Natural Selection 2

Natural Selection 2

Преглед на статистиките:
Natural Selection 2 > Общи дискусии > Подробности за темата
another push on the Performance?
just want to ask oyu guys if ns2 got another push on the performance in build 258?? cause im still not happy with the framerate....

sys:
I7 3770K @ 4,6ghz
GTX780
2x8GB 1333mhz
< >
Показване на 1-15 от 31 коментара
Vitdom 19 октомври 2013 в 9:24 сутринта 
yes
Wittfogel 19 октомври 2013 в 12:24 следобед 
They should've just gone with the source engine...
Последно редактиран от Wittfogel; 19 октомври 2013 в 12:24 следобед
Първоначално публикувано от Wittfogel:
They should've just gone with the source engine... :hydra:


HEY!!!! thats what im thinking all the time ♥♥♥♥ing true.....
Последно редактиран от Gordon Freeman; 19 октомври 2013 в 12:25 следобед
Първоначално публикувано от Gordon_Freeman_xD:
Първоначално публикувано от Wittfogel:
They should've just gone with the source engine... :hydra:


HEY!!!! thats what im thinking all the time ♥♥♥♥ing true.....
yeah me too, wtf did they think?
Последно редактиран от Whiskey_inthejar; 19 октомври 2013 в 12:42 следобед
JCD2150 19 октомври 2013 в 12:40 следобед 
Cause thats so much better... *looks at Empire mod*
running fine on amd 8350 and geforce titan and samsung 840 ssd.
Последно редактиран от Princess Thelus; 19 октомври 2013 в 1:09 следобед
Greebo 19 октомври 2013 в 1:16 следобед 
Im running this game fine on a i7- 3770k @ 3.9, a Gigabyte GTX 650 and 16 GB RAM @ 1600.
Първоначално публикувано от Thelus:
running fine on amd 8350 and geforce titan and samsung 840 ssd.
yeah haha sure it runs fine on a titan!
Последно редактиран от Whiskey_inthejar; 19 октомври 2013 в 2:09 следобед
Първоначално публикувано от Gordon_Freeman_xD:
just want to ask oyu guys if ns2 got another push on the performance in build 258?? cause im still not happy with the framerate....

sys:
I7 3770K @ 4,6ghz
GTX780
2x8GB 1333mhz

Huh? What settings are you running at if you're getting less than acceptable frame rates?

I just finished my i5 4670K, 8 gigs of DDR 1600, on a SATA III SSD with a GTX 560 new build. Running the game at 1280x800 with medium settings and getting a disgusting 120 FPS minimum, even end game. Beginning of the game I'm hitting over 170 FPS.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=187115004
Последно редактиран от 100% Recycled Awesome; 19 октомври 2013 в 2:19 следобед
Първоначално публикувано от Whiskey_in_the_Jar:
Първоначално публикувано от Thelus:
running fine on amd 8350 and geforce titan and samsung 840 ssd.
yeah haha sure it runs fine on a... titan...

Graphics card doesn't seem to be a big deal for this game as long as it's not total garbage. It's the CPU that counts.

I'm using the exact same GPU as my old build, but went from a 2.98 Core 2 Dual to a 3.4 i5 4670K and I bagged a 130 more frames at a more graphically intensive setting.
Honestly, i've got a worse computer than yours (2 years old actually), and I've got no problem...
You sure you've got some ? With this config ? => Omg !

Start wondering what's wrong within your PC before attacking the game, thanks ;)
Fran-war 20 октомври 2013 в 11:51 сутринта 
Got a i5-2380p and a hd7850 and im at ultra without bloom, atmospherics and reflections at 70 fps constantly, maybe you should overclock a bit (i do it for my GC from 920 to 950 mHz when i play gpu-comsuptive games)
FPS is fine, the loading time is 3 min....im using RAID 0 with an AMD 8350...wtf.
#sixty 21 октомври 2013 в 4:35 сутринта 
Първоначално публикувано от 100% Recycled Awesome:
Първоначално публикувано от Gordon_Freeman_xD:
just want to ask oyu guys if ns2 got another push on the performance in build 258?? cause im still not happy with the framerate....

sys:
I7 3770K @ 4,6ghz
GTX780
2x8GB 1333mhz

Huh? What settings are you running at if you're getting less than acceptable frame rates?

I just finished my i5 4670K, 8 gigs of DDR 1600, on a SATA III SSD with a GTX 560 new build. Running the game at 1280x800 with medium settings and getting a disgusting 120 FPS minimum, even end game. Beginning of the game I'm hitting over 170 FPS.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=187115004


lol what a croc of bs. first off, you're in spectator mode, second off, you're taking a screenshot at 2mins into the game in a completely empty room. i can do the exact same thing and show you 200fps screenshot, lol!

there are still performance issues with this game. i will say, my performance use to be bad, but it has gotten better. there are still fps issues mid and late game when the action gets really heavy. and i have a better system than you.

stop posting this misleading garbage.
Последно редактиран от #sixty; 21 октомври 2013 в 4:36 сутринта
Chris (Забрана) 21 октомври 2013 в 7:05 сутринта 
Cheers Lagosta, What specs do you have?
< >
Показване на 1-15 от 31 коментара
На страница: 15 30 50

Natural Selection 2 > Общи дискусии > Подробности за темата
Дата на публикуване: 19 октомври 2013 в 6:51 сутринта
Публикации: 31