Left 4 Dead 2 > 综合讨论 > 主题详情
dpb. 2013年4月6日下午10:42
The New Resident Evil Specials
http://www.youtube.com/watch?v=B8fPegrXXOo

They kinda suck, I mean look at the boomer corpse...
正在显示第 1 - 5 条,共 5 条留言
< >
[-SoL-]YuriBrazilU2 2013年4月7日上午1:18 
Well, Resident Evil is a dead franchise, they have no zambies these days. why this weird cross over i do not know. anyway, this dude's video is on low settings.
FoxFine 2013年4月10日下午1:20 
RE6 sucked- so of course the creatures would

It's a damn shame- RE was a good series. They are both taking themselves too seriously and not taking themselves seriously enough, it would seem. Kind of a parradox, but speaking as a lontime RE fan, I gotta say-

That horse is dead. When can we stop beating it?

What they NEED to do is go back through and update the graphics on the other ones (RE2-RE4), much like they did with the GC REmake. I think that's the only way this ship is gonna be able to sail again.
最后由 FoxFine 编辑于; 2013年4月10日下午1:20
[-SoL-]YuriBrazilU2 2013年4月10日下午4:44 
引用自 ☥Fox Boogs☥
RE6 sucked- so of course the creatures would

It's a damn shame- RE was a good series. They are both taking themselves too seriously and not taking themselves seriously enough, it would seem. Kind of a parradox, but speaking as a lontime RE fan, I gotta say-

That horse is dead. When can we stop beating it?

What they NEED to do is go back through and update the graphics on the other ones (RE2-RE4), much like they did with the GC REmake. I think that's the only way this ship is gonna be able to sail again.
sorry dude. im pretty convinced they CAN NOT do something near to that. all the former creators are gone. noboru sugimura is dead, he was a genius. RE grew up in such a scale, they reached their perfection in RE remake, zero, Outbreak(they were a amazing concept), but their greed resulted in the crappy RE4. but the original RE4 concept(following the older games) was destined to be the most incredible game ever. if you see the interviews, RE4 gave origin to 2 amazing games-Devil May Cry and Haunting Ground, and we ended up with the garbage we call RE4 now.
̶D̶̶ǟառ™ 2013年7月7日下午8:04 
Hmm your opinion is noticeable, but I think some RE fans would think differently. :3
NJ - ΔȢ™ 2013年7月7日下午8:06 
true
正在显示第 1 - 5 条,共 5 条留言
< >
每页显示数: 15 30 50
发帖日期: 2013年4月6日下午10:42
帖子数: 5