Kölsta Svets & Montage

No information given.
Pontiak Apr 16 @ 4:08am
Behöver svetsa min kardan.. Den vreds av och har slagit hål i kardantunneln. Svetsar ni det`??
DeltaTwoSix Jul 11, 2023 @ 7:28am
cmon 1v1 rait nao ♥♥♥♥
[PAAPA] Milos Jul 9, 2023 @ 1:27pm
loser cheater
Bogdan_Games322 Apr 25, 2023 @ 11:31am
-Rep Efter ett bra lir i cs:go, addade jag honom eftersom han verkade vara en cool snubbe. Vi började chatta med varandra och efter ett par månader blev vi riktigt goda vänner. Många trevliga samtal, massor av bra CS matcher och framför allt utvecklade vi en nära vänskap.
Jag bjöd in honom till ett csgo-lan hemma hos mig. Han tackade ja och jag såg fram emot att han skulle komma. När han dök upp, tryckte han upp mig mot väggen och började nafsa mig i örat, jag kände hans styva kuk mot mitt lår. Jag slog honom på käften och one-tappade honom. Det visade sig att han var bög. Skum snubbe, lita inte på honom.
Niicke Sep 19, 2021 @ 5:01am
Kyligt/ Loke Ekström Scammade mig på 1000kr addar dig eftersom du verkar veta vem han är.
aa bror Aug 14, 2021 @ 3:13pm
bögga sade till grabbarna; Jag har en jävla massa pilsner, Slotts, Heiniken, kung, en flaska vitt vin till frugan kanske?
Då svarra tommy med en väldans fart: heh glömm dä... Öööööh jag tar det vanliga o kasta med en platta kung å.. man blir ju vad man dricker!
Då sa sagga i ren extas: HÖH SKÄEIT BRA DU!