Laraesque 19 січ 2013 о 17:01
Old gamers
Any old gamers out there who will admit to it?
Показані коментарі 115 із 467
< >
OverlordTomala 19 січ 2013 о 17:25 
If byold you mean MSDOS I'm right here. :P
Silicon Vampire 19 січ 2013 о 18:12 
51 next month but I really don't consider that old.
DarkCrystalMethod 19 січ 2013 о 18:44 
I won't admit to it, although I just had my 9th steam-birthday.
[dirrty]gsharp 19 січ 2013 о 18:53 
40 in a few months. Been gaming since about 1983 and still enjoy every minute of it.
Spawn of Totoro 19 січ 2013 о 19:00 
33. Been gaming since 1984 or 85. I was 5 or 6 with my first atari 2600. Can't remember exactly.

I remember playing a Taz game where you go up and down collecting food and avoiding bombs.

I also remember a starwars game. Playing a little ship and hitting the glowing spots on the walkers.
jefflewis75 19 січ 2013 о 19:01 
Yep, approaching 40 in the next few years.
[dirrty]gsharp 19 січ 2013 о 19:32 
Цитата допису Spawn of Totoro:
33. Been gaming since 1984 or 85. I was 5 or 6 with my first atari 2600. Can't remember exactly.

I remember playing a Taz game where you go up and down collecting food and avoiding bombs.

I also remember a starwars game. Playing a little ship and hitting the glowing spots on the walkers.

Those were some pretty awesome years. Seemed like new Atari games came out every day.
Quick!SaveTheChildren 19 січ 2013 о 21:29 
I'm just going to say I'm no longer in my 20's.
bloodraven43 19 січ 2013 о 22:47 
51 yrs old .......started video gaming in the late 1960s ... it had these two wonderful games on it...lol.. space invaders and pong...its was like playing on a radar screen with the green tint ....it was a late 1960s console with two joysticks sort of like atari s but it wasnt unless i was playing a prototype,who knows but it was in black and white...there wasnt any color tvs back then...lol....thought that was the s..t back then...lol
Ch3v0 20 січ 2013 о 0:11 
Ermmm, my first computer was a spectrum 48K - dunno if that will qualify me...
Czinger 20 січ 2013 о 0:21 
33.
bloodraven43 20 січ 2013 о 0:53 
@McBacchus
yeah but they were in color or alot better by then...plus there was a ton of games by then like pitfall harry and ms. pacman...lol..and the nes was right around the corner
Автор останньої редакції: bloodraven43; 20 січ 2013 о 0:57
DanielMD92 20 січ 2013 о 1:20 
lol alot of OLDDDDDDDDDDDDD gamers here hahahahah since 98 sorta
TBAGtv 20 січ 2013 о 2:25 
I'm a 33 year old (Updated) FTP minded gamer unless a good game is on sale.
Автор останньої редакції: TBAGtv; 15 гру 2013 о 4:22
Ganger 20 січ 2013 о 4:27 
I started gaming in the early days playing the magnavox odyssey II console and the Atari 2600, long time ago, I just wish I could go back in time.
Показані коментарі 115 із 467
< >
На сторінку: 15 30 50
Опубліковано: 19 січ 2013 о 17:01
Дописів: 467