aNgRy #14
Brinnan
 
 
Cevo P Digital Revolution
Cevo P Phenom
Cevo P Placement tourny : Panic rejects !
Cevo PT S10 Legacy!
ESEA Main Legacy! Was up for vote for esea invite
Cevo P TF2 Kculture USA
Cevo M eX
Cevo National Dodobirds
Cevo M season 11 Dodobirds
Cevo P season 11 TF2 Nerd Raged Truckers
Cevo M 1.6 Season 13 Cataclysm
ESEA M Genius Moment
Cal M- Mythlogic then removed for no reason lol
Cevo P Genius Moment
Cevo M Season Elephant Canon
Cevo M Season 13 Panic rejects !
Cevo M Phenom
Cevo M Phenom
Cevo Main Legacy!
ESEA O Mobility Gaming
ESEA open : Stoop kids / roflerz
Cevo P Placement tourny : Panic rejects !
Grt : listen you, i was on tv for this game, who the fuck are you
51 Dot : look at aNgRy there is a smoke there, dont kid yourself
Executioner : Wall more
devour : Im actually someone if you havent noticed, its cool that you cheat to try to get on my level though

sublimeskunk420 : fucking aNgRy fuckin prefire pro

aNgRy #14: whos this
aNgRy #14: ?
Deathraider: LOL
Deathraider: idk think i scrimd you earlier bt like are you the fcukn kierra ahhaha
Deathraider: like THE



punish : Pre fire more
: Player punish left the game (Disconnect by user.)

Da Bears : I know you are jealous that were famous but that doesnt give you a reason to cheat aNgRy

A1-#Dub'dOut: you know brennin?
mot!oN .cL!ck: brennin?
A1- #Dub'dOut: angrys real name
- A1- #Dub'dOut: hes in tr...frag talks about him like hes a god
- A1- #Dub'dOut: ive seen some of his old demos tho
- A1- #Dub'dOut: hes pretty amazing
- mot!oN .cL!ck: i know
- mot!oN .cL!ck: i scrim with him all the time
- mot!oN .cL!ck: i only kno him as aNgRy thoe
- A1 #Dub'dOut: his lil buttbuddy
- A1-#Dub'dOut: whats his name
- mot!oN .cL!ck: JeFf
- A1#Dub'dOut: ya
- A1#Dub'dOut: i like brennin
- A1#Dub'dOut: jeff is a cunt
- A1-#Dub'dOut: who isnt nearly as good
- mot!oN .cL!ck: lol
- A1-#Dub'dOut: but played cevo p with him
- A1#Dub'dOut: for both css and tf2

devastation > ehplus: they r gonna rq
devastation > ehplus: gg :(
devastation > ehplus: <3 u tho
devastation > ehplus: angry is nuts.
devastation > ehplus is now playing Counter-Strike: Source. Click here to join.
Kurisu-EPC: lol

[Lucky]Blonde♥♥♡♡: =D
[Lucky]Blonde♥♥♡♡: so i was in Lowes yesterday
[Lucky]Blonde♥♥♡♡: and I saw a guy like you
[Lucky]Blonde♥♥♡♡: I was like..OMG
[Lucky]Blonde♥♥♡♡: that looked like u
[Lucky]Blonde♥♥♡♡: i was like..
[Lucky]Blonde♥♥♡♡: man
[Lucky]Blonde♥♥♡♡: i gotta get that guy's number :P


Currently Offline
Last Online 43 mins ago

Recent Activity

1,325 hrs on record
last played on Jun 23
2.7 hrs on record
last played on Feb 24
0.9 hrs on record
last played on Feb 20
kajira Aug 23, 2012 @ 3:56pm 
sexy
slatkap Aug 5, 2012 @ 3:41pm 
read your facebook messages nig
kj24 Aug 18, 2011 @ 6:43pm 
can we have some bromance please?
hollow-2A Aug 10, 2011 @ 9:16pm 
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

DAMN THIS COMMENT IS FANCY!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
kj24 Jul 30, 2011 @ 9:09pm 
kierra bitches!
rysk Jul 29, 2011 @ 3:14pm 
Kierra's purty cute