Left 4 Dead 2 > Общи дискусии > Подробности за темата
PeopleNeedToGrowUp 16 февруари 2014 в 12:50 сутринта
Rochelle
I was just wondering what people thought about rochelle and who she should be with? Nick, ellis, or coach.
Показване на 1-15 от 26 коментара
< >
PeopleNeedToGrowUp 16 февруари 2014 в 12:54 сутринта 
Dude go get a life. You are always on here and go ♥♥♥♥ off somewhere
PeopleNeedToGrowUp 16 февруари 2014 в 1:05 сутринта 
Wow i never knew people would be smartasses just because i started a post
☠Soul Assassin︻芫══↼ 16 февруари 2014 в 1:13 сутринта 
Първоначално публикувано от dave:
you must be new to the internet

You must be new to insult kand thats all you know how to say. It's an old jokeand your using it so i'll put your age at 7 or 8 years old.

Profile private means 1 of 2 things

1: A troll plain and simple.
2: A second account cause his first one was banned for the same crap in post one.
Последно редактиран от ☠Soul Assassin︻芫══↼; 16 февруари 2014 в 1:15 сутринта
[†]Munkee_King[†] 16 февруари 2014 в 1:14 сутринта 
Първоначално публикувано от ♡ LilMama ♡:
Wow i never knew people would be smartasses just because i started a post

i never knew just stating something i read made me a smartass..
k. there. smart ♥♥♥ comment gone.
☠Soul Assassin︻芫══↼ 16 февруари 2014 в 1:17 сутринта 
Първоначално публикувано от Munkee:
Първоначално публикувано от ♡ LilMama ♡:
Wow i never knew people would be smartasses just because i started a post

i never knew just stating something i read made me a smartass..
k. there. smart ♥♥♥ comment gone.

She was talking to that dave dudette not you.
PeopleNeedToGrowUp 16 февруари 2014 в 1:18 сутринта 
Първоначално публикувано от Munkee:
Първоначално публикувано от ♡ LilMama ♡:
Wow i never knew people would be smartasses just because i started a post

i never knew just stating something i read made me a smartass..
k. there. smart ♥♥♥ comment gone.
i was not even talking about u being the smart ♥♥♥ man so i dont even know why u said that... I was talking about dave cause no matter what discussion i post they are always on saying u must be new to the internet and i forgot there was an edit button damn.
PeopleNeedToGrowUp 16 февруари 2014 в 1:39 сутринта 
TROLL DAVE
OverlordTomala 16 февруари 2014 в 1:45 сутринта 
Първоначално публикувано от ♡ LilMama ♡:
I was just wondering what people thought about rochelle and who she should be with? Nick, ellis, or coach.

Francis.
☠Soul Assassin︻芫══↼ 16 февруари 2014 в 1:46 сутринта 
Първоначално публикувано от dave:
Първоначално публикувано от I Wanna Smell Your Punani:

You must be new to insult kand thats all you know how to say. It's an old jokeand your using it so i'll put your age at 7 or 8 years old.

Profile private means 1 of 2 things

1: A troll plain and simple.
2: A second account cause his first one was banned for the same crap in post one.


you mad?

LOl, am i mad cause your a troll? Nope not mad just laughing at you cause your vocabulary is very very limted.
Grabbing Pills 16 февруари 2014 в 2:12 сутринта 
Първоначално публикувано от dave:
Първоначално публикувано от I Wanna Smell Your Punani:

You must be new to insult kand thats all you know how to say. It's an old jokeand your using it so i'll put your age at 7 or 8 years old.

Profile private means 1 of 2 things

1: A troll plain and simple.
2: A second account cause his first one was banned for the same crap in post one.


you mad?
LEL YOU JUST GOT EPIC TROLLEDD11!11!!!!! UMADUMADUMAD XDDDDDDD
PeopleNeedToGrowUp 16 февруари 2014 в 2:16 сутринта 
Първоначално публикувано от Generic F2P Player:
Първоначално публикувано от dave:


you mad?
LEL YOU JUST GOT EPIC TROLLEDD11!11!!!!! UMADUMADUMAD XDDDDDDD
who trolled who?
MunkeyThrust 16 февруари 2014 в 8:13 сутринта 
Rochelle is a lesbian.
Cheesellama 16 февруари 2014 в 8:17 сутринта 
Francis, if anyone. Watch The Passing trailer.
Andrade-IV 16 февруари 2014 в 3:06 следобед 
Rochelle + spiter...
PeopleNeedToGrowUp 16 февруари 2014 в 3:07 следобед 
Първоначално публикувано от Andrade-IV:
Rochelle + spiter...
ewwwwwwww did u ever see inside the spitters mouth lately? LMAO
Показване на 1-15 от 26 коментара
< >
На страница: 15 30 50
Дата на публикуване: 16 февруари 2014 в 12:50 сутринта
Публикации: 26