Team Fortress 2 > Общие обсуждения > Подробности темы
men in war 22 апр, 2013 в 18:37
TF2 UPDATES OMG!
LAST NIGHT I WAS FINISHED DOWNLOADING A 2.8 GB AND THEN THIS MORNING PLAYED TF2 AND THEN STEAM UPDATE SO EXITED STEAM AND WENT TO PLAY TF2 AGAIN SO IT WAS VALIDATING UNTIL WEN IT WAS 100 PERCENT 1 ITEM DOWNLOADING SO I CHECKED IT OUT AND IT SAID TF2 UPDATING /2.8 GB I NEED HELP
DAMNIT VALVE WHY DONT YOU FIX THIS!
PLEASE I NEED HELP
Показано 114 из 14 комментариев
< >
astrozez 22 апр, 2013 в 18:42 
yes swerve
astrozez 22 апр, 2013 в 18:43 
haha is it good
men in war 22 апр, 2013 в 18:48 
WUT I DID NUT UNDERSTAND WAT YOU SAID?
-[]o_O[]-ZiG 22 апр, 2013 в 18:52 
Why is everything in caps? Do not need to type shout lol. What OS are you running steam/tf2 on? Seems like alot of people are having issues with this but not mentioning OS. I can't help but others may help if they knew what OS you are runnin with.
men in war 22 апр, 2013 в 18:53 
oh i have windows 7 and teh caplocks show words of pain! and sadd ness D;
-[]o_O[]-ZiG 22 апр, 2013 в 18:55 
Weird, Have you tryed doing the infamouse delete everything in steam folder but steamapps and steam.exe? Also restart after doing this and then when windows finally loads backup double click on your steam icon and install steam again and login and install tf2 again and validate tf2 one more time it should work. Sometimes when big updates happen in steam you have to do this.
men in war 22 апр, 2013 в 18:57 
;;
?
-[]o_O[]-ZiG 22 апр, 2013 в 18:59 
1. Locate Steam Folder
2. Inside steam folder delete everything but steamapps and steam.exe
3. Restart PC
4. Double Click on steam.exe when windows loads.
5. It will install steam again
6. Login and if tf2 is uninstalled install tf2 again.
7. Validate tf2 and TF2 should run.

Hopefully that was easier to understand lol. This method has been listed in steam support and it worked for me i rarely have issues with steam and tf2.
men in war 22 апр, 2013 в 19:00 
D: damn why but others keep telling me they only have 50 or 100 mb updates worth of downloads wierd!
and does the mods i download have anything to do with this?
-[]o_O[]-ZiG 22 апр, 2013 в 19:01 
I dunno it could but so far i heard nothing about mods messing up the updates with tf2.
men in war 22 апр, 2013 в 19:01 
but thanks for your help ill try!
men in war 22 апр, 2013 в 19:02 
restarting pc wasnt listed in teh steam support
men in war 22 апр, 2013 в 19:03 
i hope it works ill notify when it does
-[]o_O[]-ZiG 22 апр, 2013 в 19:11 
It was listed on steam support but maybe its not needed now.
Показано 114 из 14 комментариев
< >
На страницу: 15 30 50
Дата создания: 22 апр, 2013 в 18:37
Сообщений: 14