Team Fortress 2 > 综合讨论 > 主题详情
BF HardLine 5月11日上午11:58
A tip how i get rich
Pls i wanna be rich ... Is there a tip pls?
最后由 BF HardLine 编辑于; 5月11日下午12:00
正在显示第 1 - 15 条,共 57 条留言
< >
Dodge Charger 5月11日上午11:59 
For me, I sold a Strange Part for $0.29 through the Steam Community Market. Waited a few days, and I got $0.27.
BF HardLine 5月11日下午12:00 
引用自 NCIS Agent
For me, I sold a Strange Part for $0.29 through the Steam Community Market. Waited a few days, and I got $0.27.

Actuely not asking how i get rich in steam,i mean in tf2
Бαℓℓσση? 5月11日下午12:00 
gibus
Dodge Charger 5月11日下午12:00 
引用自 NCIS Agent
For me, I sold a Strange Part for $0.29 through the Steam Community Market. Waited a few days, and I got $0.27.

Actuely not asking how i get rich in steam,i mean in tf2

I have no idea...
Tenacious Taco 5月11日下午12:01 
playthe game
get metal
trade
become rich
Cookie-Monztor 5月11日下午12:01 
There are many tuts on youtube/web on how to make profit.
*Re-sell unusuals.
*Buy keys and wait for them to raise in price and then sell.
*Craft good value items.
*Get a good image on trading sites, so people would rather buy from you.
*Craft lowcraft and sell them to gain profit
*Get lucky with high value drops
*Unbox crates
ect ect..
BF HardLine 5月11日下午12:03 
引用自 Cookie-monztor
There are many tuts on youtube/web on how to make profit.
*Re-sell unusuals.
*Buy keys and wait for them to raise in price and then sell.
*Craft good value items.
*Get a good image on trading sites, so people would rather buy from you.
*Craft lowcraft and sell them to gain profit
*Get lucky with high value drops
*Unbox crates
ect ect..

I think unbox crates isnt worth it i think better Keep keys and buy Bills hat or anything.
Cookie-Monztor 5月11日下午12:05 
引用自 Cookie-monztor
There are many tuts on youtube/web on how to make profit.
*Re-sell unusuals.
*Buy keys and wait for them to raise in price and then sell.
*Craft good value items.
*Get a good image on trading sites, so people would rather buy from you.
*Craft lowcraft and sell them to gain profit
*Get lucky with high value drops
*Unbox crates
ect ect..

I think unbox crates isnt worth it i think better Keep keys and buy Bills hat or anything.
Yeah unboxing is mostly a no-no. also whenever you get an unusual, you've to get lucky that it's not one worth just 1 buds or less.

Ah well, good luck trading
877-NOO-SHOOZ (已封禁) 5月11日下午12:07 
Get a job.
BF HardLine 5月11日下午12:08 
引用自 Cookie-monztor

I think unbox crates isnt worth it i think better Keep keys and buy Bills hat or anything.
Yeah unboxing is mostly a no-no. also whenever you get an unusual, you've to get lucky that it's not one worth just 1 buds or less.

Ah well, good luck trading

ty man
BF HardLine 5月11日下午12:08 
引用自 Travis
Get a job.
thx for the tip -_-
BF HardLine 5月11日下午12:08 
i need more tips tho xD
Born to be Mild 5月11日下午12:08 
if you are lucky, unbox an unusual, but chances are you are going to spend more getting it than it's actual worth.
everybody would just say to you buy low sell high, the problem with that is you cant buy low, nobody will sell an item to you for a lower price than its worth, and sell high means nobody wants to buy your overpriced stuff.
when i first got into trading i purchased like 4 keys to give me a little kickstart. there really isnt a strategy, just luck.
also hey diddnt I see you on PPM trade last night?
最后由 Born to be Mild 编辑于; 5月11日下午12:09
877-NOO-SHOOZ (已封禁) 5月11日下午12:09 
引用自 Travis
Get a job.
thx for the tip -_-

It's true though. Getting a job at a pub can get your roughly £70 a week, and that's more than a enough to get TF2 rich in just a week
最后由 877-NOO-SHOOZ 编辑于; 5月11日下午12:09
BF HardLine 5月11日下午12:13 
引用自 grandtank
if you are lucky, unbox an unusual, but chances are you are going to spend more getting it than it's actual worth.
everybody would just say to you buy low sell high, the problem with that is you cant buy low, nobody will sell an item to you for a lower price than its worth, and sell high means nobody wants to buy your overpriced stuff.
when i first got into trading i purchased like 4 keys to give me a little kickstart. there really isnt a strategy, just luck.
also hey diddnt I see you on PPM trade last night?

Ah idk. last night? Hm i dont think so
正在显示第 1 - 15 条,共 57 条留言
< >
每页显示数: 15 30 50
发帖日期: 5月11日上午11:58
帖子数: 57