Products
in account

Recent reviews by G U Z Z i

Showing 1-9 of 9 entries
No one has rated this review as helpful yet
73.5 hrs on record (73.5 hrs at review time)
10/10
33.2 hrs on record
8/10
No one has rated this review as helpful yet
40.3 hrs on record (35.3 hrs at review time)
11 people found this review helpful
5.9 hrs on record
Du tar rollen som en skogvokter som flykter fra sitt triste liv hjemme og ut til skogen. Eneste kontakten du har med noen er med en dame gjennom en walkie-talkie. Valgene du tar får konsekvenser for forholdet til damen, ikke nødvendigvis som i telltale-spill, men dypere konsekvenser i deres personlige forhold. Nydelig historie og mange overraskelser fører til at Firewatch er et fantastisk spill og spille og er vanskelig å sette fra seg. Mange klager på at spillet er for kort i forhold til prisen, men etter min mening er 140kr for 3-4 timer verdt det. Skal definitivt spilles på nytt!
+Fantastisk historie
+Dype konsekvenser
+Nydelig stil på grafikken
+Originalt
+Spennende
+Bra stemning og musikk
-Det frustrerer av og til når man ikke kan gå andre steder enn akkurat dit man skal
-Man får ikke se dama
9/10
PS: Det er en kul feature i spillet at bildene du tar med kameraet in-game kan du få tilsendt i posten til deg...
Posted February 24, 2016. Last edited November 23, 2016.
3 people found this review helpful
12.1 hrs on record (10.6 hrs at review time)
Fantastisk humor. Episke bosser. Alltid morsomt å spille. I hvert fall coop. Spilte ferdig storyen på coop. Mange vanskelige bosser og veldig gode øyeblikk.
+Humor
+Hardcore bosser
+Spesielt på en god måte
+Overrasker alltid
+Aldri kjedelig
-Kunne gått dypere inn på 'storyen'
Posted January 31, 2016.
5 people found this review helpful
12.4 hrs on record
Alle vet hva Game of Thrones(GoT) er. Hvis ikke følger du ikke med i verden. Jeg skal anmelde GoT - A Telltale Game Series.
Spillmekanikkene er det samme som de andre Telltale spillene. Du får ca 10 sekund på å velge hva du vil si. Du kan egentlig bare trykke på pause hvis du vil ha mer tid, men det fant jeg ikke ut før på slutten.
Spillet er, akkurat som GoT på HBO et nådeløst univers. Valgene du tar får konsekvenser enten gode eller dårlige. En feil helt i starten kan foreksempel koste en av hovedpersonene livet helt på slutten. Det gjør at spillet for en gjenspillingsverdi. Man kan gjerne spille spillet 3-4 ganger hvis man vil prøve forskjellige valg. Forøvrig har jeg bare spilt spillet en gang, men jeg skal definitivt spille det flere ganger. nok om det.
Positivt:
Hovedpersonene blir man sterkt knyttet til og det er alltid trist når noen av dem dør. Etter hver episode får man vite hvor mange prosent av de som spilte gjorde de samme valgene som deg. Som oftest hvis f.eks 25% gjorde det samme som deg var det et elendig valg. DU må ta knalltøffe valg og må flere ganger velge mellom liv og død for personer.
Man spiller som familien Forrester, et lite hus i nord som i mange år har vært bannermennene til Stark-familien. Historien i spillet er helt fantastisk og dialogen er naturlig. Etter spillet er ferdig sitter man igjen med en trist følelse hvis alt har gått til helvete.
+Fin håndmalt grafikk
+Nydelig historie
+Blir knyttet til personene
+Føler at man spiller en GoT episode
-Noen ganger er det ikke mulig å redde folk.

Iron from ice!
Posted January 3, 2016. Last edited September 1, 2016.
3 people found this review helpful
1 person found this review funny
3.8 hrs on record (1.5 hrs at review time)
Ducktales er en gjenvinning fra det gamle ducktales spillet fra 1989. Det er fin graffik og veldig sjarmerende. Det er mye dialog også. Eneste minuset er at dialogene kan være lange iblant.
Gameplay:7/10
Musikk:8/10
Grafikk:9/10
Hele spillet:8/10
Posted February 12, 2014. Last edited February 12, 2014.
1 person found this review helpful
1 person found this review funny
5.5 hrs on record (4.9 hrs at review time)
Trine 2 er et vakkert og eventyrlig spill. Det er mye av det samme som i Trine 1, men jeg synes dette spillet er bedre. Det har fått noen nye funskjoner, men jeg synes det kunne vært flere.
Gameplay:8/10
Musikk:8/10
Grafikk:9/10
Hele spillet:8/10
Posted February 12, 2014. Last edited February 12, 2014.
4 people found this review helpful
1 person found this review funny
17.6 hrs on record (17.1 hrs at review time)
Rayman Legends er et artig og sjarmerende spill. Det er sprudlende og koselig samtidig som det kan være litt vanskelig iblant. Det eneste minuset er at jeg synes det burde være flere vanskelige baner.
Gameplay:10/10
Musikk:10/10
Grafikk:10/10
Hele spillet:10/10
Posted February 12, 2014. Last edited January 9, 2015.
Showing 1-9 of 9 entries