Products

Recent reviews by Doom Guy

< 1  2 >
Showing 1-10 of 19 entries
No one has rated this review as helpful yet
8.3 hrs on record (2.8 hrs at review time)
Det næsten lige så svært at finde rundt i som i Doom 2 men ellers ligner alt sig selvom til forskel for der er camera i banerne. Det fedeste er nok at når man skyder med nogle af våbenene så kommer der en viberation og Mini Gun er et godt eksempel. En ting jeg så synes er en smule irriterende er at man ikke kan zoom op på kortet for at få et større overblik. Men det kan jo være man kan det på den ene eller anden måde.
Posted December 30, 2022. Last edited December 31, 2022.
No one has rated this review as helpful yet
23.2 hrs on record (2.1 hrs at review time)
På trods af at man kæmper mod andet ind vampyrer også, så gameplayet simpelt og så det underholdende, på sin hvis afslappende.
Posted November 21, 2022.
No one has rated this review as helpful yet
11.2 hrs on record (11.0 hrs at review time)
Doom 2 er et spil der bringer gode minder på banen og kan tydeligt huske at jeg blev introduceret for første gang i den Klub jeg gik i som hed Frit 16 tilbage i 90,erne. Selvom der er kommet en million andre nyere spil holder det stadig The Golden Gun. Et spil man altid kan vende tilbage til.
Posted November 6, 2022.
No one has rated this review as helpful yet
4.5 hrs on record (1.4 hrs at review time)
If it bleeds, we can kill it”

Gameplayet holder sig tro til den Første Predator film hvor arnold schwarzenegger er i Hovedrollen som Dutch. Spillet kan også godt mene lidt om Friday th 13 the videogame bortset fra der er flere elementer at nedkæmpe. Det også rigtig Nostalgisk at musikken som er i spillet er fra den Første film. Men kunne også være meget sjovt med gæstestjerner som Alien eller Terminator man kunne spille ligesom man har set i andre slags spil tidligere.
Posted November 6, 2022.
No one has rated this review as helpful yet
9.9 hrs on record (9.8 hrs at review time)
Det her Doom 3: Resurrection Of Evil, Er en udvidelse som man før har set i Wow og Diablo 2. På trods af de nye tiltag så virker det som om man har genbrugt en del af konstruktionen hvad angår banerne. Der er også lidt Resident evil over spillet og uhyggen som er en kniv tand mere uhyggeligt ind originalen.

Der en masse portions underholdning i det.
Posted November 3, 2022.
No one has rated this review as helpful yet
144.2 hrs on record (140.7 hrs at review time)
Har spillet alle Kingdom Rush spillene og er vild med dem. Tror faktisk at Tower Defense spillene startet med Warcraft 3 hvor man kunne lave sine egne baner og derfra er det blevet udviklet og spredt sig. Den eneste grund til jeg kender spillet var for en anmeldelse jeg engang så i Troldspejlet af spillet og siden da er jeg blevet hængende som en magnet og spillet alle dem som er lavet.
Posted September 7, 2022.
No one has rated this review as helpful yet
19.4 hrs on record (0.5 hrs at review time)
Interessant retning man er gået nemlig den retning af Heroes: Might and Magic. Der går sikkert heller ikke længe før Kingdom Rush for sin egen filmatisering som man jo har set tidligere blandt andre spil.
Posted September 7, 2022. Last edited September 7, 2022.
No one has rated this review as helpful yet
4.5 hrs on record (4.1 hrs at review time)
Hold da op hvor fik man et nostalgisk pizza flip ved at spille Ninja Turtles. Er vokset op med den første generation og har set alle afsnit for den første generation af ninja turtles tegnefilm. Det var både udfordrende og underholde, men dog et børnespil som voksne også kan spille. Det har været alle pengene værd.
Posted September 6, 2022.
No one has rated this review as helpful yet
498.4 hrs on record (393.4 hrs at review time)
CS:GO Review
Counter Strike er stadig et fremragende spil selvom jeg nu til dags spiller det med venner mere ind jeg spiller det alene. Har nogle gode minder fra mine unge dage da jeg tog på Netcafe kun for at spille Counter Strike fra omkring årtusind skiftet. Bortset fra man kan blive bannet ligesom i alle andre spil så synes jeg at straffene hvor man bliver tillagt tid man ikke kan spille er milde for man kan bare gå ind at spille et andet spil. Hvis man nu oveni mistet 3-4 Rank Ville folk måske få lidt mere Disciplin. Har også selv opført mig tåbeligt i spillet før. Jeg husker Dust 2 hvor jeg havde en dårlig score og så en Random team mate skød mig kun for at få fingre i min Awp. Denne her version af Counter Strike er noget mere professionel ind de foregående i rækken. Bison, Awp, Aug, Ak er nogle af mine favoritter. Counter Strike holder stadig efter så mange år.
Posted August 13, 2022.
No one has rated this review as helpful yet
43.0 hrs on record (19.7 hrs at review time)
In this action horror packet is there mass hours entertainment. When man shall discover the secret and the dangerous way in that am will like to say is an going in a Pyramide. Anytime is it harder to get the right way in an fight the monsters. The most important botton in the game is save botton.

Doom 3 is fine men not so good like the originale in the series.
Posted January 26, 2020. Last edited February 11, 2020.
< 1  2 >
Showing 1-10 of 19 entries