Left 4 Dead 2 > Общи дискусии > Подробности за темата
Skyforger 15 юли 2013 в 1:34сут.
Come one who voted for this
Everyone and there dog owns this aincent relic, its like a freakin fossil. Its been on sale more times than any game on steam.
Показване на 1-15 от 50 коментара
< >
SixSillySins 15 юли 2013 в 1:36сут. 
This ^

I kinda wanted War Z to go on sale. Spending 4$ instead of 8$ would allow me to sleep at night.
Motherfucker Fucking Jones 15 юли 2013 в 1:44сут. 
Първоначално публикувано от StealthPanda:
This ^

I kinda wanted War Z to go on sale. Spending 4$ instead of 8$ would allow me to sleep at night.

Why in hell would you want that crap game from that ♥♥♥♥ developer ?
Coggit 15 юли 2013 в 1:47сут. 
Tend to agree... this is the 3rd time just this week the game has been on sale for this price. I'd have liked War Z to go up too. Sure, everyone hates it, but for some odd reason I really want to try it and I'd have liked to pay just the £2.75 for it..
Skyforger 15 юли 2013 в 1:48сут. 
NO, no to warz. By russians, for russian hackers. Stay away from that one.

I was hoping riptide would have won, as its only been on sale once since its been out.
Lime Blockade 15 юли 2013 в 1:49сут. 
Oh hey look, its that guy who kept posting good things on The War Z forum. Having fun Killjoy?
Lou Brown 15 юли 2013 в 1:50сут. 
don't know who the ♥♥♥♥ voted on this...
Skyforger 15 юли 2013 в 1:50сут. 
Първоначално публикувано от Lime Blockade:
Oh hey look, its that guy who kept posting good things on The War Z forum. Having fun Killjoy?

Lol what?
Lime Blockade 15 юли 2013 в 1:52сут. 
Първоначално публикувано от Killjoy:
Първоначално публикувано от Lime Blockade:
Oh hey look, its that guy who kept posting good things on The War Z forum. Having fun Killjoy?

Lol what?

You kept getting butt hurt on The War Z forums because people were saying not to vote for it because it's a bad game. I'm not surprised that you came here to vent your anger.
Skyforger 15 юли 2013 в 1:53сут. 
Първоначално публикувано от Lime Blockade:
Първоначално публикувано от Killjoy:

Lol what?

You kept getting butt hurt on The War Z forums because people were saying not to vote for it because it's a bad game. I'm not surprised that you came here to vent your anger.

Huh? I think you have me confused with someone else, I hate warz and made threads telling people not to get it.
Lime Blockade 15 юли 2013 в 1:55сут. 
My bad, your avatar looked like that Brody guys, so I mistaked you for him. :P
Последно редактиран от Lime Blockade; 15 юли 2013 в 1:55сут.
[BRU] Monstercat 15 юли 2013 в 1:55сут. 
stfu
Dusty_Conditions 15 юли 2013 в 1:55сут. 
yeah me too
]{iler01 15 юли 2013 в 2:00сут. 
i kinda think valve <might> have a hand in this. i mean they very clearly state that they keep the ability to decide what's going on sale if they see ill-play from voters or "technical problems arise". and taking into consideration that this is the third damn time this game is on sale THIS WEEK it either means the community is a bunch of monkeys or that something is not right here
¿Why.Not? 15 юли 2013 в 2:01сут. 
Da fckin Illuminati
twitch.tv/bloedkak 15 юли 2013 в 2:02сут. 
i actually rather wouldve seen the war z on sale... agreed everybody thinks its such a bad game etc, but seriously guys hey actually made lots of improvents and its pretty good now...
Показване на 1-15 от 50 коментара
< >
На страница: 15 30 50
Дата на публикуване: 15 юли 2013 в 1:34сут.
Публикации: 50