Ms. Østergaard Mar 1 @ 4:19pm
Why do you love playing L4D2?
Cuz it's the best zombie game ever. I just love VERSUS
Showing 1-15 of 32 comments
< >
Stairsmas Eve Mar 1 @ 4:22pm 
Because I get overjoyed over the fact that I can kill zombies with a frying pan.
Ms. Østergaard Mar 1 @ 4:23pm 
Originally posted by Stairs:
Because I get overjoyed over the fact that I can kill zombies with a frying pan. :conwayshrug:

lmao.. that made me lol
Gotta Be ℱℝ∃$ℍ Mar 1 @ 4:28pm 
Cruncha muncha cruncha muncha, bite bite sip sip
Ninjabutter Mar 1 @ 4:47pm 
Originally posted by Stairs:
Because I get overjoyed over the fact that I can kill zombies with a frying pan.

This, basically; it's the perfect mix of violence and comedy in a game. Same reason I like the Fallout series so much.
Dr Chaos MK Mar 1 @ 4:52pm 
The multiplayer aspect in campaign is what drew my interest back when L4D 1 came out back in 2008. And keeps me going till now. I used to play CS 1.6 & Condition Zero. But the CS games & community were going downhill. So I looked around for another multiplayer F.P.S game. And low & behold.... L4D came out.
Silent Macabre Mar 1 @ 5:25pm 
I love the blood and the violence. The way the zombies heads go "pop" when you are looking through the scope after a headshot. So much blood when the boomer explodes! Its magnificent!!! I could go on but I'll keep it short. I adore the gore.
[†]Munkee_King[†] Mar 1 @ 5:46pm 
Originally posted by Ms. Østergaard:
:pandastunned: Cuz it's the best zombie game ever. I just love VERSUS :pandastunned:

because you play...
lol. jk..
i just like shooting ♥♥♥♥ed off infected rabid people in the face with a loaded shotgun.
sophia (merry christmas) Mar 2 @ 6:55am 
There are countless addon maps out there, and it feels like a new game each time. I have a lot of friends on here that are nice and are fun to play with reguarly.
Typical awp user troll Mar 2 @ 7:04am 
Mods, VS, 10 VS 10 servers, and most important it's not COD.
Last edited by Typical awp user troll; Mar 2 @ 7:04am
bliss'co Mar 2 @ 7:24am 
I love playing Left 4 Dead 2 because, despite some issues, bugs and other problems with the core game, it's still (imo) the best Zombie themed Coop game that you can have.

It still is easily the best zombie coop game in the market. There's nothing that can quite emulate what L4D2 does.

It's a good game and it's also a lot of fun to play online with a bunch of buddies.
воспитание Mar 2 @ 7:58am 
Originally posted by Error 37:
Mods, VS, 10 VS 10 servers, and most important it's not COD.


10 v 10 is hard to play if half of ur team is ♥♥♥♥♥♥♥♥ and just standing on spit and everybodys spitting on them.
Because of the lovely community
Lil' Richard Spud -IGY6- Mar 2 @ 8:25am 
I like that warm fuzzy feeling you get when you lop off a zombie's head with an axe. It's very relaxing after a long day dealing with the general public.
Mr. Alex Mar 2 @ 10:39pm 
L4D2 is the best coop game (in my opinion), and i love teamwork.
Minnedota Mar 3 @ 12:52am 
Most of what I would say has been said above.

I've been gaming online since the early mid 90s, probably since before a number of the people on this forum were even born. I gotta say this is one of the best games of it's kind I have played. It isn't perfect, no game is, but it's still awesome. An easy time killer as one might say..
Showing 1-15 of 32 comments
< >
Per page: 15 30 50
Date Posted: Mar 1 @ 4:19pm
Posts: 32