KRQLLEBABBZ Apr 28, 2015 @ 9:46am
jeg er vac bannet i 1,6 er det så med vidre i de andre cs spil??
hej jeg er blevet vac bannet i cs,1.6 fordi jeg brugte cheat den gang men det er 7-8 år siden nu og vil gerne spille cs igen så nu har jeg overvejet at købe cs-go men er meget i tvivl om mit ban fra 1.6 gør at jeg automatisk er bannet i cs-go for ud fra hvad jeg kan se på deres liste over spil ser det ikke sådan ud og der står neden under at hvis min bliver vac bannet i modern warfare 2 bliver man det ikke automatisk i mordern warefare 3 så er meget i tvivl om hvordan det er med cs så jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med et svar her er linket jeg har fundet
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7849-RADZ-6869
< >
Showing 1-14 of 14 comments
KRQLLEBABBZ Apr 28, 2015 @ 10:22am 
vac ban dansk diskution
hej jeg er blevet bannet fra cs 1.6 for 7-8 år siden og nu kunne jeg godt tænke mig og game igen uden cheat XD og nu overvejer jeg at købe cs-go men er ikke sikker på om mit vac ban fra 1.6 automatisk kommer med til cs-go da steams hjemme side er meget forvirerende på det punkt så tænkte på er om der var en der kunne jeg hjælpe mig på forhånd tak :D
Forcen Apr 28, 2015 @ 11:04am 
Cheating in one of the following Gold Source games will result in a VAC ban for all games in the list:
Counter-Strike
Condition Zero
Ricochet
Day of Defeat
Team Fortress Classic
Half-Life: Deathmatch
Deathmatch Classic
Du är bara bannad i det som står där, inget annat.

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7849-RADZ-6869
Skriv på engelska nästa gång, använd google translate om du måste: https://translate.google.com
KRQLLEBABBZ Apr 28, 2015 @ 11:06am 
in english i got bannet from cs 1.6 for 7-8 years ago and now im thinking i want to buy cs-go but in cant fint out if the ban from 1.6 will follow me to cs-go because in their page it says
Note:
Excluding the games listed above, VAC bans will only apply to the game the cheat was detected in. For example, a VAC ban in Modern Warfare 2 will not affect Modern Warfare 3.

and i found it from this link:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7849-RADZ-6869#vacgames

so all i wanna know is if i buy cs-go on my current acc will it automatikly be vac banned to ?
Forcen Apr 28, 2015 @ 11:07am 
As i just said, no.
Smokey Apr 28, 2015 @ 12:42pm 
Du kan sagtens spille på alle vac servere i csgo det er kun det gamle cs du er banned fra

en vac ban dækker ikke længere over flere spil som der sllers står på support siden det er længe siden de ændrede det men stadigvæk har de ikke opdateret det
_n0thing Apr 28, 2015 @ 12:43pm 
nej, kun i det spil...
KRQLLEBABBZ Apr 28, 2015 @ 1:31pm 
okay er nemlig ved og skrive med en supporter og han skrev noget mærkeligt og at det godt kunne gå ud over cs-go hvis jeg købte det og så spurgte jeg nemlig om det med hjemme siden og så har de bare ikke svaret :/ men tusind tak for hjælpen så vil jeg få det hentet :D det ville bare være surt at købe det og så være bannet fra start af :D
KRQLLEBABBZ Apr 28, 2015 @ 1:38pm 
jeg fik det her svar fra en supporter :/

7 Besked fra Support-tekniker Jermaine d. Tue, 28th Apr 2015 5:36
Hej Kristian,

Ja, Counter-Strike: Global Offensive påvirkes men du har ikke den på konto: tell11.

Venlig hilsen,
Steam Support
zachjd Apr 28, 2015 @ 7:15pm 
VAC bans are permanent. Your ban shouldn't affect CS:GO though.
MalikQayum Apr 29, 2015 @ 1:28am 
ja det var meget forvirrende i starten da csgo kom ud i 2012 da man fik overført ban fra tideligere cs, men det blev hurtigt ændret til at csgo fik sit eget individuelt ban uafhængigt af de forrige versioner.

så du kan rolig købe csgo og spille det på den account, selvom du har et vac ban fra 1.6.
håber det er svar nok.
uLtRaXiOn Apr 29, 2015 @ 4:58am 
да
Smokey Apr 29, 2015 @ 5:45am 
Du skal ikke tro alt for meget på support når det kommer til et teknisk spørgsmål
de sutter virkelig røv der og i mange tilfælde kunne du ligeså godt snakke til en dør..
KRQLLEBABBZ Apr 29, 2015 @ 6:25am 
okay :D det er jo bare for dårligt når nu det er deres arbejde og have styr på sådan nogle ting :(
KRQLLEBABBZ Apr 29, 2015 @ 6:42am 
det er heller ikke personlige svar de kommer med det er bare sådan hurtig link til noget der omhandler det sådan groft og efterfølgende kommer de bare med virkelig korte beskeder :( men har lånt en acc midlertidigt med cs-go på så må jeg lige se på hvad jeg gør men har nogen af jer et link til det der i siger med at det ikke længere går ud over de andre spil fordi så vil jeg gerne lige sende det til ham supporteren og spørge ham om han ikke selv syntes at det er lidt mærkeligt at der er forskel på hvad han skriver til mig og hvad der står på deres hjemme side :P
< >
Showing 1-14 of 14 comments
Per page: 1530 50

Date Posted: Apr 28, 2015 @ 9:46am
Posts: 14