Mortal Kombat X

Mortal Kombat X

Mortal Kombat X Pre-Load and Streaming Install

396 Rate up
Share
< >
2,215 Comments
gamingcrashcomingXXXX May 7, 2015 @ 9:03am 
https://www.facebook.com/Kissmyassbrokenpcports?ref=bookmarks #kissmyass Look at all these angry people! HOLY SHIT LOL! Just report them to the BBB! https://www.bbb.org/
ewgeniy.berezin May 6, 2015 @ 8:07am 
dlc с джейсоном пропало после обновления,как быть?
gamingcrashcomingXXXX Apr 24, 2015 @ 6:41am 
41+ likes?? Wow! Thanks for spreading the word about this ‪#‎shady‬ ‪#‎despicable‬ ‪#‎gamingcompany‬ know as ‪#‎netherrealmstudios‬ and ‪#‎highvoltagesoftware‬ Get this everyone! The game now works after I updated my AMD drivers! DO NOT USE STEAM TO LAUNCH THIS GAME! Use your AMD or Nvida driver software launcher to do so to prevent launching BUT BEWARE...the game still crashes at times and WORSE...the game now FLIPPING FREEZES??? ‪#‎fuckthisport‬ Console users and PC users are still waiting for patches for different issues! It is just a bunch of unnecessary ‪#‎BULLSHIT‬!! ‪#‎edboon‬ YOU ALL HAVE EVERY RIGHT TO BE ANGRY! It took me 12 days of research to finally get this piece of shit port to work for me but it STILL HAS ISSUES LIKE FREEZING!!
mark.ballack Apr 20, 2015 @ 12:21am 
whats the deal???????? i downloaded all parts and was playing the game fine, then came a 15GB UPDATE which i downloaded now have a 10GB UPDATE????????? Anyone get this also??????? whats up with this crap, ive done more downloading for this game then playing it.
TrainSm0ke Apr 16, 2015 @ 11:32am 
So what's the story here? Should you be in game for the rest of the game to download? Almost 3 hours in nothing is unlocked.
bocemb Apr 16, 2015 @ 9:23am 
this is hard game and hard control...
grundling15 Apr 16, 2015 @ 8:13am 
Bought retail copy - Steam crashes - won't install 3gigs on the disk - need to restart my PC. What an utter dissappointment.
AlucardIII Apr 16, 2015 @ 8:10am 
Who cares about new features, when there is still this problem of random donwload start while intalling from dvds
AlucardIII Apr 16, 2015 @ 8:05am 
I cannot believe this. I bought a retial copy for a damn reason. Yet its only those 3 gigs... But oh yes, it went even further, when the stupid steam started after 200+ mb downloading the rest of the 3 gigs instead of installing from dvd, which is not for the first time
lee.steadman Apr 15, 2015 @ 4:33pm 
OK, so ive STILL not got ALL the updates but I am playing this on the usual 1920/1080 and i'm wetting my pants!!! This is the MK that i have always wanted!! However i do have a powerful rig (4.4 ghz) with 2x GTX 760's SLI, but it does seem to run better with only the one GC for the moment.....SLI is maybe to follow??? and its bleeding my eyes!! Current pc spec, one GTX 760 and pc running 4.4ghz add to that my THX sound system and i am annoying downstairs!! lol