Dragon's Dogma: Dark Arisen

Dragon's Dogma: Dark Arisen

story of....
 
157
Rate  
Favorite
Favorited
Unfavorite
Download
< >
15 Comments
[MGE]LeonserGT Apr 17 @ 11:27am 
Ended the game - finally understood that pic, heh
怒気 Apr 17 @ 3:18am 
Quite accurate. Skyrim was shit start to finish. Dark Souls was boring and unoriginal. Dragon's Dogma was peerless.
Spicoli Nov 21, 2016 @ 10:14pm 
It's scary how accurate the space odyysey comparison is, If you asked someone who never sat down and watched Space Odyssey 2001, he would assume it's about a computer AI that try's to kill the crew. Ask someone who didn't get past Grigori what Dragon's Dogma plot is, and he'll say that the game is about slaying the dragon and getting back your heart.

In both cases, they completely miss the mind screw and completely surreal concepts that are rooted into the story. It's kinda sad really...

Also both Space Odyssey and Dragon's dogma have slow pacing, I guess
They're masterworks all, you can't go wrong
Toumato Feb 28, 2016 @ 9:50pm 
alduin was just a dragon though :l. girgori had an entire semi-hidden backstory. now, the pacing, that was crap.
Good ol' Rohan Feb 20, 2016 @ 10:36pm 
Dragon's Dogma is a great game but it has the worst plot I have ever seen. Skyrim is at least interesting, lore-wise.
Elmaso Feb 12, 2016 @ 4:35am 
Dragon's dogma has the worst story of them all.
Montiblanc Jan 30, 2016 @ 9:08pm 
story sucks brah, DAO was the shit, DD is crap.
Blackbeard_teach Jan 26, 2016 @ 12:23am 
bah
the DD(without DA) was worst than skyrim, it's only after they made it easier that i started to like it.

beside, the same mechanisim, except that i don't like Darksoul
Null Jan 25, 2016 @ 9:35pm 
After the dragon, sure. During it though, not so much.
Jimmy Jan 22, 2016 @ 10:49am 
hmm nah