plappy May 9 @ 2:35am
Marktplaats- CSGO
Joo, Nederlanders en Belgen,
Kan iemand mij helpen?
Als ik bij CSGO een skin van mijn wapen of een case of wat dan ook in mijn inventaris wil verkopen (+ ook zo bij het kopen ervan) komt er te staan :
Om de gebruikers van de community-markt tegen frauduleuze kopers en verkopers te beschermen zijn gebruikers vereist om in het afgelopen jaar in steam een aankoop hebben gedaan, waarvan de eerste meer dan 30 dagen geleden heeft moeten plaatsvinden. je account voldoet niet aan deze eisen.
Wat moet ik hieraan doen zodat ik toch iets kan verkopen en kopen?
Als je weet wat ik moet doen zeg AUB wat ik moet doen want ik kan nu niks doen..
Bedankt alvast!
Showing 1-5 of 5 comments
< >
[TDOH] Captain_Bacon May 9 @ 9:09am 
Sorry man, Ik zou het niet weten. Probeer misschien rond te kijken op het forum of stuur een mail naar Valve als dat kan
Skootchie May 9 @ 9:14am 
Het antwoord is simpel:

Originally posted by plappy:
Om de gebruikers van de community-markt tegen frauduleuze kopers en verkopers te beschermen zijn gebruikers vereist om in het afgelopen jaar in steam een aankoop hebben gedaan, waarvan de eerste meer dan 30 dagen geleden heeft moeten plaatsvinden. je account voldoet niet aan deze eisen.
Last edited by Skootchie; May 9 @ 9:16am
Botnet7 May 9 @ 1:47pm 
LOL
plappy May 10 @ 2:20am 
Maar betekend dat dat ik nooit iets zal kunnen verkopen?
Skootchie May 10 @ 4:02am 
Originally posted by plappy:
Maar betekend dat dat ik nooit iets zal kunnen verkopen?

Je kan de marktplaats gebruiken, 30 dagen nadat je een aankoop hebt gedaan in de Steamstore
Showing 1-5 of 5 comments
< >
Per page: 15 30 50
Date Posted: May 9 @ 2:35am