Left 4 Dead 2 > Общи дискусии > Подробности за темата
Sunshine & Rainbows 11 февруари 2014 в 9:17 следобед
This is why I hate hotels!
Look at this crap!
See, I've been to hotels like these and they ain't cheap, and to add insult to injury, they also charge too much for the sodas in the machines! What?! They think just because I paid too much for a hotel room, I'm gonna pay too much for a damn soda in a can?! I'll bet the reason the hotel is infested with zombies is because the owner took a bribe by some rich disgusting corporation having a contract with the military and is testing them on us! Makes me sick!!
Последно редактиран от Sunshine & Rainbows; 11 февруари 2014 в 9:19 следобед
Показване на 1-6 от 6 коментара
< >
Dharok The Wretched 11 февруари 2014 в 9:21 следобед 
I bet you got so mad you jumped out the window?
Sunshine & Rainbows 11 февруари 2014 в 9:42 следобед 
Първоначално публикувано от DLR.A Dharok the Wretched:
I bet you got so mad you jumped out the window?
No. I'm not gonna kill myself just because hotels are run by ♥♥♥♥♥.
Squishymishy 11 февруари 2014 в 9:46 следобед 
It's about $1.50 a can in Australia. There's probably a 25c surcharge since it comes zombie free.
Последно редактиран от Squishymishy; 11 февруари 2014 в 9:46 следобед
Visi 11 февруари 2014 в 9:48 следобед 
I think you need to take a few deep breaths.
Squishymishy 11 февруари 2014 в 9:50 следобед 
And I mean hey, you're holding a fire axe. Didn't that make everything essentially free? Lol
Последно редактиран от Squishymishy; 11 февруари 2014 в 9:50 следобед
Sunshine & Rainbows 11 февруари 2014 в 10:33 следобед 
Първоначално публикувано от I V O R K:
And I mean hey, you're holding a fire axe. Didn't that make everything essentially free? Lol
That machine is deceptively durable.
Показване на 1-6 от 6 коментара
< >
На страница: 15 30 50
Дата на публикуване: 11 февруари 2014 в 9:17 следобед
Публикации: 6