The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

Προβολή στατιστικών:
The Elder Scrolls V: Skyrim > Γενικές συζητήσεις > Λεπτομέρειες θέματος
Game crashes after i start loading a game
First I'm going to get my specs and computer straight because this is not what i expected at all, it's freaking ridiculous.

I have a brand new computer that runs windows 7 x64, intel I7 2.7 ghz, 16 gb ram, nvidia GeForce GTX 675M, 1TB HDD, etc...

I have the problem that i've just been researching the crap out of and nothing seems to work. Its the crash in skyrim without an error. And i've noticed it seems to happen when i press load and the load goes through and then just exits out. I'm trying to act calm about it right now. I just bought dragonborn btw which pisses me off. I can't even play it because skyrim keeps screwing up. I've tried everything I could think of and i've been working with computers for over 10 years, thats probably why i'm mad
< >
Εμφάνιση 1-11 από 11 σχόλια
Do you have any mods installed?
no, i deleted every trace of skyrim and reinstalled it on my computer. All i have is the dragonborn DLC
What does event viewer say?
it doesn't say anything, i've even enabled logging for skyrim so idk wtf
does this happen when you try to start a new game? what drive is the game installed to? has this happened in the past?
Τελευταία επεξεργασία από Hailey; 15 Ιουν 2013 στις 8:39πμ
Try loading an earlier save file. If you can load that without problems, then you may have a corruppted save file.
it just recently started. and the earlier save files... idk what but they all say there is content missing for the save and all other saves and they were fine a couple of times but now all are saying that. I don't think any of the files are corrupted, this cloud bs on steam is about to get thrown out of the window because now i'm f'd. But it still doesn't make sense because i just reinstalled with the steam cloud
It sounds like your save game is corrupted, all you can do now is start a new game and hope that too doesn't suffer from the same issue in the future.

Don't use steam cloud :o!
Τελευταία επεξεργασία από Hailey; 15 Ιουν 2013 στις 9:10πμ
If you did have a corrupt save file, it may have uploaded to the cloud as well.
well... jesus christ... lol. i'll try to start a new one... see what that does
< >
Εμφάνιση 1-11 από 11 σχόλια
Ανά σελίδα: 15 30 50

The Elder Scrolls V: Skyrim > Γενικές συζητήσεις > Λεπτομέρειες θέματος
Ημ/νία ανάρτησης: 14 Ιουν 2013 στις 8:23πμ
Αναρτήσεις: 11