"De Tiare"
24 Comments
< >
Mehz0rs Dec 18, 2012 @ 2:36pm 
Dutch festive item! Love it, but it needs more detail.
gabsnake Dec 16, 2012 @ 12:19pm 
Many might find this offensive, same way that Vavle hasn't added any other religion based items (I said RELIGION based, not holiday based, so don't bombard me with "What about the festive items?!"). Also it doesn't match anyones personality, and it's just random.
The Worst Player Ever Dec 16, 2012 @ 10:42am 
░░░░░░░░░░░░▄▄
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░█░░░░█
███████▄▄█░░░░░██████▄
▓▓▓▓▓▓█░░░░░ Valve should░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░Add this░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█
██████▀░░░░▀▀███████
TUscrap Dec 15, 2012 @ 6:35am 
plz no. dont
Mr. Waffles Dec 13, 2012 @ 8:23am 
this seems about right, add some detail to it, i would love to see an sinterklaas item being added
Darth WTF Dec 13, 2012 @ 7:36am 
The Model really lacks detail in my opinion
shotgunnova Dec 12, 2012 @ 9:25pm 
LOL, I want this just to rename is Team Chaplain.
Mêli-Clorn'grukdar the Deadly Dec 11, 2012 @ 12:47pm 
in een woord: wauw!
Boralzino Dec 11, 2012 @ 7:01am 
i want this in my shoe
((--THE-SPY--)) Dec 10, 2012 @ 11:41am 
Yep sinter klaas
Who is the Spy Dec 10, 2012 @ 10:30am 
The dutch santa hat :3
(for dutch people only)
narwhals narwhals (nl) Dec 10, 2012 @ 10:21am 
sinterklaas
{ U86 } §Kratos1791㋛シ Dec 10, 2012 @ 9:38am 
Haha maar wel grappig
Cookie_Ice_Cream Dec 10, 2012 @ 7:10am 
wtf sinnterklaas kenne ze nie in america dum fuck XD
dit lijkt meer op een priester dan op een sint voor hun
Chrizie Dec 9, 2012 @ 11:39am 
this on red team+ allfather= badass sinterklaas
Basinox Dec 9, 2012 @ 10:33am 
sinterklaas kaboembje
Chimp Factory [M04] Dec 9, 2012 @ 9:34am 
The Pootis Clergy approve.
Captain Dramatic Dec 9, 2012 @ 8:04am 
lol this is pretty good , just add a popes scarf. and give the medic a monks hair cut and some monkish clothes
the human enginer Dec 8, 2012 @ 11:00pm 
needs better skin: more detailed
Chrizie Dec 8, 2012 @ 2:11pm 
guess who's dutch. for those who aren't: it's the hat of "sinterklaas", a dutch tale/holiday, on which santa claus was based.
Super PoTaTOS 64 Dec 8, 2012 @ 2:42am 
sinterklaas!
Mees-kun~ Dec 8, 2012 @ 1:06am 
WTF!!! U DUTCH!!!!
oktoberfest Dec 7, 2012 @ 11:12am 
no
It's 420 Dec 7, 2012 @ 11:11am 
epic lol xddd