 @ 7:51am 
lol
SpyĐeath ◊ Mar 15 @ 4:35am 
LOL
𐌀𐌽𐌆𐌑𐌀𐌋 Nov 29, 2016 @ 11:51am 
Otro Free To Play que ha gloriamente muerto :P
----------------------------------------------------------
Another Free To Play that gloriously died :P
[RVP] The Stickman Spy Sep 30, 2016 @ 12:33pm 
cool
dziugas1959 | trade.tf Sep 21, 2016 @ 6:41am 
lol
Swett Jul 5, 2016 @ 6:53pm 
se ve genial :D
[NOR]H2OWOLF445 GAMING Jun 24, 2016 @ 4:03am 
cool game
bank hum yai TH Jun 20, 2016 @ 6:35pm 
Nice
Keroro69 May 11, 2016 @ 10:54am 
Nice game it and that copied from team fortress 2 you could have something more
cjjuanix99 Feb 20, 2016 @ 12:53pm 
wtf?
Steak cs.money Jan 5, 2016 @ 4:36pm 
looks like the team fortress classic with better grafics so tfc source? but tf2 is already better
Dave Odd Dec 28, 2015 @ 11:01pm 
Is this ever gonna be released on mac? It looks awesome..but I can't play it because I have a mac ;-;
Doofles Upgrade.gg Dec 12, 2015 @ 4:23pm 
Okay game
Field Marshal Erwin Rommel Dec 6, 2015 @ 4:20am 
That Fortress Forever - the movie was sick!
Absolute Oct 13, 2015 @ 5:37pm 
Sweet!
Guitos1003 Sep 20, 2015 @ 1:46pm 
Good Job
nre65 Aug 21, 2015 @ 3:39pm 
Nice game
Captain Carrot Ironfoundersson Jun 28, 2015 @ 1:41pm 
Change the models a bit make medic less offsenive more healing
Ɉαƈκ·τᵴαηǤ Jun 23, 2015 @ 7:08pm 
niiiiiiiiiiiiiiiice
BuTaJLya Jun 22, 2015 @ 8:54am 
cool
Pika Pika ][ UAP Jun 20, 2015 @ 7:03pm 
cool
Arkana - DolphinCS.org May 18, 2015 @ 11:31am 
Faze clan confirmed?
Phoenix Apr 27, 2015 @ 10:47am 
nice
sir.rekts.alot Apr 18, 2015 @ 6:36pm 
stronk game
Uozie_Trooper Mar 28, 2015 @ 5:47am 
TFC in source,that is so cool!
Mort_Brain Mar 27, 2015 @ 2:38pm 
YEAH !!!!!!!!!!!!!!!
Jim the Knight Mar 27, 2015 @ 12:38pm 
ITS OUT PEOPEL!
Mort_Brain Mar 27, 2015 @ 9:06am 
COME ON BITCH COME OUT !!!
bloxman41 Mar 27, 2015 @ 3:04am 
were is it!?
Wircea Mar 23, 2015 @ 11:37am 
Finally
[VGM]Darth Smith Mar 22, 2015 @ 2:44pm 
Не согласен. Многие бы хотели вспомнить былые времена и отдохнуть от школоты с её шапками.
WholeWorldForYourWordSweety Mar 22, 2015 @ 3:22am 
Время таких игр прошло. Неудачная копия ТФС
Major Doom Mar 21, 2015 @ 8:07pm 
Congrats on the upcoming steam release. I have been waiting forever to play this through Steam
NyTR0S Mar 18, 2015 @ 3:32am 
is thare a way to get the VOX announcer insted of the default.
Glockman Feb 28, 2015 @ 3:48pm 
Fortress Forever rocks!
One Eyed Rice .^) Feb 23, 2015 @ 1:12pm 
http://forums.fortress-forever.com/showthread.php?t=24511 read this thread for those who wish beta test it (Steam version)
dr.heavy Feb 20, 2015 @ 3:49pm 
when is this coming out
PlayaOfGames Feb 7, 2015 @ 6:42am 
if tf2 was more like this then id play it i can't wait for this to release on steam
Hardkore }{ CP }{ Feb 4, 2015 @ 5:31pm 
I been playing this for 3-4 years now. Back before they even started the green light process. I have been waiting years now to play it with my steam buddys. Get a move on will yah. As soon as its done, I have 107 friends who can and most of them probably will DL this game and play it.
Snackie Jan 30, 2015 @ 7:27am 
How long is this Greenlited and still not on steam shop ?
dylantimoney Jan 30, 2015 @ 7:24am 
looks so cool i wanna get it on steam NOW
Rookie Jan 29, 2015 @ 6:43pm 
really why is it SO old and it's 2015 really
Mann Jan 28, 2015 @ 2:26am 
Make russian translate
Sontophobia Jan 27, 2015 @ 5:59pm 
Oh, well, heres an idea, GET THE GAME ON THEIR WEBSITE http://www.fortress-forever.com , ITS THERE!
cryptika Jan 19, 2015 @ 11:46pm 
Now, its been 2 years im waiting for this game on steam......
LimeSlushy Jan 16, 2015 @ 9:11am 
Why is it taking so long for this to get on Steam?
GLeeM Jan 15, 2015 @ 3:00pm 
Mac?