One Night in Doublecross Feat. Krizkrieg
Favorite
Favorited
Unfavorite

Did you like this video? (Category: TF2, Replay)

Yes
No
"Perfect timing with krizrkrieg and teamwork in public server, and special thanks to Valve finally fixing that annoying missing model issue with replays.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197960815545"
14 Comments
< >
krabbit Nov 18, 2012 @ 9:17am 
...not even gonna bother.
Dr. Cr[øø]k  [author] Nov 18, 2012 @ 8:54am 
Some of the commentators recognized themselves in the video, that's good... (ex: XV) :)
glocetti  [author] Nov 18, 2012 @ 8:23am 
About it being laggy, some machine seems to have issues with community embedding+that steam webkit based browser so check full screen/youtube/real browser if you do not believe me.

And imo too much meat for shotgun when that meat is dishing out damage too(not to forget splash damage hits to spies that you cant see). Pyros earlier advance was also stopped earlier by popping him to air :)

and im curious what made them so bad, they made concentrated effort and pushed hard, and some of them them could not really see that krizkrieg being loaded before too late.
Juken Nov 18, 2012 @ 7:59am 
Not to mention the video was laggy...
Juken Nov 18, 2012 @ 7:58am 
So yeah, this was pretty lame. A good soldier could have taken them out with his shotgun and without the crits instead of just rocket spamming. That's how bad the people on the enemy team were...
krabbit Nov 17, 2012 @ 12:24am 
Good god everybody in the server is terrible
glocetti  [author] Nov 16, 2012 @ 3:38pm 
Did you even watch the video? :)
Jarate Nov 16, 2012 @ 9:50am 
Its not suposed to be gameplay videos, but moments in the game that are like "wow" or LOL!"... You get a No from me
Will_Pwn_4_Food Nov 15, 2012 @ 9:31pm 
Okay, I gotcha. I still gave the video a like because it's actually good, unlike all the other crap in this category.
glocetti  [author] Nov 15, 2012 @ 9:23pm 
Yeah i did not blame you doing that, it is just golden when you find good "equal" fights from public servers,and maybe i could have underlined the point more