Products

Recent reviews by Dutchhunter

< 1  2 >
Showing 1-10 of 15 entries
No one has rated this review as helpful yet
86.7 hrs on record (3.0 hrs at review time)
I really love this game. it brought me back to the Theme Hospital days. I know for sure I well spend hours playing this!
Posted June 29, 2019.
No one has rated this review as helpful yet
46.0 hrs on record (44.4 hrs at review time)
Wat kan ik over deze game vertellen? Het enige is KOPEN ! ! ! ! ! ! !
Als je vrienden hebt is het een erg leuk en uitdagende spel. Lekker met 4 man rond sluipen door een bank, juwelier of een opslag hal.
Vaak eindigd het een goede looduitwisseling tussen jullie en de cops. NIet echt bevorderlijk voor het slagen van de heist, maar de funfactor is 10+ haha.
Optijd is het mogelijk om de missies zonder kleerscheuren te halen. Dat geeft ook wel voldoening, Maar toch. Lekker knallen is altijd goed.

Verder heb ik 0 minpunten ontdekt aan deze game. De AI van je eigen team is soms niet al te snugger. Maar goed Dit spel speel je ook met vrienden samen.
Posted October 20, 2014.
No one has rated this review as helpful yet
217.8 hrs on record (83.6 hrs at review time)
Early Access Review
Eindelijk weer eens een leuke prison sim sinds zeer lange tijd!
Op het eerste oog ziet het er een beetje simpel en cartoon achtig uit. Maar als snel werd mij duidelijk dat het toch nogal serieus is. Alle facetten van de gevangenis zijn te beheren.
Inmiddels na een aantal speel uren heb ik nog iedere minuut plezier aan het spel. Hoe groter jou gevangenis wordt, hoe lastiger het wordt om alles veilig en gladjes te laten verlopen. Dus er is continu een leuke uitdaging aanwezig.
Het zit nog in de alpha fase. daarom ga ik ook niet zeuren over die paar kleine maar niet storende bugs.

Posted October 7, 2014.
No one has rated this review as helpful yet
33.9 hrs on record (8.8 hrs at review time)
Als ik puur naar het off-road aspect van het spel kijk dan is het gewoon de beste in zijn klasse. De manier waarop het wegzakken in de zand en de vervorming van het terein gedaan is, is gewoon enorm goed in elkaar gezet door de ontwikkelaars.
Daardoor is het rond baggeren door de modder erg leuk en optijd ook eens uitdagend. Ik zelf heb al vaak genoeg tot halverwege het voertuig in de slijk gestaan of zelfs op mijn kant gelegen. Als je eenmaal los weet te komen geeft dat een best bevredigend gevoel. haha.

Het enigste grote "minpunt" is de camera. Ze noemen het zelf een automatische camera, die zichzelf altijd goed zou moeten zetten voor de situatie. Maar dat is iets wat niet helemaal goed werkt. Als je eenmaal door hebt hoe het werkt is het best wel te overleven. Het rondbaggeren door de modder maakt veel goed!
verder zitten er her en der wat bugs in. Maar die zijn in mijn ogen niet storend genoeg om er echt last van te hebben.

Maar van wat ik lees op het steam-forum heb ik begrepen dat de ontwikkelaars druk bezig zijn alles op te lossen.
Dus in mijn ogen is het een zeer leuke game om te spelen. Vooral als je fan bent van off-road rijden. Er zijn namelijk niet echt goede titels in dat genre.
Ik heb in ieder geval veel schik met het spel.
Posted June 19, 2014. Last edited June 19, 2014.
No one has rated this review as helpful yet
12.8 hrs on record (7.2 hrs at review time)
leuke western shooter, waarvan het verhaal goed en orgineel in elkaar zit!
Posted June 23, 2013.
No one has rated this review as helpful yet
17.4 hrs on record (14.6 hrs at review time)
Zeg nou zelf. Wat is er nou leuker dan een avondje zombies neerknallen met wat vrienden? Niets toch?
Posted April 28, 2012.
No one has rated this review as helpful yet
69.1 hrs on record (37.2 hrs at review time)
Optisch is er in tropico 4 niet veel veranderd tegen over tropico 3, Maar er is wel meer mogelijkheid als het gaat om opties. Je krijgt nu meer informatie over bijvoorbeeld vrije woonruimte en al die zaken.

Met de uitbreiding "modern times" is het spel helemaal super !
Posted April 28, 2012.
No one has rated this review as helpful yet
36.0 hrs on record (20.7 hrs at review time)
Hij is weer goed!
Posted December 28, 2011.
1 person found this review helpful
21.8 hrs on record (18.3 hrs at review time)
Erg leuke en uitdagende tower defence game! ! !
Posted July 31, 2011.
4.1 hrs on record
Meh... Viel mij wat tegen.
Posted July 31, 2011.
< 1  2 >