Always Getting Better Oct 9, 2013 @ 1:56pm
Wait a minute...
If the Boomers get saggier in every L4D and L4D3 came out, would the Boomer just look like some empty sack?
Showing 1-15 of 15 comments
< >
Teh Simon Oct 10, 2013 @ 5:38am 
Nobady even knows if Left 4 Dead 3 will be set after the events of 2
Grizzly Oct 10, 2013 @ 7:02am 
Originally posted by Teh Simon:
Nobady even knows if Left 4 Dead 3 will be set after the events of 2
I would go even further and say that nobody even knows (for sure) if there is ever going to be a Left 4 Dead 3 or L4D2 sequel/prequel.
Grizzly Oct 10, 2013 @ 7:03am 
Oh and btw.., could we stop with the "pointless" threads, please?
Nino_Chaosdrache Oct 10, 2013 @ 2:28pm 
I could imagine that most of his skin is teared open and full of bulges with his vomit
Sonic the zombie Oct 10, 2013 @ 10:57pm 
Originally posted by Rest:
Oh and btw.., could we stop with the "pointless" threads, please?

Can you stop with your pointless replies please?
NES GEN Oct 10, 2013 @ 11:51pm 
Dexter stopped being good to watch after his wife died srsly....hell, the show should have ended at season 4 meh...
Sonic the zombie Oct 11, 2013 @ 1:46am 
Originally posted by Very Ape:
shut the f**ck up Dexter, your series ending was anti-climatic and pure ♥♥♥♥

I see plastic sheets in your future ;-)

But srsly it was as you said a shocking ending, seasons 1-4 were fine, after that well..

It was if they had sacked the original writers and said "lets have some grade 2 students write for us".
NES GEN Oct 11, 2013 @ 2:03am 
exactly, Breaking Bad ended perfectly....we need more endings like that
Teh Simon Oct 11, 2013 @ 3:41am 
Left 4 Dead ?
MunkeyThrust Oct 11, 2013 @ 6:25am 
Originally posted by Very Ape:
exactly, Breaking Bad ended perfectly....we need more endings like that

It started out kinda rocky, but it looks like you and Dexter have kissed and made up.
Grizzly Oct 11, 2013 @ 6:53am 
Originally posted by Dexter Morgan:
Originally posted by Rest:
Oh and btw.., could we stop with the "pointless" threads, please?

Can you stop with your pointless replies please?

As long as I see more random topics like this one with nothing interesting or important to have a discussion, then no.

I can see now why some threads were "silently" deleted by the mods. They were pointless, kinda list this one.
NES GEN Oct 11, 2013 @ 3:02pm 
hell yeah there was one about ppl complaining about being kicked...and me and this other cat got into it, then a little later i noticed someone deleted our posts on there...it was me and someone named dovakhin...lmao i kinda find the silent deleteist sorta funny
Always Getting Better Oct 11, 2013 @ 3:08pm 
This thread is decidedly odd.
Fizar Oct 11, 2013 @ 3:24pm 
Originally posted by Rest:
Originally posted by Teh Simon:
Nobady even knows if Left 4 Dead 3 will be set after the events of 2
I would go even further and say that nobody even knows (for sure) if there is ever going to be a Left 4 Dead 3 or L4D2 sequel/prequel.

with jira database leaked, l4d3 is confirmed.
ᕊᙓᗩᖇ Oct 11, 2013 @ 8:30pm 
Originally posted by Very Ape:
exactly, Breaking Bad ended perfectly....we need more endings like that

Perfectly? Aside from king kong in the trunk it was a horrid ending for an amazing series. Just seemed so rushed and bland and poorly thought out aside from one last action scene to jerk off all the idiots that managed to get sucked in. I have never been so amazed and captivated time and time again by a series or found a show where I couldnt guess every next move with near 100% certainty. Well they did continue their trend with me atleast. I had dreamed up so many possible fantastic endings and yet again they suprised me with absolutely nothing. That series deserved better for an end.
Showing 1-15 of 15 comments
< >
Per page: 15 30 50
Date Posted: Oct 9, 2013 @ 1:56pm
Posts: 15