Denne tråd er blevet låst
CherryS 9. maj 2014 kl. 2:35
Marktplaats- CSGO
Joo, Nederlanders en Belgen,
Kan iemand mij helpen?
Als ik bij CSGO een skin van mijn wapen of een case of wat dan ook in mijn inventaris wil verkopen (+ ook zo bij het kopen ervan) komt er te staan :
Om de gebruikers van de community-markt tegen frauduleuze kopers en verkopers te beschermen zijn gebruikers vereist om in het afgelopen jaar in steam een aankoop hebben gedaan, waarvan de eerste meer dan 30 dagen geleden heeft moeten plaatsvinden. je account voldoet niet aan deze eisen.
Wat moet ik hieraan doen zodat ik toch iets kan verkopen en kopen?
Als je weet wat ik moet doen zeg AUB wat ik moet doen want ik kan nu niks doen..
Bedankt alvast!
< >
Viser 1-5 af 5 kommentarer
~ Bas Osas 9. maj 2014 kl. 9:09 
Sorry man, Ik zou het niet weten. Probeer misschien rond te kijken op het forum of stuur een mail naar Valve als dat kan
Bramboo 9. maj 2014 kl. 9:14 
Het antwoord is simpel:

Oprindeligt skrevet af plappy:
Om de gebruikers van de community-markt tegen frauduleuze kopers en verkopers te beschermen zijn gebruikers vereist om in het afgelopen jaar in steam een aankoop hebben gedaan, waarvan de eerste meer dan 30 dagen geleden heeft moeten plaatsvinden. je account voldoet niet aan deze eisen.
Sidst redigeret af Bramboo; 9. maj 2014 kl. 9:16
botnet_7 9. maj 2014 kl. 13:47 
LOL
CherryS 10. maj 2014 kl. 2:20 
Maar betekend dat dat ik nooit iets zal kunnen verkopen?
Bramboo 10. maj 2014 kl. 4:02 
Oprindeligt skrevet af plappy:
Maar betekend dat dat ik nooit iets zal kunnen verkopen?

Je kan de marktplaats gebruiken, 30 dagen nadat je een aankoop hebt gedaan in de Steamstore
< >
Viser 1-5 af 5 kommentarer
Per side: 1530 50

Dato opslået: 9. maj 2014 kl. 2:35
Indlæg: 5