Team Fortress 2 > 一般討論 > 主題細節
TMAC Blade 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 3 時 36 分
what is so awsome about strange items?
i was talking to a friend and he said strange items are not really worth anything and that they are just blatant copies of the original weapons but with a rank on them.
顯示 1-15,共 20 則回應
< >
Bag of Plums 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 3 時 38 分 
They track your kills. It's just bragging rights, not too different from hats IMO. But I like them, check my backpack if you don't believe me.
Tolna 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 3 時 44 分 
Pretty much just reskins with a kill tracker. Most get farmed in idle or trade servers which kills the magic but yeah, there is no difference.

The only reason some are expensive is because some crates are actually really rare, like crate #40. And those stranges only come from them.
最後修改者:Tolna; 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 3 時 44 分
TMAC Blade 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 4 時 29 分 
this royaly sucks, can you buy them. heard from a friend you had to pay up the nose for them
Bag of Plums 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 4 時 33 分 
this royaly sucks, can you buy them. heard from a friend you had to pay up the nose for them
Depends on the weapon. Strange Equalizers/Bonesaws/other weapons nobody uses are quite cheap, at 2 scrap on the lowest end.
PackmanJohnny 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 4 時 40 分 
this royaly sucks, can you buy them. heard from a friend you had to pay up the nose for them
Depends on the weapon. Strange Equalizers/Bonesaws/other weapons nobody uses are quite cheap, at 2 scrap on the lowest end.

dang Id love a strange equalizer
[KFEDS]fancy headcrab 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 5 時 17 分 
DeathbladE 發表:
this royaly sucks, can you buy them. heard from a friend you had to pay up the nose for them
Depends on the weapon. Strange Equalizers/Bonesaws/other weapons nobody uses are quite cheap, at 2 scrap on the lowest end.

dang Id love a strange equalizer
same here
Bag of Plums 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 5 時 25 分 
DeathbladE 發表:
this royaly sucks, can you buy them. heard from a friend you had to pay up the nose for them
Depends on the weapon. Strange Equalizers/Bonesaws/other weapons nobody uses are quite cheap, at 2 scrap on the lowest end.

dang Id love a strange equalizer
same here
Well, it just so happens that I have about 15 of them for sale for 2 scrap each if you're interested.
PackmanJohnny 2012 年 11 月 16 日 @ 上午 9 時 53 分 
DeathbladE 發表:
this royaly sucks, can you buy them. heard from a friend you had to pay up the nose for them
Depends on the weapon. Strange Equalizers/Bonesaws/other weapons nobody uses are quite cheap, at 2 scrap on the lowest end.

dang Id love a strange equalizer
same here
Well, it just so happens that I have about 15 of them for sale for 2 scrap each if you're interested.

I just might be lemme check my inventory
ShredderZX (NO SOUND) 2012 年 11 月 16 日 @ 下午 2 時 42 分 
Depends on the crate. If it's a regular crate it's worth around .33. If it's from a salvaged it's worth a few buds.
Medicus Qui 2012 年 11 月 16 日 @ 下午 2 時 52 分 
DeathbladE 發表:
DeathbladE 發表:
this royaly sucks, can you buy them. heard from a friend you had to pay up the nose for them
Depends on the weapon. Strange Equalizers/Bonesaws/other weapons nobody uses are quite cheap, at 2 scrap on the lowest end.

dang Id love a strange equalizer
same here
Well, it just so happens that I have about 15 of them for sale for 2 scrap each if you're interested.

I just might be lemme check my inventory
TF2 warehouse has them in over stock for 575c, scrap is 450c so its pretty good price, even rare stranges (Not salvaged) like razorbacks, eyelanders and others cost only 2 scrap, also heaps of unusuals on it as well.
Bag of Plums 2012 年 11 月 16 日 @ 下午 5 時 39 分 
Robot Murderer 5000 發表:
DeathbladE 發表:
DeathbladE 發表:
this royaly sucks, can you buy them. heard from a friend you had to pay up the nose for them
Depends on the weapon. Strange Equalizers/Bonesaws/other weapons nobody uses are quite cheap, at 2 scrap on the lowest end.

dang Id love a strange equalizer
same here
Well, it just so happens that I have about 15 of them for sale for 2 scrap each if you're interested.

I just might be lemme check my inventory
TF2 warehouse has them in over stock for 575c, scrap is 450c so its pretty good price, even rare stranges (Not salvaged) like razorbacks, eyelanders and others cost only 2 scrap, also heaps of unusuals on it as well.
Yeah, but something about warehouse just seems inherently unsafe, and it's a pain to deal with anyway.
His Dudeness 2012 年 11 月 16 日 @ 下午 6 時 29 分 
PackmanJohnny 2012 年 11 月 16 日 @ 下午 9 時 27 分 
i just use outpost to check prices, and trade either in-game or thru the app
Hollow Ichigo 2012 年 11 月 16 日 @ 下午 10 時 23 分 
Reskins, what? Strange weapons are 100% identical to unique ones, but track your kills, have rank system based on amount of kills (or other actions, based on weapons characteristics) and also may have Strange Parts be attached to them for additional tracking. Visually and characteristically, stranges are not different.
I don't use them for brag, but rather for to have interesting statistics, like what % of my Huntsman kills are headshots, what % of kills come from primary or secondary or melee weapons for this or that class. Or Allies Extinguished S. Part on a flamethrower, which helps me to always remember that flamethrower is able to extinguish your teammates along with burning your enemies. How ironic.
最後修改者:Hollow Ichigo; 2012 年 11 月 16 日 @ 下午 10 時 25 分
Bag of Plums 2012 年 11 月 16 日 @ 下午 10 時 40 分 
Hollow Ichigo 發表:
Reskins, what? Strange weapons are 100% identical to unique ones, but track your kills, have rank system based on amount of kills (or other actions, based on weapons characteristics) and also may have Strange Parts be attached to them for additional tracking. Visually and characteristically, stranges are not different.
I don't use them for brag, but rather for to have interesting statistics, like what % of my Huntsman kills are headshots, what % of kills come from primary or secondary or melee weapons for this or that class. Or Allies Extinguished S. Part on a flamethrower, which helps me to always remember that flamethrower is able to extinguish your teammates along with burning your enemies. How ironic.
Yep, my Degreaser has Projectiles Reflected, Allies Extinguished, and Cloaked Spies Killed so I know how much I'm helping my team..
顯示 1-15,共 20 則回應
< >
每頁: 15 30 50
張貼日期: 2012 年 11 月 15 日 @ 下午 3 時 36 分
回覆: 20